NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اغرب موقف شوفته في حياتي النهارده

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ك يوم زي اي يوم رايح شغلي عادي جدا وطبيعي وطبعا كلنا عارفين يعني ايه يوم خميس ومدارس يعني الموصلات موت بس انا بركب العربيه من اول الخط وكسم اي حد مبقومش خالص من الكرسي واذا فجاه في وسط الزحمه لاقيت ست اربعينيه ماسكه بت في ثانوي مكملتش 18 سنه وهاتك ي بعبصه ولعب فيها وانا شايف ومتمزج وقاعد ساكت وكله محدش شايف وكله ساكت انا شوفت تحرشات بستات ماشي واحده تلعب في زوبر واحد ميضرش انما واحده تلعب في واحده علي العام كده اهو ده اللي اول مره اشوفه بصراحه في اتوبيس 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: مروان مدينة نصر, شاب وحدانى, كوكوواكى و 7 آخرين
ك يوم زي اي يوم رايح شغلي عادي جدا وطبيعي وطبعا كلنا عارفين يعني ايه يوم خميس ومدارس يعني الموصلات موت بس انا بركب العربيه من اول الخط وكسم اي حد مبقومش خالص من الكرسي واذا فجاه في وسط الزحمه لاقيت ست اربعينيه ماسكه بت في ثانوي مكملتش 18 سنه وهاتك ي بعبصه ولعب فيها وانا شايف ومتمزج وقاعد ساكت وكله محدش شايف وكله ساكت انا شوفت تحرشات بستات ماشي واحده تلعب في زوبر واحد ميضرش انما واحده تلعب في واحده علي العام كده اهو ده اللي اول مره اشوفه بصراحه في اتوبيس 😂😂
الكوكب بقا عجيب بصراحة مش عارف المسبح حيجي يعمل ايه اكتر من كده

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
ناس تعبانه اوووي ياخال 😂😂😂

ناس تعبانه اوووي ياخال 😂😂😂
ياسطي بقولك ايه الوليه بنت متناكه قارحه بتلعب بطريقه تقريبا شباب كتير متعرفش تعمل زيها 😂

• بيضحكني
التفاعلات: بيشوو
ياسطي بقولك ايه الوليه بنت متناكه قارحه بتلعب بطريقه تقريبا شباب كتير متعرفش تعمل زيها 😂
وشكل البت عادي او مش فاهمة أو عجبها الموضوع ولا يكونو بينيكوا بعض والكيف اغلبهم الصبح

• بيضحكني
التفاعلات: M ohmed Ad و بيشوو
خبره وبقائها 😂😂😂
المتناكه التانيه ساكته ومستمتعه

خبره وبقائها 😂😂😂
المتناكه التانيه ساكته ومستمتعه
ليسبيان خبرة اكيد وغاوية البنات الصغيرة

• بيضحكني
التفاعلات: M ohmed Ad
  • عجبني
ايه البنات الصغيره بيبقو خام التانيه مصدقت لقتها 😂
البت حاجة من الاتنين يا قارحه زيها يا عبيطة اخر حاجة وفكرها عشان دي ست يبقي مستحيل تعمل حاجة زي دي

وشكل البت عادي او مش فاهمة أو عجبها الموضوع ولا يكونو بينيكوا بعض والكيف اغلبهم الصبح
مش تبع بعض اصلا 😂😂 وكل واحده نزلت في حته

• بيضحكني
التفاعلات: M ohmed Ad
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البت حاجة من الاتنين يا قارحه زيها يا عبيطة اخر حاجة وفكرها عشان دي ست يبقي مستحيل تعمل حاجة زي دي
دي البت حرفيا انا متاكد انها جبتهم من الرعشه وانها مش واقفه علي بعضها 😂

• بيضحكني
طيب البت الضغيره كانت حالتها ايه
متفكرنيش كانت واقفه مش علي بعضها ورجليها مش شيلاها ومتاكد انها جابتهم في هدومها

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و M ohmed Ad
متفكرنيش كانت واقفه مش علي بعضها ورجليها مش شيلاها ومتاكد انها جابتهم في هدومها
اكيد الضغط كبير عليها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل