NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عايزه اتكلم فى موضوع غريب شويه و عارفه انه ممكن يزعل ناس منى

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس
عادي هنا كلنا لينا متعة مختلفة ولازم نتقبل بعض بس عادي انتي اكيد في سبب نفسي ورا احساسك بكدة

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس
مع لش انا بيتهيألي اني هبقي عكس كل الردود
انتي بتمارسي متعتك و هوايتك زي اي حد فينا ليه عالمه الخاص الي بيمارس فيه متعه مختلفه
و انتي بتلعبي لعبتك المضله زي ما كل حد فينا بيعمل اوعي تقسو علي نفسك ووعيشي حياتك و استمتعي
تحياتي

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: مرحب
للأسف يا سمر الحقيقة بتاعتك مؤلمة لكى
....يشفيكى

مع لش انا بيتهيألي اني هبقي عكس كل الردود
انتي بتمارسي متعتك و هوايتك زي اي حد فينا ليه عالمه الخاص الي بيمارس فيه متعه مختلفه
و انتي بتلعبي لعبتك المضله زي ما كل حد فينا بيعمل اوعي تقسو علي نفسك ووعيشي حياتك و استمتعي
تحياتي
مع احترامي ده اى كلام

مع احترامي ده اى كلام
احنا مش في مكان الفضيله و بنتكلم بحريه
و انت لو وقعت واحده متزوجه تحت ايدك مش هترحمها

احنا مش في مكان الفضيله و بنتكلم بحريه
و انت لو وقعت واحده متزوجه تحت ايدك مش هترحمها
عليا .... لو شرموطة ما هعمل حاجه هفكر فعيلتى و اهلى ممكن واحد يضحك هليهم هفكر فنفسى لما اتجوز ممكن بنتى تبقى كده

ده مبدأ بعيدا عن مبدئى
كل واحد حر ده اكبر كذبة فى العالم
و إلا حريتى فى ان اقتلك او افعل الرزيلة مع احد أفراد عائلتك

سامحني انا لا اقصد سبك لكن اطلعك على حقيقة العالم

• أتفق
التفاعلات: Hussain AlJaziri
فقدان للامان وإحساس داخلي بالنقص وحقد وغل للمجتمع وشهوة مش لاقيه توجيه عملت منك التركيبه دى بس بدون زعل الوضع دة مقرف جدا واعتقد لو اى حد من اللي بيناموا معاكى عرف حياتك هيقرف منك ويبعد

كم نفس وخاطر اتكسر بسببك؟
المصيبة باللي انت فرحانة فيه قدامك!!
كسر النفس والخاطر اقسى بمراحل من الضرب..
كل الزوجات تحاول باقصى ما لديها ان تحافظ على بيتها وعيلتها من الخراب..
ما ذنب *******؟
التباهي بالذنب شر من الذنب نفسه

خلاص كله خلص تقطيع ونصايح وضرب تحت الحزام
كله دخل طلع الدكر الي جواه
كله نصب نفسه حاكم علي رقاب الناس
خلصتو ضرب فيها
مش معني كده اني بقول هيا صح او غلط
بس وانت بتقطع فيها متجريش ليها علي الخاص تكلمها وتقولها نتعرف وتبقي ب ١٠٠ وش عشان هتشوفك عرص
مش عاجبك كلامها تجاهل الموضوع

استقيمو بقي وكفايه نفاق

• عجبني
التفاعلات: dr_nero و سمر20
حطي حالك مكان اي زوجة. شو رح يكون موقفك
انت جواتك عقدة نقص او اتعرضتي لصدمات بحياتك
ويتحاولي تثبتي لنفسك انك امرأة مرغوبة وكل الرجال عايزاك ومتعتك انك تخضعي الرجال وتغيظي النساء تحسيسين انك افضل مرغوبة اكتر

لكن الحقيقة انت عبتتوهمي وتبضحكي عاحالك

**** يهديك

خلصتو ضرب فيها
بس وانت بتقطع فيها متجريش ليها علي الخاص تكلمها وتقولها نتعرف وتبقي ب ١٠٠ وش عشان هتشوفك عرص

استقيمو بقي وكفايه نفاق
👍

دنتى زى الفل انتى مش بتضربى حد على ايدو انتى ملكيش زنب هيه الرجاله طبعهم كده بيحبو الخيانه بس قولى عنوانك فين على الخاص وانا اخليكى متبصيش لراجل تانى هكيفك

خلصتو ضرب فيها

استقيمو بقي وكفايه نفاق
انت بتتكلم عن فئة يا احمد مش كل الناس بتقطع او بتجلد
و مش كل الناس بتنصح عشان تطلع الدكر
ومش كل الناس بتسعى وراء الزنا معها

وحتى مش كل مؤيدينها بيسعون وراءها

فى الإثنين من كل حاجة

و مش معنى ان حاجة معجبتكش يبقا لازم تتجاهلها انا شايف ان ده مش اسلوب

إنما ممكن تتكلم فى الموضوع

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
للأسف يا سمر الحقيقة بتاعتك مؤلمة لكى
....يشفيكى
و يا سمر فعلا تعليقى مكنش ليه لازمة وده اعتراف منى ونبهنى للموضوع احمد زيدان بتعليقه

