NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال اكادمية ڤان هيلسينج (حرب الظلام الدامية) | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 15/5/2022

تم أضافة الجزء الخامس

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
  • عجبني
  • عجبني
تم أضافة الجزء السادس

الرعب وصل ولسه في زيادة انت لا تتأخر بقا
مستعجليني و مخليني افوت محاضرة عشان خاطركم و بعد ده كلو مش عايزين تتفاعلو مع الجزء طب كويس مافيش أجزاء بعد كده تمام 😡🖐

الرعب وصل ولسه في زيادة انت لا تتأخر بقا
مستعجليني و مخليني افوت محاضرة عشان خاطركم و بعد ده كلو مش عايزين تتفاعلو مع الجزء طب كويس مافيش أجزاء بعد كده تمام 😡🖐

كسم ةلجمدان بتاع الجزء يجدع

• عجبني
التفاعلات: drive to the hell
يسطاا اناا رجعت لدروسي تاني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
بس جامد نيك الجزاء ده

واكيد مش هتموت البطل يعني

واكيد مش هتموت البطل يعني
سيبك من الكلام ده لانها مفاجأة لكن المزعلني هو اني مكلف نفسي بكتابت ملحوظة مهمة في وصف نوسڤيراتو بتقول في اول جزء (انا لست بطل هذه القصة بل الشرير)

شابووه ليك عالقصة كلها الفكرة حلوة وانت ابدعت فيها ولسه بتبدع فعاااش ليك واستمر❤️👌

وعايز اقولك يعنى سيبك من موضوع التفاعل متخلبهوش يشغل بالك انت ابدع فالقصة ومتشغلش بالك بالريتش اوى مش مهم كام واحد قالك رايه المهم فى اللى قال رايه وقالك ايه فانت كمل زى ما انت ومتوجعش دمافك بالتفاعل ده خليه اخر حاجه تشغلك

• عجبني
وعايز اقولك يعنى سيبك من موضوع التفاعل متخلبهوش يشغل بالك انت ابدع فالقصة ومتشغلش بالك بالريتش اوى مش مهم كام واحد قالك رايه المهم فى اللى قال رايه وقالك ايه فانت كمل زى ما انت ومتوجعش دمافك بالتفاعل ده خليه اخر حاجه تشغلك
انا مش محبكها أوى ولا شايف نفسي مؤلف مهم عشان الاقي الاف التعليقات لا انا بالنسبالي القصص دي كأني قاعد على القهوة بدردش مع اصحابي فتخيل لو قاعد مع ناس بتحكي لهم وهم مش بيردو عليك ساعتها بتحس انهم ملو منك ودا احساس محبط جداً

انا مش محبكها أوى ولا شايف نفسي مؤلف مهم عشان الاقي الاف التعليقات لا انا بالنسبالي القصص دي كأني قاعد على القهوة بدردش مع اصحابي فتخيل لو قاعد مع ناس بتحكي لهم وهم مش بيردو عليك ساعتها بتحس انهم ملو منك ودا احساس محبط جداً
انا فاهمك و**** جداا بس انا قصدى فكك من اللى مردوش ومتشغلش بالك وركز فى قصتك عشان تبدع اكتر و ركز مع اللى بيردوا عليك وخلاص....
وعايز اقولك ان قصتك فعلا حلوه جداا كفكرة وكتطور احداث وكشخصيات لا بجد حلوة فشششخ واستمر فعلا خيالك حلو فالقصص❤️❤️👏

الجديد امتا

ممكن لينك لقصه الاسطورة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%