NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو برضو لازم ندور على الأسباب ورا الخيانه ان كانت منه او منها

ا
انا عايزه اتكلم فى موضوع غريب شويه و عارفه انه ممكن يزعل ناس منى

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس
نتي ايه يا شيخه مفتريه

خلاص كله خلص تقطيع ونصايح وضرب تحت الحزام
كله دخل طلع الدكر الي جواه
كله نصب نفسه حاكم علي رقاب الناس
خلصتو ضرب فيها
مش معني كده اني بقول هيا صح او غلط
بس وانت بتقطع فيها متجريش ليها علي الخاص تكلمها وتقولها نتعرف وتبقي ب ١٠٠ وش عشان هتشوفك عرص
مش عاجبك كلامها تجاهل الموضوع

استقيمو بقي وكفايه نفاق
روح اسألها ان كنت باعتلها ع الخاص كدا .

علشان انا معترض ع ال بتعمله وبقولها كدا ومع ذلك مدخلتلهاش خاص ولازم ننكر عليها ال بتعمله علشان ميبقاش الموضوع عادي لكن مش معني كدا ان انا دخلتلها خاص
حاضر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخلاصه افضل من الف كراسه :cool:
ان الحياة قصيرة لدرجة أن الإنسان يجب أن يسرق لحظات الفرح ..
وإذا لم تكن سارقا جيدا سوف تنزلق منك الحياة ;)

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
مفيش كلام يتقال

انا نفسي الاقي وحدة زيك

انا اسفة ، بس انا بنت علاقة خلصت بنفس الطريقة ، تصدقي ؟!
انتي مش بتفكري غير في نشوة كيد النساء ، بس انا لحد النهاردة بقالي اكتر من خمس سنين مش عارفة اعيش بدون مهدئات بسبب واحدة شبهك كدة

و عارفة كانت ايه النتيجة ؟! 5 ***** اتيتموا و ابوهم على وش الدنيا

**** يهديكي و ارجوكي عيدي التفكير من تاني و بطلي
لان حقيقي المصائب اللي بتكون من النوع ده ضحاياها مش بيعرفوا يتعافوا بسهولة ، ده لو تعافوا أصلا

و عاوزة أنبهك على حاجة ، في حاجة اسمها القنطرة ، عندها كل حقوق العباد هترجع لأصحابها
فتوبي عشان نفسك و لأنك مش هتعيشي خالدة مخلدة

• محزن
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, نورالشام, Newyaso و 5 آخرين
كل دا بيدل عل انك مريضه وشيطان فعلا انتي مكذبتيش ف وصف نفسك... نهايتك هتبقي عل ايد. واحده من اللي بتحبي تشوفي بيتهم خربان... تأكدي من دا جدا

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و ميرڤت
خلاص كله خلص تقطيع ونصايح وضرب تحت الحزام
كله دخل طلع الدكر الي جواه
كله نصب نفسه حاكم علي رقاب الناس
خلصتو ضرب فيها
مش معني كده اني بقول هيا صح او غلط
بس وانت بتقطع فيها متجريش ليها علي الخاص تكلمها وتقولها نتعرف وتبقي ب ١٠٠ وش عشان هتشوفك عرص
مش عاجبك كلامها تجاهل الموضوع

استقيمو بقي وكفايه نفاق
بما انك اتكلمت بصيغة الجمع كدا ف انت غلط جدا... مش كل الناس بتنصح ولا كل الناس بتجري عل الخاص زي ما بتقول... هي منزله اعتراف واخر كلامها قالت انها متقبله العنف والنقد.... انت لي مجمع الكل بقي وبتقول بينصح وبتاع.... مش كل الناس تفكير واحد ي باشا ولا كل الناس بتفكر ب بتاعها.... بس احب اقولك ان الكلمتين اللي انت قولتهم والشووو دا كله فاضي مش معني كدا هتيجي تترمي تحت رجليك وتقولك انت اللي فاهمني و واقف ف صفي... بطلوا كسم تفكير غبي بقي معروف فششخ.... متعملش شبح عل الناس وانت اصلا فيك نفس العيب اللي بتعارض بعضهم بسببه... ليك حرية تقبل الكلام او لا.. 🤞

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
اننا نغط عادي كلنا بنغلط الا من رحم ربي
لكن بيجي وقت نندم فيه علي غطلنا
ولازم الغلط يكون مفيش فيه اذي لاحد

انتي مش بتفكري غير في نشوة كيد النساء ، بس انا لحد النهاردة بقالي اكتر من خمس سنين مش عارفة اعيش بدون مهدئات بسبب واحدة شبهك كدة

لان حقيقي المصائب اللي بتكون من النوع ده ضحاياها مش بيعرفوا يتعافوا بسهولة ، ده لو تعافوا أصلا

و عاوزة أنبهك على حاجة ، في حاجة اسمها القنطرة ، عندها كل حقوق العباد هترجع لأصحابها
معاكي حق يا مرفت
الموضوع مش سهل وعقاب **** شديد

• عجبني
التفاعلات: ميرڤت و الصقر_الجارح

**** يعوضك خير بس انتي غلطانه
كان ممكن تربي جوزك ومش تهدمي بيتك
كلنا بنغلط وبنتورط في علاقات بس بنرجع لاحلي حضن في الاخر حضنكم

• محزن
التفاعلات: ميرڤت

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس
شوفي يا سمر
اانا مش هقولك انتي مجرمه او معندكيش ضمير لاني واحد بغلط ذي ما بتغلطي وعملت علاقات قبل وبعد الزواج يعني انتي افضل مني
الفرق بيني وبينك اني عمري ما نكت واحد متزوجه أو بنت بنوت غير المرتين الي تزوجت فيهم كمان دايما بحس بندم علي اي غلط بعمله ولما بشوف حيلتي ورايا بتمني لو كنت مش عملت الأخطاء دي كلها وكنت عشت نصيف لان المتعه بتروح ويبقي الالم

• عجبني
التفاعلات: نورالشام

هي عندها عقدة ومش فارق معاها احساس حلال وحرام هي فارق تطلع عقدها في دا الللله بقويكى على تربيتهم وفعلا دى اهم نقطة مش اتمتعت بفراق واحدة عن جوزها في *** جميل ملوش ذنب مبصتش لية وانة كدا ادمر علشان لحظة نشوة وبس وبعد ما تكون سبب في الخراب سهل تتحجج وتسيبة

• عجبني
التفاعلات: ميرڤت

عنجد انتي بوضعك هذا اتفهم ليش حد الزنا هو الرجم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%