NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طالما بيشم كلوتاتك والكلام دا ف بالتاكيد هوا باصصلك بطريقه شهوانيه وانتي حذرتيه وعملتي اللي عليكي بس لو قفشتيه بيعملها تاني فا لازم تتصرفي بطريقه مختلفه زي انك تخوفيه او انك تقولي ل ابوكي او امك بس تفهميهم براحه وتعرفيهم انو ف فتره مراهقه وتخلي ابوكي يضربو ويخوفو ويهددو مثلا لان لو سكتتي ممكن الموضوع يفضل يستمر ويتطور لدرجه ان ممكن ف لحظه شهوه يعمل فيكي حاجه غصب عنك فا من الافضل تتصرفي بسرعه بدل ما الموضوع يبقا اوسخ بكتير..

أنا انيك اختي و عادي خليه ينيكك إنت تستمتعي و هو ما يبقاى مكبوة جنسيا و ما ينيك النساء برا ممكن تكون تحمل مرض
كلامك دا يتعمل ف الافلام والقصص الجنسيه والخيال انما ف الواقع فا نيك المحارم دا اسوء من الجحيم

فيكي توصلي لاهلك الفكره بطريقه مخففه بحيث انه ما ينطرد من البيت وكمان ما يرجع ويعمل هالقصص المقرفه ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك دا يتعمل ف الافلام والقصص الجنسيه والخيال انما ف الواقع فا نيك المحاارم دا اسوء من الجحيم
لماذا نيك الأخت متعة يا صديقي و بدل ما تتناك من الغريب أنا ستر وغطا عليها

لماذا نيك الأخت متعة يا صديقي و بدل ما تتناك من الغريب أنا ستر وغطا عليها
بدل ما تتناك من غريب!وانتا مش عارف تسيطر علي محارمك واهل بيتك؟ مش كلنا شبهك ينجم وحوار ان نيك الاخت دا متعه فا زي ما هوا متعه انك تنيك اختك فا هوا متعه انك تنيك اي واحده شرموطه وطالما انتا شايف انك كدا صح فا انتا النقاش معاك ملوش لازمه لان دماغك محتاجه تصليح وهتاخد وقت.

بدل ما تتناك من غريب!وانتا مش عارف تسيطر علي محارمك واهل بيتك؟ مش كلنا شبهك ينجم وحوار ان نيك الاخت دا متعه فا زي ما هوا متعه انك تنيك اختك فا هوا متعه انك تنيك اي واحده شرموطه وطالما انتا شايف انك كدا صح فا انتا النقاش معاك ملوش لازمه لان دماغك محتاجه تصليح وهتاخد وقت.
حتى لو سيطرة عليها و ما نكتها هي هتتناك برا بدون علمي وكيف سأعرف البنت لو حبت شيء توصلو و ما يمنعها أي شيء

حتى لو سيطرة عليها و ما نكتها هي هتتناك برا بدون علمي وكيف سأعرف البنت لو حبت شيء توصلو و ما يمنعها أي شيء
اسف علي اللفظ بس من كلامك عن اختك فا هيه شرموطه فشخ!! يعني واحده بتتناك من اخوها ولو متناكتش منو هتتناك من حد غريب..الغلط عليك يا صديقي وعلي ابوك وعلي كل راجل موجود ف بيتك لانكو معرفتوش تربوها بالطريقه الصحيحه وانا متاكد اني لو فضلت اشرحلك ان اللي انتا بتعملوه دا غلط من هنا لبكره مش هتقتنع وممكن تكون مبتعملش كدا اصلا ودا مجرد كلام فا بيس ينجم باي باي

وانت جاي هنا تسالي

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
اسف علي اللفظ بس من كلامك عن اختك فا هيه شرموطه فشخ!! يعني واحده بتتناك من اخوها ولو متناكتش منو هتتناك من حد غريب..الغلط عليك يا صديقي وعلي ابوك وعلي كل راجل موجود ف بيتك لانكو معرفتوش تربوها بالطريقه الصحيحه وانا متاكد اني لو فضلت اشرحلك ان اللي انتا بتعملوه دا غلط من هنا لبكره مش هتقتنع وممكن تكون مبتعملش كدا اصلا ودا مجرد كلام فا بيس ينجم باي باي
أنا بنيكها و مو بكذب و لا دي تخيولات و أنا عارف إنو أختي شرموطه و بطلة تتناك من الرجل لما أصبحت تتناك مني عارف دا غلط بس هي إعتدت على النيك مني
نيك الأخت صعب فيالمرة الألى بس و بعدين ما عد في حشمة بينكم

