NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adones

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير عليكم جميعا و كل سنة و انتم جميعا بخير
عندي اقتراح للادارة و اتمني ان الكل يشارك في و يقول راية و مقترحاته
اقترح علي الاخوة في الادارة انهم يعملو قسم جديد للتعارف من اجل الزواج سواء كان جواز رسمي او عرفي او مسيار و كل واحد او واحدة يكتب مواصفاته و موصفات الشريك الي بيدور عالية و نوع الجواز الي عايزة و في الحالة دي هايبقي في فرص للتعارف و الارتباط الجاد ، اهم حاجة يكون في صدق في البيانات و المواصفات و كل واحد يكتب ظروفه و مواصفته بمنتهي الصدق و الشفافية و يبقي لكل عضو او عضوة حرية الاختيار
انا عارف ان في بنات ناس محترمين جدا بيدخلو كا زوار و ستات مطلقات و ارمل قمة في الادب و الاحترام في الواقع و بيدخلو هنا عشان يشبعو شي من احتياجاتهم ، مش عيب و لا غلط ومن حقهم طبعا ، اية المانع بقة ان احنا نفتح باب للتعارف و الارتباط الجاد بين الاعضاء و اعتقد من وجهة نظري المتواضعة ان دة هايبقي من انجح اقسام المنتدي و من انجح انواع الارتباط و هانسمع و هانشوف قصص ارتباط ناجحة جداا و مش شرط ان العضو او العضوة تطلب لنفسها الارتباط ، ممكن الابن يطلب لامه او الاخ لاخته او البنت لبابها و هاكذا ، مستني ردودكم و تعليقاتكم عشان نتشجع و نطلب تنفيذ الاقتراح دة من الاخوة في الادارة
تحياتي و كل سنة و انتم بالف خير

• عجبني
التفاعلات: Ahmed samo
مش هيضمنلهم الجدية

الميزة في الموقع هنا يا احمد ان الموقع موفر اختيار التعارف الموقت او الطياري يعني الي عايز تعارف بدون اي الاترام يتفضل عندة قسم للتعارف انما الجواز و الارتباط مش هايدخل عالية غير الجد والي ناوي فعلا يرتبط ارتباط طويل الاجل مش مجرد تعارف و نزوة و خلاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%