NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة اصبحت ديوث متهور مع صاحب الكشك ـ جزءين 12/6/2022

الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
هاتها وتعالي وانا اخليك تتفرج على لحم مراتك وانا بفشخهالك وتتكيف وتتمتع
 
عقبالي انا وخطيبتي نبقى زيك 🌚💋
 
الديوث العرص ابن القحبة يجى تليجرام افشخ محارمو على زوبرى

@Popwbs
 
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
انا بتاعي يعجبه جيبه الي
 
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
هي دي مراتك اللي حابب تديث عليها، هدي ست روعة في الجمال والكمال والشرمطه.ياريت مرتك عندي وانا الاعبها وادللها واحضنها وابوسها، وارضع من بين شفايفها وارضع بزازها، والحس كسها وزنبورها وخرم طيزها وانت تتفرج علينا، وبعدين انيكها بفوة واسكب بركان عسل زبي في كس وطيز مراتك وانت شايفها تصرخ وتتمتع ، وما اتركها الا وهيا حامل مني، وانت تكون مبسوط أوكي وهيجان أوكي وانت تشوفني بفعص في لحم مراتك الحلوة وزبي يخترق كس وطيز مراتك شرفك، واصير صديق العيلة واكون تحت امرك وامر مراتك حبيبتي وعشيقتي ومنيوكتي.❤️
 
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
احا دا انت هيجتني عليها اوى
 
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
يابختك بمراتك بتوافق
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
بدايةموفقة كمل يانجم
 
كمل ولايهمك حد
 
صديقي ديه القصه كامله ولا المقدمه بس
ده موقف على الخفيف لازم تحكيلنا عن باقي المواقف وخصوصا الثقيله
 
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
على فكرة
اسعد لحظاتي لما احس ان في حد هائج على مراتي
 
  • عجبني
التفاعلات: adel adel
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
قصة حلوة وبتمحن
يا ريت انيك مرتك الشرموطة
 
قصة حلوة كتير وبتمحن
يا ريت انيك مرتك الشرموطة يا
الجزء الأول

انا مصطفى من القاهره 28 سنه متجوز من سنتين معنديش اولاد
متعلم وموظف فشركة محترمه
زوجتي سمر 25 سنه
بص يا سيدي انت وهوا
حماتي ساكنه فمنطقه بعيده اوي عن باقي عائلتهم
وشافت شقه تنقل فيها قريبه مننا
قبل متنقل كنت أنا ومراتي قاعدين فالشقه بتاعتها اسبوع بنساعدها
المهم كانت فمره بتشتري عصير من كشك بعيد عن البيت والواد الي هناك عاكسها وجت حكتلي وانا قلتلها هتصرف وخليت الموضوع فدماغي
اخر يومين فالاسبوع كنت انا وهيا الي فالشقه وحماتي فالبيت الجديد بتفرش واحنا بنلملم اخر حجات
طبعا احنا متحرين جنسيا تخيلات وبس
المهم
الفكرة هيجتني وجت فدماغي
قلتلها نفسي اشوفك بتتزنقي
وحد هيموت على الجسم الملبن والقمر ده
ضحكت شويه علشان متعوده مني على الكلام ده
طبعا كنت أنا مجهز الفكره
بس كنت بسخنها
جيت الساعه 12 بليل
خلتها لبست عبايه سوداء ضيقه
وبرموده وقط تحتيها
من غير اندر وبراي
ولسه مقولتلهاش كل ده
المهم قلتلها خدي الهاند فري يركب من جواه الطرحه واربطي المايك عدل
قالتلي في ايه فهمني
وملبسني كده ليه فالوقت ده ومن غير داخلي
قلتها هتروحي الكشك
انصدمت وقالتلي ازاي انت بتهزر ولا بتفكر فايه

قلتلها بقولك ايه فاضل يوم ونمشي من هنا نهائي
خلينا نعمل حاجه مجنونه
هتروحي تتدلعي عليه وانا ابقي سامع كل حاجه
ومتمشيش من هناك لو ايه الي حصل
طول منا مقولتش امشي وكده كده سامعاني فالهاند فري وهتبقي مطمنه
المهم بعيد عن باقي الشرح علشان الشرح طويل
هحكي أما راحت ايه الي حصل
راحت الكشك
دخلت طبعا مش لابسه اندر ولا برأي وباين اوي
وكانت ماشيه براحه لحد متوصل علشان محدش ياخد باله
دخلت قالتله بطريقه شرمووطه
وطبعا انا معاها على التلفون وبمليها الكلام
عايزه لبن
قالها فالتلاجه عندك
قالتله اللبن الي عندك حلو ولا
فالواد حس أن كلامها ممرقع راح قائم من مكانه وجه جنبها
طبعا انا مكنش فدماغي كل ده يحصل انا كنت عايز الواد يلمسها بايده يقولها كلام يهيج يخبط فيها مثلا اكنه مش واخد باله
بس الي حصل اوسخ من كده بكتير
الواد أما جه جنبها وقرب منها
لقيت مراتي صوتت فالتلفون
اترعبت
وفنفس الوقت زبري هاج بس كنت خايف عليها اكتر
في ايه في ايه
لقيتها بتقولي قطه دخلت الكشك
وهيا من النوع الي بيترعب بمعني الكلمة من القطط
المهم اتطمنت
وركزت فهيجاني
لقيت الواد بيقولها خشي جواه لحد مهش القطط

فبقولها يقصد جواه فين
قالتلي كأنها بتكلمه هوا
علشان انا افهم
هوا ايه المكان الي فالجنب ده مخزن تبعكم
قالها اه
طبعا انا اتفشخت هيجاان وقلتلها خشي خشييي خشي يابنت المتناكه يا شرموطه
قالتله لا مشيهم علشان امشي
وانا هتجنن وعمال ازعق فالسماعه
واقولها
خشي يا كسمك
عليا النعمه لتخشي
فالواد خرج ورا القطط يطلعهم
كلمتني فالتلفون أوال مالواد خرج يبعد القطط برا خالص فالشارع
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل حاجه مجنونه و....


