NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة اعترافات ليليه (أمي بقت مراتي) ـ حتي الجزء الثاني 6/9/2023

المدمر ٧

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
5 أبريل 2022
المشاركات
395
مستوى التفاعل
123
نقاط
953
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فيه برنامج اذاعي اسمه
😭😭😭😭😭😭اعترافات ليليه 😭😭😭😭😭😭😭
كان بيجي عندنا يوم الجمعة تقريبآ
في نص الليل
كانت المذيعة اسمها بثينه كامل
كان كله هموم ومشاكل ومشاعر
النهارده هبداء سلسله كامله مفتوحه
قصه ورا قصه
كل قصه منفصله عن أختها
القصص هتكون منفصله
بس تحمل نفس الاسم
اعترافات ليليه وبجوارها اسم القصه
وكمان المكان هيختلف
يعني المحارم في قصص المحارم
الشذوذ في قصص الشذوذ
والدياثه طبعا عارفين مكانها
تمام
كل واحد هيتكلم بلسانه الشخصي
كل واحد هيقول إللي جواه
طبعآ قصص جنسيه
بس ظروفها إيه
حالتها إيه
دا إللي هنعرف علي لسان أبطالنا
واللي عايز قصص جنس للجنس
مش عندي
أنا بتاع الجنس جوا القصه
مش القصه للجنس
تمام
كله يجهز نفسه

تحياتى ليكم
😍😍😍😍😍

عماد. الو
بثينه. برنامج اعترافات ليليه معاك
نتعرف عليك
عماد. اسمي عماد وعايز اعترف من غير مقاطعه خالص
ممكن
بثينه. تمام اتفضل واعترف براحتك
البرنامج ده بنطلع اللي جوانا
عماد. اسمي عماد هبداء حكايتي من زمان
من قبل حتي ما اتولد
لا من قبل حتي ما أبويا يتولد
جدي كان من محافظة بني سويف
اتجوز جدتي علي مراته الأولي كانت يتمه وملهاش حد اتجوزها عشان يرعاها
عادي يعني
جدتي ماتت وهي بتولد أبويا
طبعا عارفين مرات الأب وفي نفس الوقت الأخوات من الأب بيبقو عاملين ازاي.
المهم. أبويا آخر يوم ليه في الجيش روح البلد لقي ان جدي مات من أسبوع
وأخواته وقفو ليه علي الباب وقالولة أبوك مات وملكش حاجه هنا
ودول عشر الاف جنيه نصيبك في ورثك وامضي وامشي ومتجيش تاني
أبويا عيط علي قبر ابوه وقرر أنه ميرجعكش تاني البلد دي وينزل علي مصر
بس قرر أنه ياخد معاه حاجه تفكره بريحه الطيبين
راح اتجوز بنت غلبانه عندها سبعه عشر سنه
يتيمه الأبوين وأبوه كان بيعطف عليها
المهم اتجوز ونزل علي مصر
مصر دي عندنا تبقي القاهره
إللي ميعرفهاش يتوه فيها
المهم أتصل علي واحد صاحبه كان معاه في الجيش وجابله شقه في حته شعبيه ونزله معاه في ورشه لصناعة الاحذية
وفي ظرف سنه كنت انا نورت حياه الاتنين دول
كنت جاي ومعايا الخير كله
أنا اتولدت وابويا كان بيوضب محله الأول لبيع الاحذية والشنط
وفي عيد ميلادي التاني كان بيفتح ورشه لصناعتها
وكأني كان معايا الخير دايمآ
المهم كنا عيله سعيده
من محل لمحل والورشه كبرت وبقت مصنع
وصل عمري عشر سنين
عشر سنين في سعاده
لحد ما السعاده وقفت
او ده إللي افتكرته
الأب مات في حادثه عربيه
وبقيت يتيم الأب
الكل افتكر ان ممكن ينهشو في لحمي ولحم أمي
بس بنت الأصول قلعت توب الستات ولبست توب الرجوله
عمري ما كنت افتكر أن امي الغلبانه إللي مكانتش تنزل تجيب الخضار للبيت حتي
تقدر تدير محل صغير
مش أربع محلات ومصنع كبير
وفلوس عند الزباين ملهاش عدد وديون بالأجل عند المستوردن
بثينه. والدتك دي ست عظيمه

