NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سلبيات الموقع و مقترحات التطوير ( وجهة نظر شخصية )

mydoooo

مشرف القسم العام والفضفضه والشكاوى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
مشرف سابق
توجه جنسي
أنجذب للإناث

اصدقائي و صديقاتي النسوانجية :love:

ردا على مشرف القسم العام فيما يخص انتقادي للادارة الحالية للموقع نقد بناء واسبابه ومقترحات التطوير من وجهة نظري

سأبدأ موضوعي بأقتباس من كلمة لمدير المنتدى التاني السيد / ليجاند لنعرف معا ما هو نسوانجي

نسوانجي منبر ترفيهي حر للبالغين الناطقين بالعربيه

.. المحتوي المقدم فيه يتم تقديمه ومشاركته بواسطه النسوانجيه أنفسهم وفيما بينهم .. نسوانجي يمكن توصيفه كحائط ضخم مكون من 400 ألف لبنه هم أعضائه المسجلين, هؤلاء الأعضاء قدموا بمرور السنوات ما يقارب من الـ 500 ألف موضوع والـ 3 مليون مشاركه
برغم ان السواد الأعظم من متابعي نسوانجي لم ولن يسجلوا يوما عضويه وينهلوا من محتواه فقط كزوار .. إلا ان الأبطال الحقيقين هنا هم أعضائنا النسوانجيه, الذين يبذلون طواعيه جهدهم و وقتهم لمشاركتنا جميعا بما يقدمون من ابداعات نصيه ومرئيه .. من قصص و صور وافلام وحتي نقاشات و أفكار

شكرا لكل مبدع .. شكرا لكل نسـوانجي

الان نوضح اسباب انتقاد الادارة الحالية و سلبيات الموقع

• النقل الذي تم للموضوعات و القصص دون ذكر اصحابها واخر ذلك موضوع العضوية الذهبيه حتى دون تفحصه جيدا فبه ما يختلف عن نظام الموقع الحالي و سأوضح ذلك في رد على الموضوع
  • عدم التقدير المناسب لمشرفين و مبدعين نسوانجي السابقين
  • كثرة الصفحات المنبثقه والدعائية والتي تنفر الاعضاء من الموقع كما انها توحي بالتربح من الموقع وليس البحث عن فائدة النسوانجية
  • عدم وجود قواعد و قوانين تنظم عمل الاشراف لا تشعر بأنهم تيم عمل متناسق مع خالص التقدير لهم
  • كثرة موضوعات التشهير في اقسام الميديا والتي ستؤدي الي غلق الموقع في حالة عدم التنبه لها و الحد منها
  • عدم وجود اهتمام واضح بالاقسام النقاشية والتي تعتبر ساحة الابداع لاي موقع
  • عدم وجود موضوعات خاصة بنظام الترقيات و العضويات المختلفة و كيفية الحصول عليها
مقترحات التطوير في ضوء السلبيات السابقة

