NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اغرب و أصعب الرغبات

dr_nero

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الفل
ايه اكتر حاجة نفسكوا تجربوها في السكس و لحد دلوقت ماجربتوهاش
حتى لو حاجة عمرنا ماهانعرف نعملها بس قولوا ايه الحلم الجنسي اللي بتحلموا بيه و بتتمنوه باستمرار
بالنسبة لي اني اجرب أمارس خلفي مع مراتي.. عمري ما طلبته منها عشان ماوجعهاش و عشان أضراره الكتير المعروفة بس مش قادر اشيله من دماغي و بحلم بيه على طول
انتو ايه؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها, ديوث ممحون, MrKnow و 4 آخرين
انا نفسي اجرب مع ست كبيرة ٣٠ أو ٤٠ أو جماعي

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و dr_nero
وضع الدوجي وشد الشعر

عاجبني جداً

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و ديوث ممحون
نفسي اجرب السكس مع ست بتحب الخضوع و يا سلام لو كانت squirt يعني بتجيب عسل كتير تبقي حاجه ولا في الاحلام الحقيقة 🔥❤️

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و ديوث ممحون
فيه كام واحدة معينين نفسى أجيبهم تحت زبى و انزل نيك فيهم و نفسى أجرب الجماعى و ال dp فشخ

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و dr_nero
احب اجرب الخلفي معرمراتي ونفسي تلحسلي خرم طيزي واتمنى انو يصير تبادل زوجات كلها حاجات مستحيلة

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون، MrKnow و Hotman47
نفسي اجرب مع مراتى خلفي، ونفسي أتجسس عليها مثلا وهى بتمارس سكس هى وصاحبتها ريهام تحت اتنين زنوج من بتوع الأفلام، وأشوف رد فعلهم، وأشوف الزنوج هيفضلوا مين فيهم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ديوث ممحون، MrKnow و رجل شرقي ممحون
عندي ٢٥ سنه ونفسي اترمي في حضن وحده كبيره فوق٤٠ سنه حقيقي بحس فيهم حنان الدنيا كله واكتر

مساء الفل
حتى لو حاجة عمرنا ماهانعرف نعملها بس قولوا ايه الحلم الجنسي اللي بتحلموا بيه و بتتمنوه باستمرار
بالنسبة لي اني اجرب أمارس خلفي مع مراتي.. عمري ما طلبته منها عشان ماوجعهاش و عشان أضراره الكتير المعروفة بس مش قادر اشيله من دماغي و بحلم بيه على طول
انتو ايه؟؟؟
نفسي اجرب مع متزوجين

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
مساء الفل
انتو ايه؟؟؟
حاول تلحس بين طيازها الاول وبعدين حاول تلحس خرم طيزها مرة تحط صبعك مرة مع التانية تحب لحس ونيك الطيز

• عجبني
التفاعلات: فارس اكرم و ديوث ممحون
هههههه انا نفسي اجرب الجنس عموما

نفسي أجرب سكس جماعي
مع راجل فحل وسالب بنوتي وبنت

• عجبني
التفاعلات: غريب البلاد و ديوث ممحون
نفسي فس سكس جماعي مع مراتي و اتنين بنات كمان

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و رجل شرقي ممحون
نفسي اجرب مع مراتى خلفي، ونفسي أتجسس عليها مثلا وهى بتمارس سكس هى وصاحبتها ريهام تحت اتنين زنوج من بتوع الأفلام، وأشوف رد فعلهم، وأشوف الزنوج هيفضلوا مين فيهم
هي متحرره

نفسي اجرب مع جارتي اللبوة

• عجبني
مساء الفل
انتو ايه؟؟؟
نفسي ابقي صديق لراجل ومراته انيكها معاه بس تكون حلوه وناس راقيه

• عجبني
عاوز اعمل ذي افلام الهنتاي وانزل لبن في البت وبطنها تتنفخ لحد ما تقرب تفرقع واللبن يطلع من بيها ومرخيلها وودانها وعينها 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
وانا بضحك

• بيضحكني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
كان نفسي أمارس مع مراتي وابن اختي معنا . بس لاسف سافر قبل ما تحقق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%