عماد. من فضلك متقاطعنيش
هي فعلآ ست عظيمه
كانت بره البيت المعلمه لاما بالعبايه أو بالبنطلون الجينس والجاكيت
بس ترجع ألبيت نقلع ده كله وتلبس القميص وتحط الروج والبودره
بتبقي حاجه تانيه
نسيت اقولك ان وابويا عايش كان محرج عليها لبس هدوم في ألبيت
القميص وتحته الاندر وساعات من غيره
وعشان كنت ولد وحيد كان عادي أنه أخش أنام وسطهم
لحد ما أبويا مات
مات وماتت معاه الانثي اللي جوا أمي
أنا فاكر بعد ما أبويا مات جم ناس غريبه وبيقولو أنهم يبقو أعمامي
وواحد منهم قال لأمي أنهم قررو أنهم يرجعوني البلد وامي تتجوز واحد منهم
والحاجات دي
يومها لقيت الوحش إللي جوا امي طلع عليهم
وقالت كلام مكنتش فاهمه ساعتها
وان أبويا كان بيحبهم وأنهم كانو بيكرهوه
وكان دايما يعيط علي كتفها من اللي هما عملوه معاه
وساعتها لقيتها قامت وجابت المقص وقلعت الطرحه وهي بتصرخ
كانت بتقول أنته فاكرين انه مش وراه رجاله
عنده إبنه شايل اسمه وسايبني في ضهره ولو علي اني ست ادي شعري اهوه
ولقيتها بتقص في شعرها
عمي الصغير قام وكأن عايز يضربها
بس لقيت عمي الكبير قام وقفله
وقاله إللي هيتعرض ليها هقتله كانه بيكفر عن ذنبه
كان صحيان ضمير متاخر بس بعد إيه
أبويا كان محتاج كلمه واحده بس عشان يرجع في حضن أخواته
كان نفسه يروح يندفن مع ابوه وأمه
كان نفسه حتي يروح يزور قبرهم
المهم مشيو بعد ما حلفو ليها أنهم مش هيقربو مننا تاني ولو هي احتاجت اي حاجة تتصل عليهم وهما هيكونو تحت أمرها
كان يوم صعب جدا
يومها أمي مسكت أيدي وقالتلي أنت منالنهارده الراجل بتاعي
أوعي حد يكسرك فاهم
عيل صغير بيشيل هم وغم ويتم
المهم لقيتها الصبح بتصحيني عشآن ننزل الشغل
طبعآ ألتجار افتكرو انها ضعيفه او متعرفش حاجة في الشغل
لقو أنها عارفه كل حاجه
مين ليه كام ومين عليه كام
اتاري أبويا كان بيروح كل يوم ويخليها تكتب عندها كل تعاملات معاه
أمي كانت عارفه كل حاجه كأنها في السوق من صغرها
كانت الصبح معلمه
بس مجرد ما نروح بتتحول
كانت ساعات بتقعد تعيط علي صدري وتشتكي من أن أبويا واحشها
او من غلاسة ألناس عليها وتقولي هي عملت فيه إيه
لحد ما بقت ليها هيبه وأسم
والمصنع بقي اتنين والمحلات بقت في كل مكان باسم أبويا
حياتنا اليوميه كآنت عادي
الصبح المصانع
ونروح اذاكر وننام شويه وبالليل المحلات
كان عادي طبعا اني أنام في حضنها عشان كانت بتخاف
وطبعا أنا *** صغير فعادي اني أنام معاها
وهي مغيرتش عوايدها في اللبس في ألبيت
قميص قصير حتي في الشتا
وتحته اندر او من غير
عادي
كآنت بتغير قدامي عادي
فاتت سبع سنين
أنا سبعه عشر سنه وهي بقت خمسه وثلاثون عام
بلغت. ااه
هي احلوت أكتر. ااه
لسه بنااام في حضنها. آآآآآآه
شاب مراهق بينام في حضن امه القمر المحرومه من الجنس آآه
كنت بنام بالبوكسر عادي
وهي كالعادة قميص خفيف واندر او من غير
تقلع قدامي عآدي
أنا ملط قدامها عآدي
أصحي الصبح ألاقي راسي في صدرها وبزازها خارجه عادي
أصحي ألاقي رجليها عليا وزبري قدام كسها عادي
بثينه. عماد ممكن تحافظ على كلماتك
عماد. من فضلك سيبيني اطلع إللي جوايا
أنا كان عآدي بالنسبه ليا ده كله
لحد ما في يوم حصلت المشكلة الكبيره
كنت نايم عادي
مفيش مشاكل
صحيت ان زبري في حاجه مبلوله
وسمعت آهات أمي
صحيت لقيت أمي مطلعه زبري اللي كان واقف ومدخلاه في كسها واهاتها عاليه من الشهوه ولقيت لبني بيخرج مني غصب عني
محستش بنفسي غير اني بقوم أجري وخايف ابص في وشها وجريت علي الاوضه بتاعتي وفضل جسمي يترعش لحد ما روحت في النوم
صحيت تاني يوم علي الضهر ولقيت رساله علي الفون من أمي أنها نزلت بدري ومش رضيت تصحيني عشان أنا شكلي تعبان ومش لآزم أنزل النهارده وأفضل في البيت
المهم خت دش ولبست هدومي ونزلت قعدت في المحل الكبير
حبه لقيت أمي داخله المحل وفؤجئت اني قاعد علي الكرسي
لقيتها داخله عليا وتبوس راسي وتقولي عامل إيه دلوقتي انا دخلت عليك ولقيتك دافي وقلت أسيبك نايم لحد ما تبقي كويس
لقيت نفسي بقول لنفسي معقول مش عارفه إللي حصل ولا كان حلم ولا إيه
قلت ليها انا كويس ولو فيه حاجه هروح
قالتلي ماشي يا حبيبي
أقعد براحتك بس خليك في المحل الكبير ولو تعبت أتصل عليا وانا هجيلك
قلت ليها ماشي
سابتني وراحت تلف علي باقي المحلات
حبه وبعت ليها رساله علي الواتس إني هروح أنام في البيت
قالتلي استني هجيلك قلت ليها خليكي عشان الشغل
روحت قلعت ملط ووقفت قدام المرايه ابص علي نفسي باحتقار
إيه إللي أنا عملته ده في أمي
وإزاي هي بتتكلم معايا عادي كده
المهم خفت من المواجهة
وقبل ميعاد مرواحها كنت نايم في الاوضه التانيه ولابس شورت وتيشرت
حبه لقيت الباب ينفتح ودخلت أمي علي اوضتها ولما مش لقتني هناك جت بصت عليا في اوضتي
ولما لقيتني نايم باست راسي وخرجت وبعدها سمعت صوت الدش وحبه سمعت انها صوتها وهي ماشيه في الصاله وقعدت في اوضتها شويه
كنت خايف من المواجهة