• ما تم نقله عن الموقع القديم عن طريق الادارة يكتب بجانبه اسم صاحبه المنشور باسمه في الموقع القديم حتى لو لم يكن صاحبه الاصلي سيعطي ذلك بعض الحق لاصحابه وسيشجعهم على العودة
  • نقترح رول خاص بمبدعين نسوانجي او عضوية ذهبية شرفية تمنح لكل من عمل مشرف في نسوانجي وتمنحها الادارة للمبدعين السابقين اصحاب العضويات المتميزة ( اللون البينك في الموقع القديم ) ويفتح موضوع خاص بذلك توجه فيه الدعوة لمشرفين نسوانجي السابقين والاعضاء المتميزين السابقين وبعد التأكد يتم منحهم العضوية الشرفية ( ارى ذلك سيشجع الكثيرين على العودة لتقدير الادارة لهم )
  • الغاء الاعلانات لكل من سجل عضوية بنسوانجي على غرار المنتدى التاني وتكون الاعلانات والصفحات المنبثقة للزوار فقط ( اولا احتراما للاعضاء لانهم من يشاركون بتقديم محتوى نسوانجي و ثانيا سيشجع ذلك الكثير من الاعضاء على التسجيل و التفاعل ) مع ايقاف المشاركة للزوار
  • موضوع الاشراف كان مشكلة ايضا في الموقع السابق وتحدثنا عنه كثيرا ولكن اعتقد ان الية اختيار المشرفين هنا تحتاج الي تطوير كبير من وجهة نظري دون التقليل من مجهود احد او من شخص احد
  • لابد من انشاء موضوع على غرار الموقع السابق يوضح الية حذف الصور المنشورة ضد رغبة اصحابها و كذلك التصدي لاي موضوع غرضه التشهير وايقاف صاحبه
  • اهتمام اكبر بالاقاسم النقاشية من حيث نشر موضوعات قيمة ذات فائدة عن طريق المشرفين مع عمل مسابقات و جوائز لاصحاب الموضوعات الابداعية من الاعضاء للتشجسع على المشاركة و تبادل الافكار
  • ضرورة عمل موضوع في اعلانات الادارة يوضح الترقيات ونظام الحصول عليها مع ضرورة استحداث عضوية متميزة لا علاقة لها بالتفاعل والمشاركات التي قد تكون غير ذات فائدة وتمنح العضوية المتميزة بناءا على ترشيح المشرفين للاعضاء المتفاعلين والذين يقدمون محتوى يفيد النسوانجية وبضوابط تحددها الادارة
  • كل ما سبق يعبر عن وجهة نظر شخصية تحتمل الخطأ و الصواب والامر متروك للادارة لتنفيذ ما تراه مناسب
  • دمتم بود و محبة و سعادة :love:

1

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, VIOLET, Alwnsh و 4 آخرين
مقترحات التطوير في ضوء السلبيات السابقة
هقدر ارد على المقترحات
ما تم نقله عن الموقع القديم عن طريق الادارة يكتب بجانبه اسم صاحبه المنشور باسمه في الموقع القديم حتى لو لم يكن صاحبه الاصلي سيعطي ذلك بعض الحق لاصحابه وسيشجعهم على العودة
صعب القديم واللى اتنقل نعمل كدة بس فى حل تانى يبقا فى موضوع مثبت لإثبات ملكية موضوعك او قصتك ممكن العضو يجيب رابط قصتة او موضوعة ويتم وضع اسمة بجانب العنوان
هذا اقتراح يرضة الأطراف من وجهة نظرى
نقترح رول خاص بمبدعين نسوانجي او عضوية ذهبية شرفية تمنح لكل من عمل مشرف في نسوانجي وتمنحها الادارة للمبدعين السابقين اصحاب العضويات المتميزة ( اللون البينك في الموقع القديم ) ويفتح موضوع خاص بذلك توجه فيه الدعوة لمشرفين نسوانجي السابقين والاعضاء المتميزين السابقين وبعد التأكد يتم منحهم العضوية الشرفية ( ارى ذلك سيشجع الكثيرين على العودة لتقدير الادارة لهم )
انا معاك فى دى وليهم التقدير
الغاء الاعلانات لكل من سجل عضوية بنسوانجي على غرار المنتدى التاني وتكون الاعلانات والصفحات المنبثقة للزوار فقط ( اولا احتراما للاعضاء لانهم من يشاركون بتقديم محتوى نسوانجي و ثانيا سيشجع ذلك الكثير من الاعضاء على التسجيل و التفاعل ) مع ايقاف المشاركة للزوار
الادارة والمشرفين دايما فى اقتراحات لموضوع الاعلانات هو ليس تربح انا فاكرة نسوانجى القديم كان بدايتة فية اعلانات
انا مقدم اقتراح النهاردة اتمنا يجى بفايدة
وموضوع الزوار دة حلو لان كل ١٠٠ عضو مسجل بيبقا قدامة اكتر من الف زاير
موضوع الاشراف كان مشكلة ايضا في الموقع السابق وتحدثنا عنه كثيرا ولكن اعتقد ان الية اختيار المشرفين هنا تحتاج الي تطوير كبير من وجهة نظري دون التقليل من مجهود احد او من شخص احد
متنساش ان المنتدى لسة جديد وكمان شيلين حملين مواضيع المنتدى التاني والجديدة ودة يخلى الحمل تقيل
لابد من انشاء موضوع على غرار الموقع السابق يوضح الية حذف الصور المنشورة ضد رغبة اصحابها و كذلك التصدي لاي موضوع غرضه التشهير وايقاف صاحبه
اقتراح جمبل
اهتمام اكبر بالاقاسم النقاشية من حيث نشر موضوعات قيمة ذات فائدة عن طريق المشرفين مع عمل مسابقات و جوائز لاصحاب الموضوعات الابداعية من الاعضاء للتشجسع على المشاركة و تبادل الافكار
معاك فى دة وهيتم طرحة ع مشرفين الاقسام
ضرورة عمل موضوع في اعلانات الادارة يوضح الترقيات ونظام الحصول عليها مع ضرورة استحداث عضوية متميزة لا علاقة لها بالتفاعل والمشاركات التي قد تكون غير ذات فائدة وتمنح العضوية المتميزة بناءا على ترشيح المشرفين للاعضاء المتفاعلين والذين يقدمون محتوى يفيد النسوانجية وبضوابط تحددها
كنت بفكر فيها يوم السبت 😁
انا رديت على موضوعك مرتين بسبب التليفون فصل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، Amigod و mydoooo
قولت كل حاجة ممكن تتقال
خالص تحياتي ميدو

