NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يمكن مل من العلاقه احتمال لو عملتو شي جديد رح يرجع مثل اول او احسن

من فترة صاحبي مش بيطلب مني خالص و مش بيضا ينام معايا بس بقالو فترة بيحب ينام و يحضني و يرضع مني بس و انا ببقا عايزا يدخلو بس بيقولي مليش نفس انا مش فاهمة
ممكن يكون زهقان او مخنوق من حاجه او هو بقا فاقد الشغف والملل وممكن برضو هو شيفك انك كل حاجه بالنسبالى ومش حابب ولا متخيل انه ممكن يكون يخسرك باى شكل كان

• عجبني
التفاعلات: LOSTED
صدرك كبير/ او ممكن يكون مضايق من حاجه ف بيحس بالامان معاكي وهو كدا (مش بهزر

ترانى اتأثرت لحظة ابكى 🥺🥺🥺
من فترة صاحبي مش بيطلب مني خالص و مش بيضا ينام معايا بس بقالو فترة بيحب ينام و يحضني و يرضع مني بس و انا ببقا عايزا يدخلو بس بيقولي مليش نفس انا مش فاهمة

الواد نفسيتو تعبانه ومحتاج حنيه
شيله على صدرك وقت زنقتو
علشان لما يخف يبسطتك زى مانتى عايزه 😉

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
حاجة من اتنين
يا اما شاف واحدة غيرك بينيكها لكن مش عايز يخسرك
او انه بقا ينيك سوالب

شبع منك

بتبقا فتره فتور و ملل في العلاقه
هو حس بملل انتي حاولي تغيري بطريقه جديده ممكن تحاولي تفرضي عليه انه يدخله
يعني تقوليله اسكت انت مش هتعمل حاجه انهارده و انتي تعملي كل حاجه و تعملي كل الي نفسك فيه هو هيحس بمتعه و تغيير

شكلو ما اتفطمش لسه

يعني انتي عاجبك الكلام اللي بيتقال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى الاغلب ملل , ممكن تجربوا تعمل موضوع الادوار ده اللى هو أنك مثلا تعملى ممرضة و تكشفى عليه أو مثلا بنت ماشية فى حالها و أغراها و كده القصص ده ممكن تغير المود شوية و لو بعد كل ده فضل زى ما هو يبقا قفل منك أنتى نفسك و مفيش حل غير أن كل واحد يروح فى حاله

كل حاجه بتبداء من الصدر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%