NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش افهم متعة الديوث انما متعة نايك شراميط الديوث ايه

talin

نسوانجى الاصلى
نمبر وان صور
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
ثنائي الميل
افهم تماما احساس الديوث لما بيشوف اللى بيديث عليها بتتناك او الرجالة بتهيج عليها او حد يتكلم عليهم
واعلم تماما مدى متعته
واكثر حد بيدعم ميولهم
بس دائما مشغولة ومش فاهمه احساس ومتعة اللى بيطلقوا على نفسهم فحول ونايك شراميط ومحارمك
الراجل اللى بينيك ايه متعته ان ينيك ست ادام جوزها او اخوها او ابنها ؟
بحس انه مجرد استغلالى ،،اسستغلال جنسى مش اكثر بحس انه مجرد انه بيلاقى فرصة للنيك وبس وجاى فى اى حاجة وبس ودى اصلا مش ميول جنسية
ولكن اعترف ان هناك منهم راقين جدا بيلبى متعة صديقة ستاته وده بيبقا اكثرهم موثوق فيهم جدا من ناحية الديوثيين
وطبعا دول بعاد تماما عن اصحاب مقولات هات مامتك انيكك انت وهى واختك تحت منى هتفرفر وتعالى اهين شرف مراتك ياعرص اللى فاهمين الدياثة غلط وبيعرضوا نفسهم بطريقة فالجر ودول اتحدى ان اى ديوث والكابلز اللى معاه يوافقوا يمارسوا معاهم

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: My Mind, ابن حسناء مراجيح ٣, Samir ciel و 12 آخرين
افهم تماما احساس الديوث لما بيشوف اللى بيديث عليها بتتناك او الرجالة بتهيج عليها او حد يتكلم عليهم
واعلم تماما مدى متعته
واكثر حد بيدعم ميولهم
بس دائما مشغولة ومش فاهمه احساس ومتعة اللى بيطلقوا على نفسهم فحول ونايك شراميط ومحارمك
بحس انه مجرد استغلالى ،،اسستغلال جنسى مش اكثر بحس انه مجرد انه بيلاقى فرصة للنيك وبس وجاى فى اى حاجة وبس ودى اصلا مش ميول جنسية
ولكن اعترف ان هناك منهم راقين جدا بيلبى متعة صديقة ستاته وده بيبقا اكثرهم موثوق فيهم جدا من ناحية الديوثيين
وطبعا دول بعاد تماما عن اصحاب مقولات هات مامتك انيكك انت وهى واختك تحت منى هتفرفر وتعالى اهين شرف مراتك ياعرص اللى فاهمين الدياثة غلط وبيعرضوا نفسهم بطريقة فالجر ودول اتحدى ان اى ديوث والكابلز اللى معاه يوافقوا يمارسوا معاهم
بالنسبالي الديوث لازم يبقي هوه صحبي ومطمنين ومرتاحين لبعض قبل ما اعرف اصلا هوه ديوث علي مين لان انا لو مش مرتاح ليه مش هرتاح للي بيديث عليها فلازم تبقي مرتاح ومتقبلين بعض قبل اصلا ما نتكلم عن الدياثه نبقي صحاب بمعني اصح

• عجبني
التفاعلات: مريض نفسى
انتي بتفهمي وجهة نظر الديوث وبتدعميه اذاي
وكمان مش متفهمه الي بيقول انه فحل ويتصفيه انه استغلالي
يا استاذه علاقة الدياثه لها ٣ عناصر

• ديوث
  • نياك مستغل
  • ضحيه مديث عليها
بجد مش قادر افهم وجهة نظرك
احتمال يكون في حياتك تجربة دياثه اثرت عليكي

واعلم تماما مدى متعته
واكثر حد بيدعم ميولهم
فعلا انا بكرة اللى كدا وخصوصا اللى بيقول ابعت صور