القصه حقيقيه و**** لو حابين باقيتها قولولي فالكومنتات
بالمناسبه لو في حد شبهي بجد يكلمني هنرتاح مع بعض جامد اكيد
نفس الصورة دي عريانه و**** جسمها
اعزروني علشان أوال مشاركه ليا


الجزء الثاني

كلمتني فالتلفون
شخرتلها وقلتلها خشي
قلتلها أوال ميرجع اتشرمطي عليه
واعملي خايفه
قالتلي مصطفى انت متخيل ممكن يحصل ايه انا مرعوبه
قلتلها متخافيش انت بينك وبين الشارع صف كراتين لو في حاجه اطلعي المهم أوال ماييجي
وقوليله هستنا فالمخزن شويه لحد متاكد انك مشتهم
هيعرف لواحده انك شرموطه وهيدخل وراك
وفضلت اقولها اخر يوم لينا هنا
خلينا نعمل الي يعجبنا
و
خشي بقي هيتحرش بيكي واحد اخيرا براحته
ويقفشك
واحد غريب هيمسك ويحسسس عليك يا لبوه
هاجت وقالتلي بجد هيحصل كده
قلتلها اعملي زي مقولتلك وسيبيي نفسك
أوال مجه قالتله بطريقه شرمووطه انا خايفه منهم اوي
هستنا عندك شويه مش همشي دالواقتي قالها براحتك يا بطل
وراحت راقعه ضحكه
وقالتله هوا انتو بتحطو ايه فالمخزن ده
عندكم لبن جواه
متوقعتش الجمله دي ولا الأسلوب ده يطلع منها بس ووولعت من كلامها
الواد هاج وقالها تعالي اوريك في لبن وحاجات كتير اوي

أوال مدخلت جري على طول وهيا داخله وحضنها من ضهرها ومسك بزازها الكبيرة وعصرهم
الواد بيقول احااا على كسم دي بزاز طريه وملبن
وهيا بتقول ااااااه من العصره ومن المفاجاء
وانا زبري كان هيفرقع من عروقه الي ناطره
وفضل يبوس فيها وهيا تتأوه منه وتفلفص براحه
فتح صدر العبايه وحط وشه فصدرها وفضل يبوس ويلحس وأيده على تيظها
وانا سامع اهات الاتنين براحه وبمووت فهيجاني
فاجاء الصوت وقف ندهتلها فالسماعه قالتلي في زيون جه والواد خرج جري على برا
انا هطلع بقي كفايه كده
قلتلها ايه الي حصل اعرف قبل متتحركي حكتلي باختصار قلتلها طب مهو حلو والموضوع خفيف خليك شويه ونبي
واتحايلت عليها تقلع العبايه قبل ميدخل مرضيتش
بالمناسبه الواد كان تخين واقرع وعرفت فالاخر أن بتاعه كان صغير جدا
المهم الواد رجع تاني حضنها وفضل بيوس فشفايفها وفتح العبايه تاني خلاها زي الروب كده ورفع البدي القط وطلع بزازها وفضل بالاكل فيهم صوته وهوا بياكل فصدر مراتي خلاني اسيب زبري وجسمي اتنفض من الشهوه وكنت خايف النسخ لينزلوو من الهيجان
وهيا بقت تتوجع باهات عاليه شويه وهوا يقولها هشش واسكتي ودخل أيده ودعك تيظها
وانا سامع وكل الي نازل عليا اني عمال اقولها خليه ينيكك متخافيش خليه علشان خاطري
الواد طلع بتاعه وكان صغير زي مقولتلكم وخلالها مسكته وجه زبون تاني راح خرج
وهيا كانت فاض بيها وقلقانه وهايجانه فنفس الوقت وكنت حاسس أنه بتاعه لو كان أكبر من زبري كانت ممكن متمشيش
المهم هوا خرج وهيا لبست ومبقتش ترد عليا وانا مش فاهم ايه الي بيحصل
غير دققتين وسمعت دوشه الشارع وبتقولي خرجت ومشيت خلاص
كنت متدايق وهايج عليها وعايز اشوفها فورا
استنتها ملط على باب الشقه
ومن غير اي كلام
حصل بنا مدعكه متتوصفش و****
خبطنا اكتر من شهر ونص
بنفرهد بعض فالسرير فكل علاقه بزات أما بنجيب سيره اليوم ده ونتخيله بجد ونتخيله أنه يكمل لحد ميركبها
بس هيا مكنتش بتتمتع اوي علشان كان مش طايقه الواد علشان ريحته كان وحشه وتخين ويتاعه صغير وكده
وهنا التجربه خلصت
عارف انها ممكن تشدكم وممكن لا
بس حبيت اصارح نفسي واحكي على الملاء على سبيل الهيجان وكده
وبجد نفسي فتجربه مجنونه
الي عنده اقتراحات يقولي وانا اعملها واقولكم حصل معايا ايه بالظبط
والمرادي هنزل صورتها بجد علشان اعرف رايكم

مشاهدة المرفق 219920
القصة حلوة كتير وبتمحن
يا ريت انيك مرتك الشرموطة يا عرص
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%