NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ربع ساعة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: sexypump و ممكن انيكك؟!
10 دقائق مداعبه و من 6 ل 10 دقائق ادخال ونيك متواصل

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
بما اني بتاع مساج ف ممكن اطول ساعه او فوق ب الجلسه لو نيك تدخيل بس من ربع ل نص واقل من نص كمان

ربع ساعة
احا ربع ساعة بس ازى مش طبيعى دة و مفيهوش اى اكتفاء ليكى دى كدة علاقة تفريغ من طرف واحد مش اكتر و فيها انانية .. دة انا بلا تكبر و غرور يعنى و **** يديمها عليا نعمة بتعامل طبيعى مش باخد اى حاجة نهائى غير قهوة و فاكهة و مكسرات و حاجات طبيعية كدة و بقعد ساعة الا ربع او ساعة ف الواحد و اهمهم مداعبة الست و انها تجيب شهوتها خارجى عن طريق الاول بعد كدة النيك و اه التانى و التالت بيقل ف الوقت بس مش لدرجة ربع ساعة برضو

• عجبني
التفاعلات: Teeetoooo و الــــــعَــــــربــــــى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يجماعه الموضوت متوقف علي نفسيتك ومدي تركيزك انتي … يعني لو الي معاك لبوة اوي كفيلة تخليك ف دقيقه تجيبهم … لكن لو انت عايز تستمتع هتظبط نفسك وسيستم دماغك علي انك تطول … مع تغير الوضعيات وف النص شويه مص ولحس ولعب هتلاقي نفسك مطول … انا ******** يعني اقل وقت كان نص ساعه وكنت تعبان ساعتها … لكن الطبيعي من ٤٥ دقيقه ل ١ او اكتر كمان بس بعدها تعبت اوي

يجماعه الموضوت متوقف علي نفسيتك ومدي تركيزك انتي … يعني لو الي معاك لبوة اوي كفيلة تخليك ف دقيقه تجيبهم … لكن لو انت عايز تستمتع هتظبط نفسك وسيستم دماغك علي انك تطول … مع تغير الوضعيات وف النص شويه مص ولحس ولعب هتلاقي نفسك مطول … انا ******** يعني اقل وقت كان نص ساعه وكنت تعبان ساعتها … لكن الطبيعي من ٤٥ دقيقه ل ١ او اكتر كمان بس بعدها تعبت اوي
جميل

على حسب النفسية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%