NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت محتاجة شيئين
علاج نفسي وصديق وفي
تفتحي له قلبك

يعني انت بتقومي بتجارة في نفسك اولا دا غلط بالنسبه لحق نفسك لأنك بتاخدي مقابل إنما بالنسبه لمرات الراجل اللي بيناموا معاكي هما اللي غلطانين لان الرجاله عندهم طموح وهم معرفوش يحققوه ليهم
ازاي يعني مافهمتش كلامك عن الرجالة؟

انا اسفة ، بس انا بنت علاقة خلصت بنفس الطريقة ، تصدقي ؟!
انتي مش بتفكري غير في نشوة كيد النساء ، بس انا لحد النهاردة بقالي اكتر من خمس سنين مش عارفة اعيش بدون مهدئات بسبب واحدة شبهك كدة

و عارفة كانت ايه النتيجة ؟! 5 ***** اتيتموا و ابوهم على وش الدنيا

**** يهديكي و ارجوكي عيدي التفكير من تاني و بطلي
لان حقيقي المصائب اللي بتكون من النوع ده ضحاياها مش بيعرفوا يتعافوا بسهولة ، ده لو تعافوا أصلا

و عاوزة أنبهك على حاجة ، في حاجة اسمها القنطرة ، عندها كل حقوق العباد هترجع لأصحابها
فتوبي عشان نفسك و لأنك مش هتعيشي خالدة مخلدة
وجعتي لي قلبي بصراحة عليكي

• محزن
التفاعلات: ميرڤت
ماتحتقرش ألم شخص تاني ، لما تكون بايع دهبك اللي انت خارج بيه من بيت اهلك و تتحمله بعد 5 عمليات و حرفيا كان قعيد و كان بيتشال لست أدوار كل يوم لأن مراجه يروح مشاوير و كانت طلباته كلها بتتقض. الجنسية و غير الجنسية غير الأطفال اللي كلهم أوائل و معافيين ، و بعد كل ده تتخان مع واحدة من دور عيالك ، ده تسميه ايه غير انعدام رجولة و خولنة ؟!!
اسف و **** ما قصدي
حاولت الطف الجو الكئيب بس النتيجه جات عكسيه 😂😂😂

• بيضحكني
ماتحتقرش ألم شخص تاني ، لما تكون بايع دهبك اللي انت خارج بيه من بيت اهلك و تتحمله بعد 5 عمليات و حرفيا كان قعيد و كان بيتشال لست أدوار كل يوم لأن مراجه يروح مشاوير و كانت طلباته كلها بتتقض. الجنسية و غير الجنسية غير الأطفال اللي كلهم أوائل و معافيين ، و بعد كل ده تتخان مع واحدة من دور عيالك ، ده تسميه ايه غير انعدام رجولة و خولنة ؟!!
متزعليش انا اسف و**** 🙏🙏

• عجبني
أحّلاَمُ وشطحَاتُ كَانتَ . حِينِها أمل
كم حرصت عليها و كانت حينها هدفك
ذهبت بلا عود .. وبقيت الذكري
وغدا قَد تَبلغي ظِلُ الشيب من عُمّرِك
كَانتَ بِنَظرُ النَاسّ… أخّطَاءُ وزَلاتُ
والآنَ هِي دروس وخِبّراتُ فَياَ فخّرِك
الخلقُ حوّلِك نَاقِدُونَ وسَاخطِونَ كعَهْدهم
وأفعالك علامات . يعلوويدنو بها شأنك
خُلّدُ الإنسان فيِ الدُنّيَا .. ليّسَ بدائِمٍ
إلا من قول وفعل . في سرك وعلنك
فإتركي الناس …. وما قالوه عنك
سَتجازي عما فعلتي فيِ السِرُمنَ عملك
وإِرّفَعي لِنفّسِك بعد مَوّتِكَ ذِكْرِهَا
فالذكر لك حياة . وإن كنت في قبرك

• عجبني
طب انتى بتحكيلنا ليه ؟ :D .. واضح ان مفيش حد فى حياتك عنده ضمير يقدر يقول لك الصح من غلط .. وسبحااااااااانه الناس بتاعت المنتدى الاباحى هى اكتر ناس نصحتك كأنك حد مهتمين لأمره .. وحتة انك مش مهتمة دى خدعة نفسية خليتك تخشى تكتبى كلام زى ده فى بوست زى ده عشان تسمعى ردود الناس لعلها تفوقك .. وقفى اللى انتى فيه مرة واحدة او تدريجيا .. اعملى بس حاجة **** يكرمك

برافو على شجاعتك بالطرح..
انا عكسك تماما .. بعمل علاقات مع غير متزوجات فقط.. وبعد الزواج بنهي علاقتي معهن مع اني بفتكرهم وبشتهيهم.. لكن مقدرش .. لكتير اسباب ..
بتمنى اقدر اغير من اسلوبي