• عجبني
التفاعلات: VIOLET
هقدر ارد على المقترحات

صعب القديم واللى اتنقل نعمل كدة بس فى حل تانى يبقا فى موضوع مثبت لإثبات ملكية موضوعك او قصتك ممكن العضو يجيب رابط قصتة او موضوعة ويتم وضع اسمة بجانب العنوان
هذا اقتراح يرضة الأطراف من وجهة نظرى
يا عم موافق المهم الناس تخش تلاقي موضوعاتها باسمها او حتى الادارة عملالهم موضوع يثبتوا مجهودهم
انا معاك فى دى وليهم التقدير

الادارة والمشرفين دايما فى اقتراحات لموضوع الاعلانات هو ليس تربح انا فاكرة نسوانجى القديم كان بدايتة فية اعلانات
انا مقدم اقتراح النهاردة اتمنا يجى بفايدة
وموضوع الزوار دة حلو لان كل ١٠٠ عضو مسجل بيبقا قدامة اكتر من الف زاير

متنساش ان المنتدى لسة جديد وكمان شيلين حملين مواضيع المنتدى التاني والجديدة ودة يخلى الحمل تقيل

اقتراح جمبل

معاك فى دة وهيتم طرحة ع مشرفين الاقسام

كنت بفكر فيها يوم السبت 😁
انا رديت على موضوعك مرتين بسبب التليفون فصل
يا لورد انت حبيبي مبعرفش اتكلم معاك المهم الهدف يوصل مضبوط للتحسين والتطوير كلنا بنحب نسوانجي

دمت بود و محبه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و برنس المجرة
قولت كل حاجة ممكن تتقال
خالص تحياتي ميدو
تسلم صديقي الغالي

انت طرحت اكتر من موضوع هدفه تطوير المنتدى وانا بحاول اساعد بافكار ممكن ترجع المنتدى

كلنا بنجتهد لتطوير مكان بنحبه

نورت يا جنرال

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
يا عم موافق المهم الناس تخش تلاقي موضوعاتها باسمها او حتى الادارة عملالهم موضوع يثبتوا مجهودهم

يا لورد انت حبيبي مبعرفش اتكلم معاك المهم الهدف يوصل مضبوط للتحسين والتطوير كلنا بنحب نسوانجي

دمت بود و محبه
هيتم كتابة الموضوع بكرة بااسم اثبات ملكية القصص وهيتم نشرة بكرة وتثبيته لو ليك اقتراح لاسم الموضوع احسن انا معاك
حبيبى ياميدووو

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و mydoooo
هيتم كتابة الموضوع بكرة بااسم اثبات ملكية القصص وهيتم نشرة بكرة وتثبيته لو ليك اقتراح لاسم الموضوع احسن انا معاك
حبيبى ياميدووو
اثبت ملكية قصتك لأضافة اسمك بجانبها

