NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصوا يجماعه دلوقتى انا متنكتش بقالى فترة وكدا وحبيبى كان فى الشغل المهم انا مكنتش قادرة خالص فكلمت حد ونمت معاه وكدا المهم مكنش يعرف ومرضيتش اقوله لحد مهو عرف بالمناسبة هما صحاب وكان سعات بيجيبه معاه بس مش دايما المهم دلوقتي حبيبى زعلان انى مقلتلوش هو زعلان انى مقلتلوش قبلها مش عشان نمت مع صاحبه انا مكنتش عايزه اعمل كدا بس حقيقى مقدرتش وهو معودنى اتناك دايما اصالحه ازاى!؟🥺

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر و Bebo Tigher
بصوا يجماعه دلوقتى انا متنكتش بقالى فترة وكدا وحبيبى كان فى الشغل المهم انا مكنتش قادرة خالص فكلمت حد ونمت معاه وكدا المهم مكنش يعرف ومرضيتش اقوله لحد مهو عرف بالمناسبة هما صحاب وكان سعات بيجيبه معاه بس مش دايما المهم دلوقتي حبيبى زعلان انى مقلتلوش هو زعلان انى مقلتلوش قبلها مش عشان نمت مع صاحبه انا مكنتش عايزه اعمل كدا بس حقيقى مقدرتش وهو معودنى اتناك دايما اصالحه ازاى!؟🥺
اتناكى منه وهو هيصالحك

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
ولعيه وصالحيه

• عجبني
يجدعان انا مخصمها حد يروض تاني 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 412Momo و Hicham Yoseef792008
هو بيغير على طيزك ولا ايه

• عجبني
حطيلة حباية فياجرا فى اى حاجة بيشربها كدا هيصالحك هو وكسك يتبسط

• عجبني
هوا غيران علي خرمك يالبوة من صاحبه
خلي صاحبه اللي ناكك من وراه هوا اللي يصالحك
الموضوع ساهل ياحلوه لو مرضيش صاحبه موجود لحد هوا مالشوق يهفه ويرجعلك يالبوة

لو غلبتي خالص المنتدي كله حيحان علي اي خرم مش هتعطلي يعني متقلقيش خرمك هيتمتع بكل سهولة
😂😂

لو بيحبك بجد حيسامحك
وانتي لما تبقوا مع بعض المرة الجاية انزلي بوسي رجله

• حبيته
التفاعلات: 412Momo
ولعيه عليكي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%