بس هي قررت أنها تهاجم بكل قوتها
حبه ولقيت صوت الباب عندي بيتفتج
ولقيت أمي بتبوسني من خدي جنب شفايفي
وهي بتقولي وهي بتضحك
قوم
عارفه انك صاحي
لقيت نفسي بتفزع وأقوم اقعد علي ألسرير
وبقول انتي ازاي عادي كده
أنتي مش حاسه إيه إللي حصل
قالتلي إيه إللي حصل
مهو عادي
أنا. هو ايه إللي عآدي
هي.انت اول مره تحس بينا إحنا كده من زمان واحنا مع بعض
من يوم ما انت بلغت وجيت تشتكيلي أن فيه حاجه مبلوله في البوكسر عند راس البلبل
يومها أنا طلعته وبقيت مستغربه أن سنك لسه صغير وبلغت
يومها قررت انك تبقي ابني واخويا وجوزي
كنت بمسك الزبر بتاعك العب بيه عندي في كسي لحد ما اجيب وانت كمان ساعات بتجيب
كنت باخد حقي منالدنيا
أنا ست ولسه صغيره
ومحتاجه الجنس
وكنت حارمه نفسي من الجنس والمتعه
وانت جيت رجعت متعتي تاني
ولو عايز تحرمني براحتك
بس عايزك تعرف
أن شهوتي صحيت
ومش هتنام تاني
ولو مش معاك
هيبقي مع اي حد تاني
شوف رائيك إيه وعرفني النهارده
عشان أنا عايزه اتناك الليله
ولو مش معاك
هيبقي مع اي حد فالشارع
قدامك نص ساعه وانا هكون في اوضتي مستنيه ردك
بعد خمس دقائق كنت بخبط علي بابها
قالتلي من جوا. محدش بيخبط علي باب مراته
خش علي طول
دخلت لقيتها قاعده علي السرير حاطه رجل على رجل لابسه قميص نوم لسه جديد
بزازها نصها خارج منه
كان أسود ومع بياض جسمها كان مخليها حاجة رهيبه توقف برج القاهره
لقيت نفسي ولأول مره ببص علي بزازها بطريقة جديده
مكانتش بصه ابن لأمه
كانت شهوه راجل لمراته
امي أليوم ده كآنت عروسه
وأنا العريس
والليله كانت دخلتنا
أول جنس حقيقي واول بوسه جنسيه كانت مع امي الغالية
دخلت عليها وكنت عريسها إللي كانت محتاجاه
نزلت علي الأرض قدامها وبدأت ابوس رجليها بشهوة وانا طالع لحد مآ وصلت لكسها ومطرح ما انا نزلت من كسها
كانت باكل فيه
رضع الكس ده ليه متعه رهيبه
مكنتش متخيلها نص ساعه برضع في كسها لوحده
كان أول مره اشوفها وهي بتجيب شهوتها
جابت ثلاث مرات ومع كل مره كانت بتصرخ من الشهوه
وانا جبت مرتين
وبعدها قمت قلعتها القميص
لا
قطعته من علي لحمها
ونزلت علي بزازها
رضع من البز اليمين والعب في الشمال
وارضع في الشمال والعب في اليمين
وبدأت ادخل زبري
متعه
متعه
متععععه
مكانتش متخيل أن النيك ممتع كده
لحد ما جبنا مع بعض
ونمنا عريانين في حضن بعض
نمنا لحد تاني يوم العصر
حبه وبعت ليها رساله علي الواتس إني هروح أنام في البيت
قالتلي استني هجيلك قلت ليها خليكي عشان الشغل
روحت قلعت ملط ووقفت قدام المرايه ابص علي نفسي باحتقار
إيه إللي أنا عملته ده في أمي
وإزاي هي بتتكلم معايا عادي كده
المهم خفت من المواجهة
وقبل ميعاد مرواحها كنت نايم في الاوضه التانيه ولابس شورت وتيشرت
حبه لقيت الباب ينفتح ودخلت أمي علي اوضتها ولما مش لقتني هناك جت بصت عليا في اوضتي
ولما لقيتني نايم باست راسي وخرجت وبعدها سمعت صوت الدش وحبه سمعت انها صوتها وهي ماشيه في الصاله وقعدت في اوضتها شويه
كنت خايف من المواجهة
بس هي قررت أنها تهاجم بكل قوتها
حبه ولقيت صوت الباب عندي بيتفتج
ولقيت أمي بتبوسني من خدي جنب شفايفي
وهي بتقولي وهي بتضحك
قوم
عارفه انك صاحي
لقيت نفسي بتفزع وأقوم اقعد علي ألسرير
وبقول انتي ازاي عادي كده
أنتي مش حاسه إيه إللي حصل
قالتلي إيه إللي حصل
مهو عادي
أنا. هو ايه إللي عآدي
هي.انت اول مره تحس بينا إحنا كده من زمان واحنا مع بعض
من يوم ما انت بلغت وجيت تشتكيلي أن فيه حاجه مبلوله في البوكسر عند راس البلبل
يومها أنا طلعته وبقيت مستغربه أن سنك لسه صغير وبلغت
يومها قررت انك تبقي ابني واخويا وجوزي
كنت بمسك الزبر بتاعك العب بيه عندي في كسي لحد ما اجيب وانت كمان ساعات بتجيب
كنت باخد حقي منالدنيا
أنا ست ولسه صغيره
ومحتاجه الجنس
وكنت حارمه نفسي من الجنس والمتعه
وانت جيت رجعت متعتي تاني
ولو عايز تحرمني براحتك
بس عايزك تعرف
أن شهوتي صحيت
ومش هتنام تاني
ولو مش معاك
هيبقي مع اي حد تاني
شوف رائيك إيه وعرفني النهارده
عشان أنا عايزه اتناك الليله
ولو مش معاك
هيبقي مع اي حد فالشارع
قدامك نص ساعه وانا هكون في اوضتي مستنيه ردك
بعد خمس دقائق كنت بخبط علي بابها
قالتلي من جوا. محدش بيخبط علي باب مراته
خش علي طول
دخلت لقيتها قاعده علي السرير حاطه رجل على رجل لابسه قميص نوم لسه جديد
بزازها نصها خارج منه
كان أسود ومع بياض جسمها كان مخليها حاجة رهيبه توقف برج القاهره
لقيت نفسي ولأول مره ببص علي بزازها بطريقة جديده
مكانتش بصه ابن لأمه
كانت شهوه راجل لمراته
امي أليوم ده كآنت عروسه
وأنا العريس
والليله كانت دخلتنا
أول جنس حقيقي واول بوسه جنسيه كانت مع امي الغالية
دخلت عليها وكنت عريسها إللي كانت محتاجاه
نزلت علي الأرض قدامها وبدأت ابوس رجليها بشهوة وانا طالع لحد مآ وصلت لكسها ومطرح ما انا نزلت من كسها
كانت باكل فيه
رضع الكس ده ليه متعه رهيبه
