NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اصوات من شباك المنور

• بيضحكني
التفاعلات: EL_BEBO
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و Adam Afndena
مساء الفل
و انا قاعد عمال افكر ف فقرة ال overthinking بتاعة بعد 12 بالليل ... افتكرت موقف حصل من فترة حوالي سنة
كنت ف ثانوية عامة و مرجعات و امتحانات و بتاع و كان ليا جاري لسه متجوز جديد و انا من عادتي بقعد اذاكر ف الاوضة ال ع المنور علشان بتبقا بعيدة عن الشقة بعيد عن الدوشة ، كان تاني يوم عندي امتحان شامل جيو
و الاقيلك صوت اهات و ضحك و حاجة مليطة و اخر لبونة و هو يشتمها و هي تشتمه بلبونة(اعتقد محدش سمع غيري لان شباكهم ف وش شباك الاوضة) 🤣🤣 ... روحت قفلت الكتاب و قولت ف بالي يابختك انت بتنيك و انا رابح اتناك بكرة ف الامتحان 🤦‍♂️🤦‍♂️😂

احكولنا مواقفكم مع الثانوية العامة
وانا في ثانوية عامة كنت بشتغل في صيدلية ومرة خلصت ودي تقريبا المرة الوحيدة اللي سهرت فيها وخلصت الساعة ٣ الفجر وانا مروح
في الشارع تقريبا كانت ليلة خميس وتقول كل اللي في الشارع بينيكوا
حقيقي سمفونية اهاااات من كذا شقة ومن كذا عمارة لدرجة واحدة هزت الشارع من اهاااات ولبونتها
الكلام دا كان سنة ٢٠٠٩

• بيضحكني
وانا في ثانوية عامة كنت بشتغل في صيدلية ومرة خلصت ودي تقريبا المرة الوحيدة اللي سهرت فيها وخلصت الساعة ٣ الفجر وانا مروح
في الشارع تقريبا كانت ليلة خميس وتقول كل اللي في الشارع بينيكوا
حقيقي سمفونية اهاااات من كذا شقة ومن كذا عمارة لدرجة واحدة هزت الشارع من اهاااات ولبونتها
الكلام دا كان سنة ٢٠٠٩
كانوا متفقين دول ولا ايه😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
بس على فكره أصوات المنارو كلها يا اما بتقزق او بتخبط مش كويس سمعت كدا

• بيضحكني
بس على فكره أصوات المنارو كلها يا اما بتقزق او بتخبط مش كويس سمعت كدا
لا كان كويس لانه ف الشباك ال ف وشي

تمام منور بتسمع منه و بتشوف بتبيعه يا عم انا ح اشتري

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Gorgx
كنا فى اول سنة كلية فى السكن و حصل مشاكل ف فترة الامتحانات نقلنا سكن تانى كان فى بيت عيلة
ف ليلة الامتحان و احنا بليل سمعنا صوت جارنا و هو بيرزع فى مراته و المرا مش مبطلة صويت و وحوحة 😂😂😂🙂
هى بتتناك من جوزها واحنا بنتناك من المنهج
انتي كليه اي😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%