هيبقا دعوة و تصحيح

الشروط ممكن تكون اسم عضويتك اللي ناشر بيها القصة في المنتدى التاني وتاريخ تسجيل العضوية مثلا واي شيئ تستطيعوا التحقق منه

نفس الموضوع يا ريت ينطبق على الاقسام النقاشية في موضوعات كتير منقولة كوبي بست في القسم العام

شكرا عزيزي بالتوفيق دائما

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، أمنيه رشدى و برنس المجرة
اثبت ملكية قصتك لأضافة اسمك بجانبها

هيبقا دعوة و تصحيح

الشروط ممكن تكون اسم عضويتك اللي ناشر بيها القصة في المنتدى التاني وتاريخ تسجيل العضوية مثلا واي شيئ تستطيعوا التحقق منه

نفس الموضوع يا ريت ينطبق على الاقسام النقاشية في موضوعات كتير منقولة كوبي بست في القسم العام

شكرا عزيزي بالتوفيق دائما
عنيا ليك ياغالى انت وكل نسوانجى
هيتم التواصل مع مشرف القسم العام وهتناقش معاة على الموضوع بس الاكيد قسم القصص اضمنة برقبتى 😁

• حبيته
  • عجبني
مرحبا بكم اعزائى

نرحب دوما بكل الانتقادات سواء سلبيه او ايجابيه
بالطبع لن ارد على نقطه نقطه لكن سارد على موضوعك ككل بشكل كامل

اولا الموقع فى طور التأسيس فلا وجه مقارنه بين موقع استمر لاعوام وموقع عمره لا يتعدى الاربع اشهر

سأوضح لك لما تم نقل موضوعات للمنتدى هنا تم هذا بناء على رغبه الاعضاء والالحاح منهم فتم النقل وستجد هذا فى طلبات الاعضاء بأرجاء المنتدى تم ذكر اسم الكاتب او الناشر الاصلى فى بعضها والبعض سقط سهوا لا اكثر

تم فعلا عمل عضويه شرفيه باسم نسوانجى قديم للاعضاء القدامى الذين يثبت انهم كانو بالمنتدى القديم

عزيزى نكن كل الاحترام والتقدير للمشرفين بالمنتدى القديم لكن اين هم هل عرف احدهم عن نفسه وتم تجاهله
اعذرنى اولا فانا شخصيا لم اكن من رواد الموقع القديم

اليه اختيار المشرفين كانت دوما عملا اداريا بحتا ولدينا طاقم اشرافى على اعلى مستوى ويعمل جاهدا لتطوير المنتدى

الاعلانات توجد بجميع المنتديات ويكفى ان اخبرك ان الاعضاء الذين يحصلون على الذهبيه لن تكون لديهم اعلانات نهائيا

سؤال عن موضوع الدهبيه اجبتك عنه بالموضوع

دعنى اسالك انا ماذا قدمتم للمنتدى هنا كمشرفين قدامى غير التململ

كنت انتظر رؤيه موضوعات لامعه وبراقه

من اين اتاك اننا لسنا تيم واحد على العكس تماما نحن نعمل معا وكفريق

نحاول جاهدين عمل موضوعات تعرف الاعضاء والزائرين بطرق النشر وان يكونو على اطلاع باخر مستجدات

نطور دائما بالمنتدى وطرق العرض

نستمع دوما للاعضاء ونفتح الباب حتى للزائرين

اى بلاغ عن تشهير بأى قسم بالمنتدى نقوم بالحذف فور التاكد او اثبات

بالنهايه عزيزى نحن اشخاص نصيب ونخطأ ونأخذ بمقترحاتكم فى تطوير المنتدى

نأخد بعين الاعتبار والدراسه جميع ماقدمت من مقترحات وسنطبق
منها ما سنراه متفق مع امكانيه التطبيق

تحياتى

ليلتكم سعيده

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, VIOLET, 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸 و شخص آخر
مرحبا بكم اعزائى

نرحب دوما بكل الانتقادات سواء سلبيه او ايجابيه
بالطبع لن ارد على نقطه نقطه لكن سارد على موضوعك ككل بشكل كامل
شكرا لكي على الاهتمام بالرد و النقاش

