NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متحرش مترو

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اطول فترة نيك عملتها او عملتيها كانت اد ايه

ربع ساعة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: Dot com و ممكن انيكك؟!
10 دقائق مداعبه و من 6 ل 10 دقائق ادخال ونيك متواصل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
بما اني بتاع مساج ف ممكن اطول ساعه او فوق ب الجلسه لو نيك تدخيل بس من ربع ل نص واقل من نص كمان

ربع ساعة
احا ربع ساعة بس ازى مش طبيعى دة و مفيهوش اى اكتفاء ليكى دى كدة علاقة تفريغ من طرف واحد مش اكتر و فيها انانية .. دة انا بلا تكبر و غرور يعنى و **** يديمها عليا نعمة بتعامل طبيعى مش باخد اى حاجة نهائى غير قهوة و فاكهة و مكسرات و حاجات طبيعية كدة و بقعد ساعة الا ربع او ساعة ف الواحد و اهمهم مداعبة الست و انها تجيب شهوتها خارجى عن طريق الاول بعد كدة النيك و اه التانى و التالت بيقل ف الوقت بس مش لدرجة ربع ساعة برضو

• عجبني
التفاعلات: Teeetoooo و الــــــعَــــــربــــــى
يجماعه الموضوت متوقف علي نفسيتك ومدي تركيزك انتي … يعني لو الي معاك لبوة اوي كفيلة تخليك ف دقيقه تجيبهم … لكن لو انت عايز تستمتع هتظبط نفسك وسيستم دماغك علي انك تطول … مع تغير الوضعيات وف النص شويه مص ولحس ولعب هتلاقي نفسك مطول … انا ******** يعني اقل وقت كان نص ساعه وكنت تعبان ساعتها … لكن الطبيعي من ٤٥ دقيقه ل ١ او اكتر كمان بس بعدها تعبت اوي

يجماعه الموضوت متوقف علي نفسيتك ومدي تركيزك انتي … يعني لو الي معاك لبوة اوي كفيلة تخليك ف دقيقه تجيبهم … لكن لو انت عايز تستمتع هتظبط نفسك وسيستم دماغك علي انك تطول … مع تغير الوضعيات وف النص شويه مص ولحس ولعب هتلاقي نفسك مطول … انا ******** يعني اقل وقت كان نص ساعه وكنت تعبان ساعتها … لكن الطبيعي من ٤٥ دقيقه ل ١ او اكتر كمان بس بعدها تعبت اوي
جميل

على حسب النفسية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%