NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعطيني رايك وساعدني ارجوك

شخصيه مجنونه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لو حد يقدر يساعدني ميتاخرش ياجدعان عايز أبطل العاده انا تقريبا جسمي بقي دايخ من اللي بعمله في نفسي وعضمي كله في تمزق جامد

• عجبني
التفاعلات: هايج 69، الجوكر المصري و Ali Ali994
لو حد يقدر يساعدني ميتاخرش ياجدعان عايز أبطل العاده انا تقريبا جسمي بقي دايخ من اللي بعمله في نفسي وعضمي كله في تمزق جامد
أرتبطى

بصي هو الموضوع صعب من غير جواز

الخلاصة
أن يكون عندك إرادة وشغفك يقل من ناحيتها
وتبعدي عن أي حاجه بتثيرك

الخلاصة
أن يكون عندك إرادة وشغفك يقل من ناحيتها
وتبعدي عن أي حاجه بتثيرك
انت بطلتها طيب معلش دي اوسخ انواع الادمان

العادة ادمان و لازم تبعد عنها تدريجيا بالانشغال اشغل نفسك
و حاول متفكرش ولا تشوف حاجات مثيرة

اشرب زيت خروع

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
لازم يكون عندك اراده و يكون حد تثقي فيه جمبك يساعدك عشان يقدر يفوقك لو انتي تهتي و رجعتي

الحل هو سكس حقيقي حلال او حرام

بص او بصي
اول عامل بعد الدين وبعدنا عنه هو الفراغ
مش هتكون شغال او بتدرس ومجتهد في اي مجال في الحياه سواء تعليم او شغل او بيزنس وهتكون متفرغ للجنس
اه كلنا عندنا شهوه
بس بتكون في ذروتها وقت الفراغ
معتقدش ان في واحد او واحده شغالين وبيحبوا شغلهم وهيمارسوا العاده في الوقت نفسه

• عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري
الحل هو سكس حقيقي حلال او حرام
ازاي بقي ومفيش حاجه دائما يعني كل مهجرب هتعب اكتر كل اللي انا في ده من التجارب اللي جربتها

متلبسيش ضيق ع كسك

انت بطلتها طيب معلش دي اوسخ انواع الادمان
بص انا ماشي بمبدأ مهم اللي هيتعبني ابعد عنه انا عارف وجودي هنا هيكون غير كلامي بس انا وجودي هنا لمعرفة الأحوال ليس اكتر

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
ازاي بقي ومفيش حاجه دائما يعني كل مهجرب هتعب اكتر كل اللي انا في ده من التجارب اللي جربتها
انتي حلك تكوني مع راجل صادق معاكي مش ياخد المتعه منك و يسيبك

انا مبطل بقالي 3 شهور وكنت بنزل هنا تجربتي كل فتره .
ممكن اساعدك لو فعلا عايزه تبطلي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا ماشي بمبدأ مهم اللي هيتعبني ابعد عنه انا عارف وجودي هنا هيكون غير كلامي بس انا وجودي هنا لمعرفة الأحوال ليس اكتر
احوال الكس تمام

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
اتعرف على ناس في نشاط انت بتحب تعمله او بتحب تتكلم فيه و دوس معاهم بتحب الجري مثلا او الرسم حاول يبقا عندك صحاب بيعملو نفس الحاجة دة هيحسسك ان ليك مكان دة شعور لوحده بس كدة احسن من الادمان اللحظي..
.عامة بقى اتمرن سواء في نادي او جيم بس احسنلك تمارس رياضة هتحافظ على دماغك و قاوم من جواك و خلي فيه عقاب انك لو عملتها تمنع نفسك من حاجة مثلا بس متقولش هعملها و هعاقب نفسي ب ٢٠ عدة ضغط مثلا دماغك هيترجم ان الرياضة عقاب و انت مش هتحبها بعد.كدة و قاوم و لو وقعت دايما في ناس هتشجعك تكمل + متكافئش نفسك ب انك تعملها برضو يعني متقولش دنا هقعد اسبوع معملهاش و بعدها اعملها دة غلط برضو

انا اتجوزت ولسه بعملها هههههه

الارادة ثم الارادة وحاولي تشغلي وقتك بأي حاجة تتفرجي ع التلفزيون او تخرجي ومتعقديش لوحدك والعادة تعمليها مرة في الاسبوع كتنفيس عن الكبت الي جواكي وتحاولي متقربيش من مكان في جسمك يهيجك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%