اولا الموقع فى طور التأسيس فلا وجه مقارنه بين موقع استمر لاعوام وموقع عمره لا يتعدى الاربع اشهر

نعلم ذلك و هو ما دفعنا للنقد البناء

سأوضح لك لما تم نقل موضوعات للمنتدى هنا تم هذا بناء على رغبه الاعضاء والالحاح منهم فتم النقل وستجد هذا فى طلبات الاعضاء بأرجاء المنتدى تم ذكر اسم الكاتب او الناشر الاصلى فى بعضها والبعض سقط سهوا لا اكثر
الخطأ السهو يمكن تداركه وأشرت بمقترح وكذلك مشرف القصص اشار بمقترح

تم فعلا عمل عضويه شرفيه باسم نسوانجى قديم للاعضاء القدامى الذين يثبت انهم كانو بالمنتدى القديم
تلك العضوية لا تفرق بين عضو عادي سابق او عضو متميز سابق او مشرف سابق كما انها ليست لها اي مميزات فهل يصح ذلك ؟

عزيزى نكن كل الاحترام والتقدير للمشرفين بالمنتدى القديم لكن اين هم هل عرف احدهم عن نفسه وتم تجاهله
اعذرنى اولا فانا شخصيا لم اكن من رواد الموقع القديم
التقدير عزيزتي يمنح ولا يطلب الادارة الموجوده تعرفهم جيدا مثلما نقلت موضوعات لهم
المبادرة لابد ان تأتي منكم فأنتم من تديرون الموقع الان

اليه اختيار المشرفين كانت دوما عملا اداريا بحتا ولدينا طاقم اشرافى على اعلى مستوى ويعمل جاهدا لتطوير المنتدى
ما دمتي تري ذلك فتجاهلي تماما ما اشرت له في تلك النقطه متمنيا لكم التوفيق

الاعلانات توجد بجميع المنتديات ويكفى ان اخبرك ان الاعضاء الذين يحصلون على الذهبيه لن تكون لديهم اعلانات نهائيا
اي عضو سجل عضوية من حقه ان يحصل على تلك الميزه لانه من يقدم محتوى لنسوانجي

سؤال عن موضوع الدهبيه اجبتك عنه بالموضوع
ولم اقتنع بالرد وتجاوزته لعدم الدخول في جدال لا فائدة منه

دعنى اسالك انا ماذا قدمتم للمنتدى هنا كمشرفين قدامى غير التململ

كنت انتظر رؤيه موضوعات لامعه وبراقه
وماذا قدمتم انتم لهم حتى موضوعاتهم لم تشيروا لهم فيها ولم تقدموا اي مبادرة لهم فكيف سيعودوا وسيقدموا الموضوعات اللامعه والبراقه

من اين اتاك اننا لسنا تيم واحد على العكس تماما نحن نعمل معا وكفريق

نحاول جاهدين عمل موضوعات تعرف الاعضاء والزائرين بطرق النشر وان يكونو على اطلاع باخر مستجدات

نطور دائما بالمنتدى وطرق العرض

نستمع دوما للاعضاء ونفتح الباب حتى للزائرين
مره اخرى ما دمتي مقتنعه بذلك تجاهلي ما اشرت له في هذه النقطه تماما

اى بلاغ عن تشهير بأى قسم بالمنتدى نقوم بالحذف فور التاكد او اثبات
نحتاج موضوع واضح لالية حذف اي موضوع تشهير من وجهة نظري

بالنهايه عزيزى نحن اشخاص نصيب ونخطأ ونأخذ بمقترحاتكم فى تطوير المنتدى

نأخد بعين الاعتبار والدراسه جميع ماقدمت من مقترحات وسنطبق
منها ما سنراه متفق مع امكانيه التطبيق