ايه ده
احنا فال "موديريا"
هههه

طب انتى بتحكيلنا ليه ؟ :D .. واضح ان مفيش حد فى حياتك عنده ضمير يقدر يقول لك الصح من غلط .. وسبحااااااااانه الناس بتاعت المنتدى الاباحى هى اكتر ناس نصحتك كأنك حد مهتمين لأمره .. وحتة انك مش مهتمة دى خدعة نفسية خليتك تخشى تكتبى كلام زى ده فى بوست زى ده عشان تسمعى ردود الناس لعلها تفوقك .. وقفى اللى انتى فيه مرة واحدة او تدريجيا .. اعملى بس حاجة **** يكرمك
اسمه قسم فضفضة
فض
فضة
🤣

اكيد غلطانة بس اكيد برضو ظروف هى اللى رمتك على السكة دى وانتى اخترتى كدة بمزاجك اصعب حاجة انك متحسيش بالندم على حجات غلط بتعمليها

بصراحه انا مش ببقى قاصده يبقى متجوز بس الظروف ديما تجمعنى بالراجل المتزوج
عادي ما بتحبي اللي يصرف عليكي ويمتعك ويكون ناضج غالبا بيبقى متزوج لان فاهم الحياة... وعارف شو بده وانتي شو بدك

غريب الردود عالفضفضة ... اما شيوخ نصايح او اطباء نفسيين ..
كل واحد من الشيوخ لو يقدر يعاشر ١٠٠ وحدة مش حتفرق معاه.. متزوجة او طفلة..
هي ليها طريقة حياتها ومرتاحة فيها . وعلى فكرة هي لما بتمارس مع حد مش عايزاه يتجوزها ... عايزة تنبسط وخلاص.. وموضوع الحلال والحرام دا مش موجود بالجنس عند ٢ مليار من سكان الارص و ٢ مليار بنافق فيه .
يعني البنت باوربا بتعمل اللي بتعمله سمر عادي كل بوم وبترجع عالبيت .. واهلها يفكروها بالواقي الذكري.. عشان الحمل...
قصة متزوجين .. دي ترجع للراجل .. مش حتسأله عن السيرة الذاتية لما عايزة ترفع رجليها وتنتاك او حتى يصرف عليها... وخاصة الشب العزابي غالبا كحروت مفيش معاه فلوس ولا خبرة بالجنس ولا خبرة بالحياة وممكن يفضحها....

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت تفتحي موضوع اعترافات جديد وتبقى سهرة حلوة .. حددي معاد

أنتي روعة بصراحة رغم اني متجوز ومرتي كل شي
بتعمل معي من مص ايري وطيزي وبعص وكل شي منعمل
انا ومرتي وبستمتع معاها فالنيك بس عيني جوعانة😊😊😊 وعندي علاقات كتيرة مع نسوان آنسات زميلاتي فالتدريس وطالباتي فالجامعة لأني بحب أغير الروتين
وحست مرتي اني عندي علاقات وبالذات علاقة صرلها اكتر
من 25 سنة وصار شوية مشاكل بس صرت آخد حذري
مش خوف بس منشان العيب والاولاد صارو فالجامعة

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
انا مستغرب من كل واحد فيكم انو عمال ينصحها و اللي يقول هيتردلك في الدنيا و الاخرة انتو في موقع جنسي ي جدعان انتو كلكم داخلين هنا تعملو اللي هيا بتعملو و يمكن اوسخ كمان بلاش كل واحد يفضل يعمل نفسو الناصح اللي مفيش منو اتنين و ان هو الملاك انتو كلكم زيها و يمكن اوسخ كمان بالعكس هيا معترفة و مش بتنافق زيكم فوقو انتو في منتدي نسوانجي اللي هو منتدي اباحي 100%

• عجبني
التفاعلات: Gingerito و roy.kah1986
انا عايزه اتكلم فى موضوع غريب شويه و عارفه انه ممكن يزعل ناس منى

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس

انا عايزه اتكلم فى موضوع غريب شويه و عارفه انه ممكن يزعل ناس منى

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس
علميا كلنا نشتهي الاخر حتى في اوج علاقاتنا الزوجية الحميمية ... نساءا ورجال والتنوع مع الاخرين بعلاقات الجنسية حالة طبيعية بالفطرة .... الطبيعة تدفعنا لانجاب اجيال جديدة ومن مصادر جديدة لديمومة الحياة والبحث عن الخلود ....... والمتعه فقط هي الدافع ..انتي تسعدين الرجل.. . وهو يسعدك .... تمتعي بشبابك قدر الامكان ولاتنغصي حياتك بهذه الافكار .... الحب هي ثقافة انسانية مكتسبة طارئه ... والجنس هي الفطرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%