مكنتش متخيلها نص ساعه برضع في كسها لوحده
كان أول مره اشوفها وهي بتجيب شهوتها
جابت ثلاث مرات ومع كل مره كانت بتصرخ من الشهوه
وانا جبت مرتين
وبعدها قمت قلعتها القميص
لا
قطعته من علي لحمها
ونزلت علي بزازها
رضع من البز اليمين والعب في الشمال
وارضع في الشمال والعب في اليمين
وبدأت ادخل زبري
متعه
متعه
متععععه
مكانتش متخيل أن النيك ممتع كده
لحد ما جبنا مع بعض
ونمنا عريانين في حضن بعض
نمنا لحد تاني يوم العصر
حبه وبعت ليها رساله علي الواتس إني هروح أنام في البيت
قالتلي استني هجيلك قلت ليها خليكي عشان الشغل
روحت قلعت ملط ووقفت قدام المرايه ابص علي نفسي باحتقار
إيه إللي أنا عملته ده في أمي
وإزاي هي بتتكلم معايا عادي كده
المهم خفت من المواجهة
وقبل ميعاد مرواحها كنت نايم في الاوضه التانيه ولابس شورت وتيشرت
حبه لقيت الباب ينفتح ودخلت أمي علي اوضتها ولما مش لقتني هناك جت بصت عليا في اوضتي
ولما لقيتني نايم باست راسي وخرجت وبعدها سمعت صوت الدش وحبه سمعت انها صوتها وهي ماشيه في الصاله وقعدت في اوضتها شويه
كنت خايف من المواجهة
بس هي قررت أنها تهاجم بكل قوتها
حبه ولقيت صوت الباب عندي بيتفتج
ولقيت أمي بتبوسني من خدي جنب شفايفي
وهي بتقولي وهي بتضحك
قوم
عارفه انك صاحي
لقيت نفسي بتفزع وأقوم اقعد علي ألسرير
وبقول انتي ازاي عادي كده
أنتي مش حاسه إيه إللي حصل
قالتلي إيه إللي حصل
مهو عادي
أنا. هو ايه إللي عآدي
هي.انت اول مره تحس بينا إحنا كده من زمان واحنا مع بعض
من يوم ما انت بلغت وجيت تشتكيلي أن فيه حاجه مبلوله في البوكسر عند راس البلبل
يومها أنا طلعته وبقيت مستغربه أن سنك لسه صغير وبلغت
يومها قررت انك تبقي ابني واخويا وجوزي
كنت بمسك الزبر بتاعك العب بيه عندي في كسي لحد ما اجيب وانت كمان ساعات بتجيب
كنت باخد حقي منالدنيا
أنا ست ولسه صغيره
ومحتاجه الجنس
وكنت حارمه نفسي من الجنس والمتعه
وانت جيت رجعت متعتي تاني
ولو عايز تحرمني براحتك
بس عايزك تعرف
أن شهوتي صحيت
ومش هتنام تاني
ولو مش معاك
هيبقي مع اي حد تاني
شوف رائيك إيه وعرفني النهارده
عشان أنا عايزه اتناك الليله
ولو مش معاك
هيبقي مع اي حد فالشارع
قدامك نص ساعه وانا هكون في اوضتي مستنيه ردك
بعد خمس دقائق كنت بخبط علي بابها
قالتلي من جوا. محدش بيخبط علي باب مراته
خش علي طول
دخلت لقيتها قاعده علي السرير حاطه رجل على رجل لابسه قميص نوم لسه جديد
بزازها نصها خارج منه
كان أسود ومع بياض جسمها كان مخليها حاجة رهيبه توقف برج القاهره
لقيت نفسي ولأول مره ببص علي بزازها بطريقة جديده
مكانتش بصه ابن لأمه
كانت شهوه راجل لمراته
امي أليوم ده كآنت عروسه
وأنا العريس
والليله كانت دخلتنا
أول جنس حقيقي واول بوسه جنسيه كانت مع امي الغالية
دخلت عليها وكنت عريسها إللي كانت محتاجاه
نزلت علي الأرض قدامها وبدأت ابوس رجليها بشهوة وانا طالع لحد مآ وصلت لكسها ومطرح ما انا نزلت من كسها
كانت باكل فيه
رضع الكس ده ليه متعه رهيبه
مكنتش متخيلها نص ساعه برضع في كسها لوحده
كان أول مره اشوفها وهي بتجيب شهوتها
جابت ثلاث مرات ومع كل مره كانت بتصرخ من الشهوه
وانا جبت مرتين
وبعدها قمت قلعتها القميص
لا
قطعته من علي لحمها
ونزلت علي بزازها
رضع من البز اليمين والعب في الشمال
وارضع في الشمال والعب في اليمين
وبدأت ادخل زبري
متعه
متعه
متععععه
مكانتش متخيل أن النيك ممتع كده
لحد ما جبنا مع بعض
ونمنا عريانين في حضن بعض
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Almalim kimoo, Bhzyman, Mada6666 و 5 آخرين
تاني يوم صحينا العصر
عيني لقيتها صاحيه ونايمه جنبي عماله تبص عليا
وأول ما فتحت عيني لقيتها بتقولي
صباحيه مباركه يا عريس
ثلاث أيام مخرجناش من الشقه
كلها جنس
وبعدها ختها وطلعنا الاسكندريه اسبوع عسل
وفضلنا كده ثلاث شهور
شهور العسل خلصت
وجت اللحظة إللي مكناش عاملين حسابها
رجعت في يوم من الشغل وهي كانت بطلت تنزل وتابعت كل حاجه معايا بالتليفون
لقيتها قاعده بتعيط
رميت كل حاجه وجريت عليهآ وأنا خايف عليها
ايه مالك فيكي إيه
قالتلي فيه مصيبه
قلت ليها فيه إيه
قالتلي أنا حامل ولقيتها بتطلع إختبار حمل
وكان واضح أنها حامل
قلت ليها وإيه المشكله
قالتلي ازاي هكون حامل من إبني
قلتليها بسيطه اووي
إحنا هنشوف بنت غلبانه من إللي عندنا في المصنع واتجوزها
وتبقي خدامه تحت رجلك ونكتب إللي في بطنك باسمها
وفعلا جبنا واحده يتيمه وغلبانه
تعتبر عبيطه يعني
وخدناها ونضفناها وكتبت كتابي عليها وعزلنا وروحنا منطقه راقيه شويه والبت بقت ناصحه شويه وبقيت بجمعهم هما الاتنين في سرير واحد وامي خلفت تؤم وبعدها بكام شهر مراتي حملت وخلفت تؤم هي كمان
بثينه. يعني أنت متجوز والدتك ومتجوز واحده كمان والاتنين معاك في ألسرير
........
الووو
الووو
تيت تيت تيت
واضح ان الخط اتقطع
ونقول الووو

