NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اغرب موقف شوفته في حياتي النهارده

بتفكرني بنكته عن واحده بتحكي لصاحبتها عن الشارع الي اغتصبوها فيه وكل يوم صاحبتها تمشي في الشارع ده عشان حد يغتصبها
ومش هتلاقي 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
كنت اكتب رقمك في ورقتين و ادهالهم

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
وانا همشي بورق واقلام ليه 😂😂😂 بس تصدق فكره هعمل حسابي بعد كده 😂😂😂
في ناس بتعمل كروت برقم تليفونها او كيو كود للواتس او التليجرام عشان الشقط بس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ك يوم زي اي يوم رايح شغلي عادي جدا وطبيعي وطبعا كلنا عارفين يعني ايه يوم خميس ومدارس يعني الموصلات موت بس انا بركب العربيه من اول الخط وكسم اي حد مبقومش خالص من الكرسي واذا فجاه في وسط الزحمه لاقيت ست اربعينيه ماسكه بت في ثانوي مكملتش 18 سنه وهاتك ي بعبصه ولعب فيها وانا شايف ومتمزج وقاعد ساكت وكله محدش شايف وكله ساكت انا شوفت تحرشات بستات ماشي واحده تلعب في زوبر واحد ميضرش انما واحده تلعب في واحده علي العام كده اهو ده اللي اول مره اشوفه بصراحه في اتوبيس 😂😂
العيش ياما يشوف

خبرة النسوان

ك يوم زي اي يوم رايح شغلي عادي جدا وطبيعي وطبعا كلنا عارفين يعني ايه يوم خميس ومدارس يعني الموصلات موت بس انا بركب العربيه من اول الخط وكسم اي حد مبقومش خالص من الكرسي واذا فجاه في وسط الزحمه لاقيت ست اربعينيه ماسكه بت في ثانوي مكملتش 18 سنه وهاتك ي بعبصه ولعب فيها وانا شايف ومتمزج وقاعد ساكت وكله محدش شايف وكله ساكت انا شوفت تحرشات بستات ماشي واحده تلعب في زوبر واحد ميضرش انما واحده تلعب في واحده علي العام كده اهو ده اللي اول مره اشوفه بصراحه في اتوبيس 😂😂
عيش كتير بتشوف كتير.. في حدا مغير اعدادات الكرة الأرضية😂

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
عيش كتير بتشوف كتير.. في حدا مغير اعدادات الكرة الأرضية😂
دي حقيقه اليومين دول الكوكب بيحصل فيه حجات غريبه 😂

• أتفق
التفاعلات: Horny Dragon
بقالى سنين بركب اتوبيسات وبشوف فيه العجب بس بصراحه عمرى ما حصل قدامى حاجه زى كده

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
بقالى سنين بركب اتوبيسات وبشوف فيه العجب بس بصراحه عمرى ما حصل قدامى حاجه زى كده
م انا نفس الكلام اول مره اشوف مره قارحه كده وتعمل كده

انا بعيد عنك بعد الموقف ده بتاعي هيتفجر وبدور علي نيكه النهارده بسبب الهيجان ده

هو فعلا الواحد بقى يشوف العجب بس للاسف مواقف تخليك هايج طول الوقت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%