NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا ما اكذب عليك حبب أنا أنيكها دائما بس ما فتحتها دئما من الطايز بس هي كانت تتناك ومسكتها مرة ضربتها وحبستها في البيت بس ما قلت لأبويا و أمي و قلولي ملها أختك ما عد تشتغل فأنا ما قدرة أقول شيء عادة للشغل و رجعت تتناك أني جن جنوني بس مرة شهيتها مسكتها و نكتها هي قاومة قليل و خضعة و إتفقنا تتناك مني و ما تتناك برا أنا عارف إلي بعملو غلط بس لما نبقا بالبيت تغريني و انا أضعف أمامهها
ينفع انيكهالك؟

تمام قولي انتا عملت ايه عشان تحاول تخليها توقف نيك منك ومن غيرك؟
قوتلها ما عد بدي نيكك أنتي أختي سكتت و بقت ما تكلمني بس تغري فيا و لمت منكتهاش كانت بدها تتناك برا ضربتها قتلي نيكني أو أشتكيك و أقول إنك إغتصبتني

كلامك دا يتعمل ف الافلام والقصص الجنسيه والخيال انما ف الواقع فا نيك المحاارم دا اسوء من الجحيم
ليش

اخويا الصغير في سن 15 في سن بلوغ ومراهقة ف زي اي شب بدا يمارس العادة
واتقفش كتير مني بيعمل العادة ويقعد يترجاني اني مقولش لابويا لان ممكن ابويا يطرده
بس النهارة قفشته بيشم كلوتاتي زعقتله وقلت له لو عملت كده تاني هقول لابوك ده صح ولا ولا المفروض اقوله علي طول
لو عملها تانى قول كده فى اول طريقة للدياثة

واتقفش كتير مني بيعمل العادة ويقعد يترجاني اني مقولش لابويا لان ممكن ابويا يطرده
بس النهارة قفشته بيشم كلوتاتي زعقتله وقلت له لو عملت كده تاني هقول لابوك ده صح ولا ولا المفروض اقوله علي طول
بصي,انتي لو قعدتي تنصحي فيه لغاية اييه,ولو قلتي لابوه و اداله علقه محترمة,مش حيرجع على اللي بيعملو. لازمله حاجه تكره فالموضوع ده, يعني هو بنفسه يبطله و يكره

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عرفى ابوكى عشان ده قريب اوووى هيدخل يفتحك ف الاوضه وانتى اصلا مستفذه قاعدة طول اليوم باللبس المستفذ بتاعك ده حقو قولى لأبوكى بدل ما يدخل يركبك ويحصل مصيبه وتحملي منوا

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
انت غلطانه انك بتبين انك شوفتيه سبيه يعني انت عارفه هو بتمارس العاده فين وامتي اووعي تخشي عليه ولو حسيتي انو مثلا بيبص عليكي قومي من قدامه

متفق معكي​

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
اهلا سارة،،،، تصرفك سليم،،، ولازم تصاحبي اخوكي وتكوني جنبه وتنصحيه باستمرار، وغلط انك تقولي لابوكي عشان تحافظي علي العلاقة بينك وبين اخوكي،، لكن ياتري ايه مشاعرك وانتي بتشوفي اخوكي الصغير بيعمل العادة السريه؟ وايه مشاعرك وانتي شايفاه بيشم كلوتاتك؟ حاولي تقفلي باب غرفتك لو انتي مش موجوده فيها، وتعيني كلوتاتك وملابسك الداخلية بعيد عن ايد اخوكي. ولو شفتيه تاني حاولي تعملي نفسك مش واخدة بالك عشان ماتحرجيش اخوكي.

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%