بس إللي يعرف ظروفي يعزرني فعلا
أنا بكتب هنا وعندي شغلي الخاص
دا غير مسؤليات عائليه خاصه
دا غير عيلتي الخاصه
المهم القصه دي حقيقيه بنسبه كبيره
فارجو من الجميع أنة يعزرني عشان القصه علي لسان صاحبها إللي بعتها ليا علي صفحه المشاكل الخاصه بيا
ومعنديش إضافات إلا المشاهد الجنسيه والاسماء إللي اتغيرت
ونبدأ الحلقه الجديده من اعترافات ليليه

الحلقه الثانيه


دقات الساعه تشير إلي الثانيه عشر من منتصف ليله الجمعة
وهذا موعدنا مع برنامج
اعترافااااات ليلييييه
بثينه كامل. مسا الخير أعزائي المستمعين او صباح الخير
كلنا بندور علي الراحة
وكتير بتبقي الراحة في الكلام وأننا نخرج إللي جوانا
عشان كده دا موضوع برنامجنا
اتكلم وطلع إللي جواك
ونقول الووو
ماهر. الوو
بثينه. الوو ممكن نعرف اسمك
ماهر.اسمي ماهر
بثينه. أهلا بيك يا ماهر
ايه اعترافك
ماهر. مش اعتراف أكتر منه مشكله
بثينه. طب نسمع مشكلتك
ماهر. بدايتي بعد ما اتخرجت من معهد فني تجاري
وحيد ومليش جيش
بالواسطه اشتغلت في جهه حكوميه في الحسابات
وطبعا امي كانت عايزه تجوزني بسرعه عشان تشوف احفادها