تحياتى

ليلتكم سعيده

شكرا جزيلا لكي على طيب الحوار

تمنياتي بالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Amigod
ميدو انت من الناس الي ليها احترامها عندي من زمان
كلامي ليس دفاع عن الاشراف خالص لكن فعلا كم المجهود المبذول في الارتقاء بالمنتدى جامد جدا علينا يكفي أن المنتدي القديم كان الاعضاء أغلبهم عارف القوانين والتعليمات هنا الغالب داخل عايز يشقط ويمشي بنحاول نحث الناس علي التفاعل بمواضيع لها فائده لكن الموضوع صعب انتو لازم ايدكم معانا فعلاً
وأخيراً مفيش حد هنا بيستفاد حاجه احنا كلنا بنقضي وقت طرفيهم يعني مفيش مشرف بيقبض اخر الشهر عشان يحارب علي الاشراف
صدقني الاشراف في المنتدي القديم كان أسهل من دلوقتي بكتير لأن مع طول فتره المنتدي النظام بقي راسخ ومحدش يقدر يتخطاه لكن هنا انت بتعلم الناس يتكلمو مع بعض إزاي اصلا
أخيراً صديقي ميدو أو حدث خطاء فكلنا خطاؤون وبيكون سهو ودوركم انتم تساعدونا وتنبهونا لكده
واكيد اقتراحاتك كلها بنائه ونتمني تحقيقها اجلال وتقدير لأصدقائنا القدامي في المنتدي القديم

دمت بود

• عجبني
التفاعلات: mydoooo و برنس المجرة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ميدو انت من الناس الي ليها احترامها عندي من زمان
شكرا لك عزيزي و مرحبا بك في النقاش
كلامي ليس دفاع عن الاشراف خالص لكن فعلا كم المجهود المبذول في الارتقاء بالمنتدى جامد جدا علينا يكفي أن المنتدي القديم كان الاعضاء أغلبهم عارف القوانين والتعليمات هنا الغالب داخل عايز يشقط ويمشي بنحاول نحث الناس علي التفاعل بمواضيع لها فائده لكن الموضوع صعب انتو لازم ايدكم معانا فعلاً
عزيزي انا لا اقلل من جهد احد وكل المشرفين لهم التقدير انا انتقد الادارة ولي اسبابي واذا كانوا يرون انهم على الطريق الصحيح فليتجاهلوا نقدي تماما فالموضوع بالكامل يعبر عن وجهة نظر شخصية هدفها الافضل للمنتدى و للنسوانجية
ساسئلك بعض الاسئلة بصفتك عضو قديم في المنتدى التاني
منذ متى كان الاشراف في نسوانجي ترضية لعضو حتى لا يغادر المنتدى ؟
منذ متى كان الاشراف في نسوانجي بفتح موضوع طلب من عضو ؟
هل رئيت المشرفين يتجادلون في موضوع اساسه مخالف ام ان لهم ركن الادارة يتجادلون فيها ويظهرون امام الجميع كفريق عمل ؟
هل اقتبس لك رد من احد المشرفين على احد الموضوعات يتطابق مع رئيي عن فريق العمل ؟
في النهاية عزيزي تجاهلوا تماما ما لا يتفق مع وجهة نظركم

وأخيراً مفيش حد هنا بيستفاد حاجه احنا كلنا بنقضي وقت طرفيهم يعني مفيش مشرف بيقبض اخر الشهر عشان يحارب علي الاشراف
صدقني الاشراف في المنتدي القديم كان أسهل من دلوقتي بكتير لأن مع طول فتره المنتدي النظام بقي راسخ ومحدش يقدر يتخطاه لكن هنا انت بتعلم الناس يتكلمو مع بعض إزاي اصلا
اعلم انه عمل تطوعي فقد تشرفت به في المنتدى التاني
اختلف معك عزيزي التفاعلات والمشاركات في المنتدى التاني اضعاف مضاعفة مع وجود اعضاء دائمين المخالفة والمشاكل والبحث عن التعارف

أخيراً صديقي ميدو أو حدث خطاء فكلنا خطاؤون وبيكون سهو ودوركم انتم تساعدونا وتنبهونا لكده
واكيد اقتراحاتك كلها بنائه ونتمني تحقيقها اجلال وتقدير لأصدقائنا القدامي في المنتدي القديم

دمت بود
هذا ما نجتهد في فعله بتقديم افكار و مقترحات ربما تفيد وان لم تفيد بالطبع لن تضر

دمت بود ومحبة عزيزي

• عجبني
انا شايف ان الاستاذ حاطط نقاط واضحة و محترمة
لا داعي في خلق نقاش حول قيمة العمل… او قيمة مساهمة مشرفين او اعضاء.
انا شايف انو يكون جميل الحوار حول الاقتراحات العملية و اننا بناخذها في عين الاعتبار و اعتقد اننا بنعمل بهذه الطريقة انه لو في اقتراح عملي يطبق و انا شاهدت هذا سبقا. اتمنى @دكتور نسوانجي يطل على الموضوع.
مش كل نقاش لازم يكون فيه دفاع و هجوم… انا شايف ان الموضوع مفيد عموما.