أنا بنيكها و مو بكذب و لا دي تخيولات و أنا عارف إنو أختي شرموطه و بطلة تتناك من الرجل لما أصبحت تتناك مني عارف دا غلط بس هي إعتدت على النيك مني
نيك الأخت صعب فيالمرة الألى بس و بعدين ما عد في حشمة بينكم
دي مشكلتك وانتا تقريبا عندك 3 مشاكل
1:بتنيك اختك
2:مش قادر تسيطر علي اهل بيتك وفي الغالب شخصيتك ضعيفه جدا او انتا خول
3:انتا ديوث
عايزك تتخيل معايا بعد60سنه من الان لما تتذكر نفسك زمان وانتا صغير كنت ديوث وخول مش قادر تسيطر علي اهل بيتك وبتنيك اختك تخيل لو كانت اختك دي ماتت هل هتفتكرها ب انك كنت بتنيكها وانها كانت شرموطه؟

دي مشكلتك وانتا تقريبا عندك 3 مشاكل
1:بتنيك اختك
2:مش قادر تسيطر علي اهل بيتك وفي الغالب شخصيتك ضعيفه جدا او انتا خول
3:انتا ديوث
عايزك تتخيل معايا بعد60سنه من الان لما تتذكر نفسك زمان وانتا صغير كنت ديوث وخول مش قادر تسيطر علي اهل بيتك وبتنيك اختك تخيل لو كانت اختك دي ماتت هل هتفتكرها ب انك كنت بتنيكها وانها كانت شرموطه؟
ماذا أفعل هل أقتلها لو بطلة نيك فيها هتتناك برا لما أكون أنا بشغل أو هي في شغلها هتتناك أختي شرموطه و تعشق النيك

ماذا أفعل هل أقتلها لو بطلة نيك فيها هتتناك برا لما أكون أنا بشغل أو هي في شغلها هتتناك أختي شرموطه و تعشق النيك
احبسها اضربها افرض سيطرتك عليها قدامك حلول كتير بس واضح ان انتا اللي حابب الموضوع

احبسها اضربها افرض سيطرتك عليها قدامك حلول كتير بس واضح ان انتا اللي حابب الموضوع
أنا ما اكذب عليك حبب أنا أنيكها دائما بس ما فتحتها دئما من الطايز بس هي كانت تتناك ومسكتها مرة ضربتها وحبستها في البيت بس ما قلت لأبويا و أمي و قلولي ملها أختك ما عد تشتغل فأنا ما قدرة أقول شيء عادة للشغل و رجعت تتناك أني جن جنوني بس مرة شهيتها مسكتها و نكتها هي قاومة قليل و خضعة و إتفقنا تتناك مني و ما تتناك برا أنا عارف إلي بعملو غلط بس لما نبقا بالبيت تغريني و انا أضعف أمامهها

أنا ما اكذب عليك حبب أنا أنيكها دائما بس ما فتحتها دئما من الطايز بس هي كانت تتناك ومسكتها مرة ضربتها وحبستها في البيت بس ما قلت لأبويا و أمي و قلولي ملها أختك ما عد تشتغل فأنا ما قدرة أقول شيء عادة للشغل و رجعت تتناك أني جن جنوني بس مرة شهيتها مسكتها و نكتها هي قاومة قليل و خضعة و إتفقنا تتناك مني و ما تتناك برا أنا عارف إلي بعملو غلط بس لما نبقا بالبيت تغريني و انا أضعف أمامهها
شوف انتا مهما قلت ومهما عملت فا انتا واختك غلطانين بس الغلط الاكبر عليك.

شوف انتا مهما قلت ومهما عملت فا انتا واختك غلطانين بس الغلط الاكبر عليك.
صدقنى عارف إنو غلط بس هي إعتدت على النيك أحيان تتناك مني مرتين الحقيقة انا أضعف أمامهها مذا أفعل

صدقنى عارف إنو غلط بس هي إعتدت على النيك أحيان تتناك مني مرتين الحقيقة انا أضعف أمامهها مذا أفعل
يعني انتا مستعد تتغير وتوقف نيك فيها؟

يعني انتا مستعد تتغير وتوقف نيك فيها؟
نعم مستعد بس هي ما تتناك برا لازم تتجوز و هي رافضة الزوج يا تتناك مني يا تتناك برا حلها ي عم أختش شرموطه بعرف

نعم مستعد بس هي ما تتناك برا لازم تتجوز و هي رافضة الزوج يا تتناك مني يا تتناك برا حلها ي عم أختش شرموطه بعرف
تمام قولي انتا عملت ايه عشان تحاول تخليها توقف نيك منك ومن غيرك؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%