وعشان إحنا أصلا من الصعيد روحنا للمسؤول عنا في دار العبادة وهو رشح لينا واحده من تبعه
سهير
بنت جميله ومعاها أختها
بصراحه هي دخلت دماغي جدا
الجسم الكيرفي الجميل وقعدنا واتكلمنا وعرفت أنها واختها عايشين مع امهم بعد وفاة والدهم
المهم حصل بينا تفاهم
وفي أسرع وقت عشنا مع والدتي
إللي اتوفت بعد جوازي بشهرين
وبعدها بشهر مراتي سهير قالتلي أنها حامل
طبعا نسيت احزاني وفرحت بخبر حملها
سهير حاولت تفكر معايا بعقل
وكانت فكرتها واتنفذت فعلا
بعت شقه والدتي وخت مبلغ محترم وروحت عشت مع والدتها واختها الصغيره في بيتهم وفتحت محل تحت البيت للأدوات المنزليه البسيطه والتقسيط
والدنيا كانت حلوه
امها كأنها أمي
ونيفين أختها الصغيره كأنها بنتي او اختي الصغيره
نفرح ونلعب ونهزر مع بعض
وبصراحه سهير مكانتش بتزعلني خالص
زوجه مخلصه
وفي السرير عباره عن شرموطه
بترمي كل التعليم إللي اتعلمته في الزباله ومهمتها أنها تمتعني
كل حاجه بتعملها معايا عمرها ما قالت ليا لا علي وضع او نيك في اي وقت
بتعملي كل إللي اتخيله او متخيلوش
بس الإنسان كالعادة طماع
بقي ساعات بيجيلي حاجه كده زي الملل الزوجي
بس علي مين
دي سهير عباره عن قنبله جنسيه
ساعات بحسها بتاخد كورسات في الجنس والخروج من الملل الزوجي
المهم
دخلتني في عالم التخيل
اي حد مهما كان كانت بتجيبه معايا علي السرير
انيك بدون رحمه
سبت شغل الحكومة بعد ما الشغل الخاص بتاعي بقي يقدر يفتح البيت وفي نفس الوقت بقي ليا أسمي وصيتي وبقي بيجيلي زباين كتير خصوصا مع القسط الشهري
فات كتير علي كده
أربع سنين جواز
إبني يوسف بقي عنده ثلاث سنين
سهير حامل في شهرها الرابع في بنتي ماري
نيفين عندها( ١٣) سنه
الحياه هاديه وجميله
وفي يوم عمري ما هنساه
يوم احد
مراتي وحماتي وابني يوسف راحو يصلو
ونيفين كانت تعبانه مراحتش معاهم
وانا كنت سهران في المحل ونايم للظهر عشان عندي اجتماع للمهن باليل لقيت نيفين بتخبط علي باب الاوضه
كنت نايم بالشورت عادي ودا كان العادي عندي
صحيت وقلت ليها ادخلي لقيتها داخله وفيه ددمم كتير مغرقها من عند كسها
كانت مرعوبه وعماله تعيط وبجنون
بتقولي انها صحيت ولقت نفسها غرقانة ددمم
فهديتها وعرفتها أنها حاجه عاديه وأنها بلغت وبقت انسه كبيره وختها الحمام وقلت ليها اشطفي واغسلي مكان الدم
فلقيتها خايفه فدخلت معاها عادي
كانت لابسه قميص بيتي عادي والاندر والاتنين غرقانين ددمم
فقلت ليها اقلعي
وبصراحه مكانش في دماغي اي حاجة
قلعت ملط وأنا ساعتها فوجئت بجسمها إللي احلو وانا مش دريان