• عجبني
التفاعلات: VIOLET
اشكرك اخ ميدو على زوقك واحترامك فى اسلوب الحديث وتحياتى لك
اولا : كل ماذكرتة حضرتك كلام جميل لكن هل كل الادارة والمشرفين القداما متواجدين حاليا الاجابة . لا
ثانيا : ودون تحيذ الى احد من الادارة او المشرفين نحن نعمل جاهدين على ان نجعل المنتدى فى ازها صورة ونحن نتحدث سويا فى كل شئ اذا كان هناك اى مشكلة فى اى قسم يتم حلها من خلال المشرفين او الادارة وفى اسرع وقت ممكن ونعمل ايضا على حذف المخالفات اول باول لكن اغلب الاعضاء تتعمد احيانا المخالفات ومع ذلك نتعامل معهم بكل حزم واحترم للغير وميول الاخرين
ثالثا : بخصوص تطور المنتدى بالفعل كل يوم هناك تطور وبالنسبة الى الاعضاء والمشرفين القداما فلهم كل الاحترام والتقدير من قبل الادارة ومنا كامشرفين ايضا وكل من يتقدم من الاعضاء او المشرفين باقتراح جديد الى ادارة المنتدى من تطور وتقدم فى المنتدى لا نختلف علية تمامآ

لكن فى نهاية حديثى اتقدم لك بالاحترام وعلى مناقشتك وتوضيح بعض الامور .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, أمنيه رشدى, mydoooo و شخص آخر
انا شايف ان الاستاذ حاطط نقاط واضحة و محترمة
لا داعي في خلق نقاش حول قيمة العمل… او قيمة مساهمة مشرفين او اعضاء.
انا شايف انو يكون جميل الحوار حول الاقتراحات العملية و اننا بناخذها في عين الاعتبار و اعتقد اننا بنعمل بهذه الطريقة انه لو في اقتراح عملي يطبق و انا شاهدت هذا سبقا. اتمنى @دكتور نسوانجي يطل على الموضوع.
مش كل نقاش لازم يكون فيه دفاع و هجوم… انا شايف ان الموضوع مفيد عموما.
اشكرك عزيزي و مرحبا بك في النقاش

اتفق معك بأن نتناقش في المقترحات وامكانية تطبيقها وفائدتها للموقع الحالي افضل من الجدال في نقاط فرعية لن تفيد احد

دمت بود ومحبه وسعادة

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Amigod
اشكرك اخ ميدو على زوقك واحترامك فى اسلوب الحديث وتحياتى لك
الشكر موصول لك عزيزي للمشاركة في النقاش
اولا : كل ماذكرتة حضرتك كلام جميل لكن هل كل الادارة والمشرفين القداما متواجدين حاليا الاجابة . لا
من ليس موجود منهم اعلم عزيزي انه متابع للموقع لان جميعنا نعشق هذا الكيان ونعتبره بيت لنا وحتما سيدفعنا الفضول لمتابعة كل ما يحمل اسم نسوانجي
لذلك كان اقتراحي بدعوة من الادارة لهم والترحيب بهم في موضوع خاص مع منحهم عضوية شرفية متميزة ارى ذلك حقهم اولا وربما يدفعهم للعودة ومواصلة الابداع ثانيا