بقدملك اعتذار على تعليقى ال ملوش لازمة 🙏

انت بتتكلم عن فئة يا احمد مش كل الناس بتقطع او بتجلد
و مش كل الناس بتنصح عشان تطلع الدكر
ومش كل الناس بتسعى وراء الزنا معها

وحتى مش كل مؤيدينها بيسعون وراءها

فى الإثنين من كل حاجة

و مش معنى ان حاجة معجبتكش يبقا لازم تتجاهلها انا شايف ان ده مش اسلوب

إنما ممكن تتكلم فى الموضوع
اتكلم انت حر براحتك هيا اتكلمت براحتها مش مستنيه نصيحه هيا بتفضفض ومبسوطه بالي بتعمله هل نقدك الجامد هيغير حاجه لا لأنها بتقولك اعتراااااااف مش طالبه نصيحه فهمت الفرق

اتكلم انت حر براحتك هيا اتكلمت براحتها مش مستنيه نصيحه هيا بتفضفض ومبسوطه بالي بتعمله هل نقدك الجامد هيغير حاجه لا لأنها بتقولك اعتراااااااف مش طالبه نصيحه فهمت الفرق
جزئيتك تلك صح

انا كنت حابب اوضح ان مش الكل بينافق
وايضا ان الشخص فى حجات ميقدرش يتجاهلها

وتحياتي يا عم احمد

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
شوفي انتي اتعودي على كدة الموضوع قلب معاكي بانك حابة وعندك احساس مريض بالتملك عاوزة تمتلكي الرجالة اللي بتنامي معاهم عاوزة تنسي انك مش زي زوجاتهم ليكي كيان وملكة في بيتك عاوزة تعوضي النقص بتاعك ياسمر في انك تعرضي كل واحدة للضرب من جوزها بسببك وانكم تتقفشو وهي تشوفكم في حضن بعض وان واحد تاني تكوني نايمة في حضنة وبعدين يقوم يكلم مراتة يقولها انه في الشغل او في سفرية او يتحجج انتي اه بستمتعي بكدة لان ده مرض حاسه بنقص زي ماقولتلك فطالما مش طايلة الجوزا بتعملي كدة وبتعوضيه في اهانة زوجة كل راجل بتنامي معاه وتلغي مراتة وتكوني انتي بالصورة وبس محدش غيرك مش هقولك فوقي بس انتي عارفة صعبان عليا اللي هياخدك ويتجوزك لانه ملوش ذنب وانه ممكن يتخدع فيكي
بس جربي كدة تقولي لواحد من اللي بتنامي معاهم تعالى اتجوزني وشوفي رد فعله هيكون عامل ازاي او هيعاملك ازاي انتي مخدوعة وموهومة بانوثتك هما مش عاوزين غير نيكة والسلام مجرد متعة وبعدين يروح لمراتة المسكينة ميفكرش ينيكها لانه لسه متمتع معاكي بس بعدين هيجوع وهيعوز يشوف غيرك لانه زهق وهكذا وانتي اكيد مستمرة في السلسلة الطويلة دي
ونصيحة ليكي متتجوزيش خليكي زي ما انتي كدة افضل ليكي من الجواز لان حتى لو خدعتي راجل واتجوزتيه بعدين هتعرفي عليه وتنامي مع غيره ومش هتعرفي تبطلي لان اللي في داء عمره ما بيبطله يمكن كلامي قاسي شوية معاكي بس دي الحقيقة وافتكري دايما ان ده هيتردلك لما تتجوزي علشان كدة بقولك متتجوزيش افضل وخليكي في وضعك ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

يعني انت بتقومي بتجارة في نفسك اولا دا غلط بالنسبه لحق نفسك لأنك بتاخدي مقابل إنما بالنسبه لمرات الراجل اللي بيناموا معاكي هما اللي غلطانين لان الرجاله عندهم طموح وهم معرفوش يحققوه ليهم

• أتفق
التفاعلات: قيصر نسوانجى
هو اكيد غلط بس عادى انا مش ملاك و كتير غيرى بيغلطو
انا فاهم اللذه الي بتكوني فيها لما بتبقي مع واحد متجوز وقد ايه بتحسي بنفسك وتشبعي غرورك في انك قادره تخليه يسيب الي معاه ويجيلك جري حتى لو سكس فون او شات

بس حابب اوضحلك حاجه ان دايماً الممنوع مرغوب يعني لو كنتوا متجوزين كان هيعمل كده مع غيرك

يعني انت بتقومي بتجارة في نفسك اولا دا غلط بالنسبه لحق نفسك لأنك بتاخدي مقابل إنما بالنسبه لمرات الراجل اللي بيناموا معاكي هما اللي غلطانين لان الرجاله عندهم طموح وهم معرفوش يحققوه ليهم
مش كل راجل بيخون مراته يبقى هي اللي مقصرة معاه .. خذيها من راجل ، الراجل حتى لو مراته عاملاله كل حاجة بيتمناها ممكن يخونها عادي لو ماعندوش دين و اخلاق تمنعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%