مسكت الشاور بتاع الدش وقعدتها علي قاعده الحمام وفتحت الميه وهي اللي غسلت نفسها
طلعتها بعد ما لفيتها بفوطه كبيره ودخلتها اوضتها وروحت جبت فوطه صحيه من حاجه سهير
ورجعت لقيتها قاعده علي ألسرير وخايفه
طلعت ليها اندر ولبسته ليها وحطيت ليها الفوطه الصحيه ولبستها الاندر وطلعت ليها بجامه تقيله شويه وقلت ليها نامي لحد ما الجماعه يجيو
وطلعت إتصلت علي سهير وعرفتها اللي حصل
وقلت ليها أنها متتاخرش
وفعلا نص ساعه وكانت جت اطمنت علي نيفين اللي كانت نايمه
ودخلت ليا الاوضه
ساعتها كنت قاعد بكتب طلباتي ولقيت سهير بتلعب في شعري
وبتضحك وهي بتقولي ميتخافش عليك
فقلت ليها بضحكه متوتره. دا حاجه عاديه
سهير بخبث. نيفين كبرت
انا بحسن نيه.وبقت عروسه
سهير ولسه بخبث. عايزه عريس
أنا. مسيرها تتجوز
سهير. بس احلوت
أنا وانا بفتكر جسمها الحلو. احلوت كتير
سهير وهي بتقعد علي رجلي. ابقي فكرني أجيبها في يوم
أنا بشرود. تجيبها فين
سهير. أجيبها وأنت بينيكني
أنا بقلق. أوعي تعملي كده
نيفين زي بنتي او اختي
سهير وهي بتنزل من علي رجلي وبدأت تحسس علي زبري اللي كان واقف من تخيلي لمنظر نيفين. وحد قالك أنها مش زي بنتك او اختك
بس ابقي قول لزبرك أنها كده بدل ما هو واقف كده وأنا هتجنن واركبه
فحاولت اني اغير الموضوع فقلت ليها. طب ما تركبيه ولا خايفه من الحبل
وبدات اقلعها
كنت بحاول اطرد صوره نيفين من دماغي
بس كل إللي في دماغي. نيفين
وبدات انيك سهير اللي كانت هايجه وهي شايفه نيفين إللي في عيني
وبدات تتكلم علي نيفين ومن ساعتها نيفين مسابتش السرير معانا
هي إللي بنتكلم عليها بس
نيفين بتكبر وبتحلو وحاولت اني اتجنبها في حياتي
خصوصا قدام سهير إللي كأنها بتحطها قدامي عشان تهيجني بذياده
ومرت بينا الايام علي نفس الحال
وجت اللحظه الحاسمه
واحد اكبر منها بعشر سنين
هي عندها سته عشر سنه بنت فوق الروعه
جسمها مفيهوش غلطه وبصراحه أنا كنت برفض العرسان من سنتين
بس العريس المره دي جاي من ناحيه المسؤل الديني
وبصراحه مكنش ينفع ارفضه
عماد شاب اغلب اهله في أمريكا
وهو قاعد في مصر يدير ليهم اعمالهم ويستلم الأموال إللي بيبعتوها ويرسل النذور
مكانش عايز غير عروسه
وهو جاهز من كله
شهر واحد وكان الفرح
وطبعا سهير مسابتش الليله تعدي بسهوله
كاني انا العريس
وبصراحه عماد كان إنسان ممتاز قدر بسرعه انه يكسب محبتنا
ويجي علي السرير معانا كتخيل
وبعد جوازه بشهرين وكنا علي ابواب راس السنه اتصل عليا انه عايز يشتري لاخواته شاليه في الجونه
وعايزني معاه نقضي يومين نشوف الشاليه ونقضي يومين فيه وعشان شطارتي في البيع والشراء
وساعتها العيال كان عندهم برد وقررنا إننا الاربعه بس إللي نسافر ونسيب العيال مع حماتي
وفعلا سافرنا وعماد قرر إننا نقضي ليله راس السنه في خمرا وحشيش وطبعا معانا النسوان
بس أنا قلت ليه اني هشرب بيره بس
والحشيش والنسوان لعبتي
وقلت لسهير إننا هنقضي ليله حمرا
لقيتها بتقولي
شكلها هتبقي ليله عمرنا ما هننساها
أتفقنا إننا نروح نجيب لوازم السهره عقبال الحريم ما توضب نفسها
روحنا جبنا الحاجه وروحنا وندهنا عليهم
لقيت سهير نازله لابسه لبس قطه
ماسك قطه وسنتيان مخطط مبين نص بزازها
واندر راكب فيه ديل قطه من ورا
أنا عن نفسي اتصدمت
سهير المتدينه عامله في نفسها كده وقدام عماد
بصيت علي عماد لقيته مصدوم
بس جت عيني علي زبره لقيت زبره واقف
بصراحه أنا قلقلت وخفت بصراحة علي لحمي وقلت اغير الموضوع فقلت ليها آمال فين نيفين
لقيتها بتقولي أنها خايفه تنزل من عماد
لقيت عماد بيقول ليها .خليها تنزل
ونزلت نيفين ويا ريتها ما نزلت
نفس لبس سهير
بس عشان جسمها مليان شويه تقريبا كانت كل حاجه ظاهره
حتي شفايف كسها كانت باينه من الاندر
وكان دوري ان زبري يقف
عارفها حلوه وشفتها عريانه قبل كده
بس عمري ما تخيلتها جنسيه غير وأنا بتخيلها في السرير مع سهير
وبدات السهره كلنا وشربنا حشيش وخمره وليا بيره مع الحريم
وتقريبا عماد دماغه كانت خفيفه لقيته مع ثالث سيجاره حشيش مسطح علي الأرض
والحشيش بداء يلعب في دماغ البنات مع انهم مشربوش بس داخو من الريحه واتسطلو
لقيت سهير بدأت تنونو زي القطه ومشيت علي ايديها ورجليها وبدات تزحف لحد ما جت عندي وأنا قاعد بالشورت وبدات تبوس في زبري
ونيفين قلدتها وعايزه تصحي عماد
إللي كان خرب خالص وهي قلعته الشورت وزبره كان واقف من اللعب فيه وهي قلعت وركبت عليه
بس للاسف مكملش نص دقيقه وكان جايبهم ومعرفتش تصحيه تاني ووقفت من المحاوله وجت تدور علي اختها لقيتها قاعده علي زبري بالعكس بحيث ان وشنا كان ناحيتها وهي بتطلع وتنزل علي زبري اللي كان باين واختها بزازها باينه كلها
لقيتها بتزحف زي القطه وجت علي بزاز سهير وبدات ترضع أنا ايدي كانت علي وسط سهير وهي بتطلع وتنزل علي زبري وعيني علي نيفين اللي كانت كأنها لبوه هايجه
سيبت ايدي من حوالين سهير وبدات العب في بزاز نيفين اللي هاجت اكتر ما هي هايجه
ونزلت علي كس اختها ترضع فيه واختها بتطلع وتنزل علي زبري وبعدها نزلت اكتر ولسانها علي زبري بتلحس لبن اختها وحبه ولقيت سهير بتتتشنج وهي بتجيب لبنها وتنزل من علي زبري وبدات ترضع لبنها من علي زبري واختها معاها بترضع معاها في زبري ولقيت نيفين عايزه تركب زبري من هيجانها
بصيت لسهير كأني بستنجد بيها
لقيتها بتبوسني من شفايفي وبعدها بتقولي حلمك وجالك علي زبرك
اوعي تسيبه
وجابت اختها وقعدتها علي زبري
حلم ثلاث سنين بيتحقق قدامي
نكتها
مقدرش اقول نكتها
أنا هريتها ثلاث مرات وسهير جنبي حاسسها بتجيب من المشاهده بس
ساعه كامله نيك في نيفين بس
لحد ما حرفيا اغمي علينا
تاني يوم لقيت عماد بيصحينا علي الظهر
وهو بيضحك وفرحان إننا عملنا جنس جماعي حتي لو مش فاكر ايه إللي حصل
قمنا خدنا دوش من غير ما نتكلم في إللي حصل
ورجعنا مصر وكنت بتجنب اكلم سهير في الموضوع
بس بعد شهرين لقيت إتصال من سهير وأنا في المحل
مكالمه عباره عن كلمتين بس كانهم قنبله
(نيفين حامل )
وقفلت السكه
وثواني بالظبط وكنت قدامها
كلمه واحده قلتها مبروك
سهير. تفتكر منك
أنا. مش عارف
سهير. هتفرق
أنا. مش عارف
هي كانت غلطه ومش عايز اتكلم فيها تاني
سهير. فعلا احنا منتكلمش في الموضوع ده احسن
وروحنا بالليل نبارك ليهم
وأنا ببوس نيفين وبقولها مبروك عليكي
قالتلي. مبروك علينا أنا وأنت
وسكتت
وبعدها بشهر اخوات عماد بعتو ليه انه يسافر عندهم
ونيفين خلفت ماري

