NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصمم ازياء

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير
العنوان لجلب الاعضاء

كنوع من الدعايه
بما أن في أعضاء كتير جداد هنا

حابب البوست ده يكون ليهم
ويجمعوا فيه

وكل منهم يقول أحلامه الجنسيه

تصدق انا مليش احلام جنسيه ي جو

• عجبني
التفاعلات: مصمم ازياء
انا تقريبا جربت كل حاجه بس اللى ناقص و حلم حياتى اكون مع شيميل بمعنى الكلمه مش بنوتى ولا باروكة لا تكون شيميل بصدر و جسم فعلا

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
انا تقريبا جربت كل حاجه بس اللى ناقص و حلم حياتى اكون مع شيميل بمعنى الكلمه مش بنوتى ولا باروكة لا تكون شيميل بصدر و جسم فعلا
صراحه انا قابلت شيميل بمصر
فعلا شيميل
لحد سنه فاتت كنا اصدقاء
قبل ما اسافر معي زوجها

صراحه انا قابلت شيميل بمصر
فعلا شيميل
لحد سنه فاتت كنا اصدقاء
قبل ما اسافر معي زوجها
و دى ممكن اتواصل معاها ولا صعب؟
هى للمتعة ولا بمقابل؟

و دى ممكن اتواصل معاها ولا صعب؟
هى للمتعة ولا بمقابل؟
هههههههههههه
ديه اتجوزت
حد رتبه حلوه بالجيش
وخدها وسافروا اليونان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عمرى اقسم باللة مفكرت انام مع واحدة الا و هى مراتى يعنى بفكر فى العلاقة الجنسية و عاوز اة انام مع واحدة بس انام مع مراتى مش واحدة اعرفها
و على فكرة انا اعرف واحد شبة يعرف ممكن فوق ال 10 بيوت من البنات الهاى لحد الستات البلدى و ممكن انام مع اى واحدة لاكن انا مبحبش اغضب ربنااا و كمان عاوز اعمل كدا مع واحدة بحبها و تحبنى

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
هههههههههههه
ديه اتجوزت
حد رتبه حلوه بالجيش
وخدها وسافروا اليونان
بطل.كدب.
ضابط الجيش عشان يتجوز. بيقدم صوره شخصيه للي هايتزوجها. وبيانتها كامله وبيتعمل حاجه اسمها وثيقه تعارف ليها تتحط في ملفه
غير ان السفر لضباط الجيش خارج مصر ممنوع الا بتصريح من الامن الحربي

بلاش اسم الجيش يتحط ف اي حوار هنا

• عجبني
التفاعلات: ابن ابليس
مساء الخير
العنوان لجلب الاعضاء

كنوع من الدعايه

حابب البوست ده يكون ليهم
ويجمعوا فيه

مظنش اني عندي احلام جنسيه انا عملت كل الي نفسي فيه والي خلاني عضو هنا واشارك اني شايف شئ من الجو العائلي والناس عارفه بعض وبيتكلموا براحتهم بدون قيود فا حبيت الجو

مساء الخير
العنوان لجلب الاعضاء

كنوع من الدعايه

حابب البوست ده يكون ليهم
ويجمعوا فيه

انا حلمي غريب شويه نظرا لاني سويتش فا انا حلمي ابقا مع واحده سويتش زيي احسن العلاقات حرفيا بتبقا العلاقه اللي فيها سويتشين هيعرفو يرضو احتياجات بعض للاخر بس للاسف الموضوع ده صعب يبقا في مصر جدا

انا حلمي غريب شويه نظرا لاني سويتش فا انا حلمي ابقا مع واحده سويتش زيي احسن العلاقات حرفيا بتبقا العلاقه اللي فيها سويتشين هيعرفو يرضو احتياجات بعض للاخر بس للاسف الموضوع ده صعب يبقا في مصر جدا
اتمنا لك تحقق احلامك

• حبيته
التفاعلات: Sylas
مظنش اني عندي احلام جنسيه انا عملت كل الي نفسي فيه والي خلاني عضو هنا واشارك اني شايف شئ من الجو العائلي والناس عارفه بعض وبيتكلموا براحتهم بدون قيود فا حبيت الجو
تنور
كلنا معي بعض

بطل.كدب.
ضابط الجيش عشان يتجوز. بيقدم صوره شخصيه للي هايتزوجها. وبيانتها كامله وبيتعمل حاجه اسمها وثيقه تعارف ليها تتحط في ملفه
غير ان السفر لضباط الجيش خارج مصر ممنوع الا بتصريح من الامن الحربي

بلاش اسم الجيش يتحط ف اي حوار هنا
تمام..ده لو كان بالخدمه أو ملحق عسكرى أو هيتجوز من جنسيه اخرى...
للعلم...
هودكتور بأحد مستشفيات الجيش.
وكان عنده اضطراب هويه...وعمل كافه الاجراءات التي تثبت انوتثه...
وبقي انثي.واتجوز من رجل جيش وده قدم علي معاش مبكر.والاتنين خرجوا برا البلد...

ديه واقعه انا حضرتها وشفتها بعيني

انا عمرى اقسم باللة مفكرت انام مع واحدة الا و هى مراتى يعنى بفكر فى العلاقة الجنسية و عاوز اة انام مع واحدة بس انام مع مراتى مش واحدة اعرفها
و على فكرة انا اعرف واحد شبة يعرف ممكن فوق ال 10 بيوت من البنات الهاى لحد الستات البلدى و ممكن انام مع اى واحدة لاكن انا مبحبش اغضب ربنااا و كمان عاوز اعمل كدا مع واحدة بحبها و تحبنى
شاطر

ماليش اي احلام جنسيه خالص بس نفسي اتحب واحب واحده وتحبني ونكون متفاهمين لان ده ملقتهوش في الواقعع ابدا

• حبيته
التفاعلات: Sylas
ماليش اي احلام جنسيه خالص بس نفسي اتحب واحب واحده وتحبني ونكون متفاهمين لان ده ملقتهوش في الواقعع ابدا
الشخص الصح هيجيلك في وقته متستعجلش علي حاجه ومتدورش صدقني نصيبك جايلك كده كده مسيرك هتتحب وتحب حد

نفسي ا أخت مراتى واعرص عليها

• عجبني
التفاعلات: حمدي 0
انا تقريبا عمل كل حاجة الا حاجة واحدة صعبة التنفيذ اني اعمل علاقة في حديقة وخضرة وماية والجو المجنون دة بس دة خال صعب التنفيذ طبعا 😅😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%