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: White_Wolf و talin
واعلم تماما مدى متعته
واكثر حد بيدعم ميولهم
عاملين زي اللي جعان و يلاقي اي حاجه قدامه ياكلها وخلاص شغال في اي حاجه

بالنسبالي الديوث لازم يبقي هوه صحبي ومطمنين ومرتاحين لبعض قبل ما اعرف اصلا هوه ديوث علي مين لان انا لو مش مرتاح ليه مش هرتاح للي بيديث عليها فلازم تبقي مرتاح ومتقبلين بعض قبل اصلا ما نتكلم عن الدياثه نبقي صحاب بمعني اصح
الكلام سهل

عاملين زي اللي جعان و يلاقي اي حاجه قدامه ياكلها وخلاص شغال في اي حاجه
بس يكون بيتكلم حلو مع الناس اللى تستاهل 😛

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: White_Wolf
انا نفسيالاقي ديوث ومراته بجد انما كلهم بيحبوا يتخيلوا
انا اعرف كثير جدا وبجد
وفى المنتدى بس بره المنتدى اكثر بكثير

انا اعرف كثير جدا وبجد
وفى المنتدى بس بره المنتدى اكثر بكثير
ممكن تعرفيني علي حد طيب ونتعرف ويشوف هوه لو اسلوبي معجبهوش خلاص مش مهم لو عجبه يبقي خدمه ليا وليه♥️

بس يكون بيتكلم حلو مع الناس اللى تستاهل 😛
دي مشكله عندي فعلا كلامي دبش كده بس اتمني احساسي يوصل صح 😅💔

ممكن تعرفيني علي حد طيب ونتعرف ويشوف هوه لو اسلوبي معجبهوش خلاص مش مهم لو عجبه يبقي خدمه ليا وليه♥️
اهااااا
انت هنا بتتعامل معايا انى قوادة !!
ولسه بتكلم فى البوست على اللى زيك وانت بتعمل الاكثر منه !!
الصبر

اهااااا
انت هنا بتتعامل معايا انى قوادة !!
ولسه بتكلم فى البوست على اللى زيك وانت بتعمل الاكثر منه !!
الصبر
لي فهمتيها كدا وديما اجريسيف مع كل الكومنتات انا بطلب مساعده عاديه

هي مبتحبش المساعدات دي ولا اصلا النوع دا من الطلبات 🤷‍♂️

• عجبني
التفاعلات: talin
انت تشوفها مساعدة براحتك
واضح انك قليل الخبرة بالحياة ومابتعرفش تطلب ايه وايه الاسلوب اللى تطلب بيه وايه ماينفعش تقوله او تطلبه
كل ده براحتك
بس ده مش معناه ان لما حد يفهمك اللى بتقوله يبقا اجريسيف و تقيم رد فعله
عموما تقدر تطلب من غيرى اى حاجة لان اسلوبى مش اجريسيف واسلوبك مش مناسبنى

• عجبني
التفاعلات: Desha225
هي مبتحبش المساعدات دي ولا اصلا النوع دا من الطلبات 🤷‍♂️
المشكلة ان باتكلم فى نفس البوست على كده !

• عجبني
التفاعلات: bolbl33
المشكلة ان باتكلم فى نفس البوست على كده !
عارفه البوستات بتاعتك انا من راي بشوفها فيها مواضيع و الفكره اللي ف دماغك عالي اوي مكانه مش هنا لان معظم اللي هنا داخلين لغرض ما مش باصين الا عليه دا راي

عارفه البوستات بتاعتك انا من راي بشوفها فيها مواضيع و الفكره اللي ف دماغك عالي اوي مكانه مش هنا لان معظم اللي هنا داخلين لغرض ما مش باصين الا عليه دا راي
بس انا عارفة هدفى كويس
وعارفة بعمل ايه بالظبط وفين

• بيضحكني
التفاعلات: White_Wolf
فعلا انا بكرة اللى كدا وخصوصا اللى بيقول ابعت صور
مهم معذورين محدش بيصدق ان فيه ديوث حقيقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%