وانقطعت الاخبار سنين طويله
تجارتي كبرت وبقت محلات كتير وشركه استيراد
وجالي إتصال من نيفين
عماد مات وهي راجعه مصر ومعاها ماري
المشكله هنا ان إبني يوسف حب ماري وعايز يتجوز ها
وأنا مش عارف اعمل ايه
بثينه. استاذ ماهر حضرتك طلعت كل إللي عندك
ماهر. أنا قلت كل حاجه
بثينه. أنت بتدفع تمن غلطه واحده في حياتك ولازم تعترف بيها
ماهر. مقدرش اهدم كل إللي بنيته
بثينه. يعني هتسيب ابنك يتجوز بنتك
ماهر. أنا لازم الاقي حل
بثينه وايه الحل
.. .
الو. استاذ ماهر حضرتك معايا
الو الو
تيت تيت تيت
واضح ان الخط اتقطع
ونقول الوو
 
  • عجبني
التفاعلات: سناء الديب, Almalim kimoo, ابو يوسف و 4 آخرين
برجاء الدمج
 
قصتك متسلسلة مش قصيرة وإلا هي قصيرة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الجن الأزرق
اطلب دمج قصتك في هذا الموضوع وانتبه مرة ثانية للبادئة المناسبة لقصتك

 
  • عجبني
التفاعلات: الجن الأزرق و المدمر ٧
حلوه القصه دي بس مش محبوكه اووي
 
  • عجبني
التفاعلات: المدمر ٧
قصه حلوه بس لي مكرر الجزئيه الاخيره اكتر من مره
 
قصه حلوه بس لي مكرر الجزئيه الاخيره اكتر من مره
عايز اقولك يا صاحبي ان الجزء الاخير ده طلع عيني عشان انزله
المهم أنها عجبتك
 
حلوه أوى يا غالى تسلم ايدك على مجهودك الطيب..
مع خالص تحياتى.
 
  • عجبني
التفاعلات: المدمر ٧
حلوه أوى يا غالى تسلم ايدك على مجهودك الطيب..
مع خالص تحياتى.
تحياتي ليك يا برنس
واتمني الجديد يعجبك كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: زيير و الخديوى
حلوه القصه دي بس مش محبوكه اووي
المهم أنها عجبتك
انا كنت بجري في اخر جزء عشان أخلصها
مش بحب حاجه تطول
 
  • عجبني
التفاعلات: 00sexyw
المهم أنها عجبتك
انا كنت بجري في اخر جزء عشان أخلصها
مش بحب حاجه تطول
 
قمة الروعه 😍
 
  • عجبني
التفاعلات: المدمر ٧
جميله اوووى..بس ليه فيها حاجه متككرهحوالى،3 مرات كده وتحس ان التكرار ده خلى القصه كأنها طويله رغم ان الجزء صغير يعنى
المهم انها جميله وفى انتظار الباقى بكل شوق ومتعه...وتسلم ايدك...
 
حلوة القصة ومحبوكة دراميا كمان . ممكن تكتب قصص طويلة شيقة علي فكرة . اسلوبك متميز
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon و المدمر ٧
ليا في المنتدي للقديم
قصه مقبره الإفيال
بحبها جدا
وتحياتي لحضرتك
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%