ثانيا : ودون تحيذ الى احد من الادارة او المشرفين نحن نعمل جاهدين على ان نجعل المنتدى فى ازها صورة ونحن نتحدث سويا فى كل شئ اذا كان هناك اى مشكلة فى اى قسم يتم حلها من خلال المشرفين او الادارة وفى اسرع وقت ممكن ونعمل ايضا على حذف المخالفات اول باول لكن اغلب الاعضاء تتعمد احيانا المخالفات ومع ذلك نتعامل معهم بكل حزم واحترم للغير وميول الاخرين
مره اخرى عزيزي انا لا انتقد احد شخصيا وجميع المشرفين لهم الاحترام والتقدير ما انتقدته الية اختيارهم والقوانين التي تنظم عملهم ودور الادارة في توجيههم لتحقيق فائدة للنسوانجية واعلم جيدا ان القياس على المنتدى التاني يعد ظلم للموقع الحالي لانه لازال في طور التأسيس مثلما اشارت السيدة / نائبة المدير ولكن دورنا هو توجيه النصح ربما يفيد لاحقا
ثالثا : بخصوص تطور المنتدى بالفعل كل يوم هناك تطور وبالنسبة الى الاعضاء والمشرفين القداما فلهم كل الاحترام والتقدير من قبل الادارة ومنا كامشرفين ايضا وكل من يتقدم من الاعضاء او المشرفين باقتراح جديد الى ادارة المنتدى من تطور وتقدم فى المنتدى لا نختلف علية تمامآ
لكن فى نهاية حديثى اتقدم لك بالاحترام وعلى مناقشتك وتوضيح بعض الامور .
لذلك نقدم لكم مقترحاتنا عزيزي لمناقشتها وتنفيذ ما يصلح لعوام النسوانجية

دمت بود و محبه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
الشكر موصول لك عزيزي للمشاركة في النقاش

من ليس موجود منهم اعلم عزيزي انه متابع للموقع لان جميعنا نعشق هذا الكيان ونعتبره بيت لنا وحتما سيدفعنا الفضول لمتابعة كل ما يحمل اسم نسوانجي
لذلك كان اقتراحي بدعوة من الادارة لهم والترحيب بهم في موضوع خاص مع منحهم عضوية شرفية متميزة ارى ذلك حقهم اولا وربما يدفعهم للعودة ومواصلة الابداع ثانيا

مره اخرى عزيزي انا لا انتقد احد شخصيا وجميع المشرفين لهم الاحترام والتقدير ما انتقدته الية اختيارهم والقوانين التي تنظم عملهم ودور الادارة في توجيههم لتحقيق فائدة للنسوانجية واعلم جيدا ان القياس على المنتدى التاني يعد ظلم للموقع الحالي لانه لازال في طور التأسيس مثلما اشارت السيدة / نائبة المدير ولكن دورنا هو توجيه النصح ربما يفيد لاحقا

لذلك نقدم لكم مقترحاتنا عزيزي لمناقشتها وتنفيذ ما يصلح لعوام النسوانجية

دمت بود و محبه
اشكرك يامحترم والإدارة تعمل على كل ماهو افضل للجميع والبنيابة عن كل الإدارة والمشرفين نرحب بكم وبكل من يود أن يكون من عائلة نسوانجى

• عجبني
عجبنى اوى لغة الحور دى حاسة ان المنتدى الجديد فى ناس كتير مميزة

المهم اى موضوع من موضوعات nana love ملكة مملكة الحب حد يسرقها انتم متعرفنيش القدام يعرفونى هدخلكم اولع فيكم وفى المنتدى هههههههه
تمنيتى ليكم جميعا بالتوفيق
نانا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح، mydoooo و برنس المجرة
عجبنى اوى لغة الحور دى حاسة ان المنتدى الجديد فى ناس كتير مميزة

المهم اى موضوع من موضوعات nana love ملكة مملكة الحب حد يسرقها انتم متعرفنيش القدام يعرفونى هدخلكم اولع فيكم وفى المنتدى هههههههه
تمنيتى ليكم جميعا بالتوفيق
نانا
سهلة ادخلى اكتبيها انتى

• عجبني
سهلة ادخلى اكتبيها انتى
سهلة هتها انت من المنتدى التاني ونزلها خالى الجديد يستفيد منها انا سمحلك بكدة مع الاختفاظ بملكياتى للموضوعات

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, mydoooo, برنس المجرة و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%