NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اغرب و أصعب الرغبات

من الحاجات اللي نفسي فيها بجد انيك واحده قدام جوزها
المشكله اني قابلت مره واحده ده بس خوفت لانهم كانو طالبين اروح لهم مكانهم ومعرفتش أأمن نفسي ازاي
بس حقيقي نفسي اجرب ده جدا

واحدة قريبتى متجوزة كل ما ببات عندها بحس انها بتتعمد تتناك من جوزها وصوتها بيكون عالى 🫣
ببقى نفسى اخش اتفرج عليها 😁

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: غريب البلاد, Don.M, الحكمدار.. و 2 آخرين
واحدة قريبتى متجوزة كل ما ببات عندها بحس انها بتتعمد تتناك من جوزها وصوتها بيكون عالى 🫣
او ممكن جوزها هو اللى بيتعمد ينيكها جامد عشان عايزك انتى كمان

نفسي انيك اتنين تلاتينين ونفسي انيك مسيحيه ونفسي انيك َحده قدام جوزها

مساء الفل
ايه اكتر حاجة نفسكوا تجربوها في السكس و لحد دلوقت ماجربتوهاش
حتى لو حاجة عمرنا ماهانعرف نعملها بس قولوا ايه الحلم الجنسي اللي بتحلموا بيه و بتتمنوه باستمرار
بالنسبة لي اني اجرب أمارس خلفي مع مراتي.. عمري ما طلبته منها عشان ماوجعهاش و عشان أضراره الكتير المعروفة بس مش قادر اشيله من دماغي و بحلم بيه على طول
انتو ايه؟؟؟
أنا في الطبيعي استريت مش بحب الخوضع أو حاجه ممكن اكون ميال ل ال hard love بس في وحده مديريتي في الشغل هموت و الحس رجلها و ابوس رجلها و احسسها انها ملكه و احلي ملكه في الكون و فعلا حصل بنا بوسه في مطبخ الشغل بس هي قالتلي احنا كده هنبوظ الدنيا

انى احرر مراتى

• عجبني
التفاعلات: غريب البلاد و W100ck
يا حبيبتى كده هتلاقى كله بيبعت لكى على الخاص

مساء الفل
ايه اكتر حاجة نفسكوا تجربوها في السكس و لحد دلوقت ماجربتوهاش
حتى لو حاجة عمرنا ماهانعرف نعملها بس قولوا ايه الحلم الجنسي اللي بتحلموا بيه و بتتمنوه باستمرار
بالنسبة لي اني اجرب أمارس خلفي مع مراتي.. عمري ما طلبته منها عشان ماوجعهاش و عشان أضراره الكتير المعروفة بس مش قادر اشيله من دماغي و بحلم بيه على طول
انتو ايه؟؟؟
تفسي اجرب نيك مع شيميل

نفسي اجرب السكس مع ست بتحب الخضوع و يا سلام لو كانت squirt يعني بتجيب عسل كتير تبقي حاجه ولا في الاحلام الحقيقة 🔥❤️
السكويرت ده بيبقى بول مش عسل

• عجبني
التفاعلات: mo961996 و زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جماعى مع شيميلات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%