NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اغرب موقف شوفته في حياتي النهارده

هو فعلا الواحد بقى يشوف العجب بس للاسف مواقف تخليك هايج طول الوقت
عشان الموقف غريب ف مهيجني اكتر واكتر م انا بشوف ستات بتتبعبص وبيتلعبلها قدامي بس النهارده غير

ك يوم زي اي يوم رايح شغلي عادي جدا وطبيعي وطبعا كلنا عارفين يعني ايه يوم خميس ومدارس يعني الموصلات موت بس انا بركب العربيه من اول الخط وكسم اي حد مبقومش خالص من الكرسي واذا فجاه في وسط الزحمه لاقيت ست اربعينيه ماسكه بت في ثانوي مكملتش 18 سنه وهاتك ي بعبصه ولعب فيها وانا شايف ومتمزج وقاعد ساكت وكله محدش شايف وكله ساكت انا شوفت تحرشات بستات ماشي واحده تلعب في زوبر واحد ميضرش انما واحده تلعب في واحده علي العام كده اهو ده اللي اول مره اشوفه بصراحه في اتوبيس 😂😂
خليها تدعكها 😂

• عجبني
التفاعلات: for funy
استمتع بيومك

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
ك يوم زي اي يوم رايح شغلي عادي جدا وطبيعي وطبعا كلنا عارفين يعني ايه يوم خميس ومدارس يعني الموصلات موت بس انا بركب العربيه من اول الخط وكسم اي حد مبقومش خالص من الكرسي واذا فجاه في وسط الزحمه لاقيت ست اربعينيه ماسكه بت في ثانوي مكملتش 18 سنه وهاتك ي بعبصه ولعب فيها وانا شايف ومتمزج وقاعد ساكت وكله محدش شايف وكله ساكت انا شوفت تحرشات بستات ماشي واحده تلعب في زوبر واحد ميضرش انما واحده تلعب في واحده علي العام كده اهو ده اللي اول مره اشوفه بصراحه في اتوبيس 😂😂
مقمتش عملت الصح ليه مع الاتنين 🙄
حد يسيب كوسين حيحانين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هو فى المترو مش فى صالة بيتهم

نخلينا واقعيين شويه
ما هما كانو ف المترو وطالما هايجين يبقى مش هتمانع إذا حضر شيطان الجنس بيقف العقل بيكفي يلمح بس انه شافهم ومستمتع وهما هيجو ع طول

ما هما كانو ف المترو وطالما هايجين يبقى مش هتمانع إذا حضر شيطان الجنس بيقف العقل بيكفي يلمح بس انه شافهم ومستمتع وهما هيجو ع طول
متعرفش ممكن تفضحني 😂

ليه

وقف زبرك والعب فيه وبوصلها هتيجي لعندك هتبقى شافت انك علمت عليها
وماله مهي ب السهوله دي وكان مفيش حد غيرنا في الاتوبيس

وماله مهي ب السهوله دي وكان مفيش حد غيرنا في الاتوبيس
أتوبيس لا ده انت هتتاخد تحرش ههههه

انا مرة شوفت واحدة رايحه الشغل كلمت صاحبتها بلهجة شديده وبعدين شوية الميكروباص زقف عند المحطة و صاحبتها طلعت قالتلها معلش جبتلك السندوتشات ومسكت ايدها وباستها
وانا من ورا تنحت. اول مرو اشوف ميرسترز وسليف حقيقي

طب واحنا قصرنا معاكم فى حاجه في اي يا نسوان عاوزين ننيك برضو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%