NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيجان علي زب صاحبي

مازن البنوتي

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي انا اسمي مازن بنوتي جداا بعشق البس اندرات و قمصان نوم بتوع امي و اختي و في واحد صاحبي بقالو يومين كده متغير معايا اوي علي طول بيقرب مني و بيحسس علي و علي صدري و بيحضني كتير اووي و انا بتجاوب معاه بس هو مش عايز ياخد الخطوا خالص فا عايز حل من فضلكم و شكراا💋❤

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Ha7eg, Egyptian walfe, TimeLine225 و 14 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى خاص

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
هاي انا اسمي مازن بنوتي جداا بعشق البس اندرات و قمصان نوم بتوع امي و اختي و في واحد صاحبي بقالو يومين كده متغير معايا اوي علي طول بيقرب مني و بيحسس علي و علي صدري و بيحضني كتير اووي و انا بتجاوب معاه بس هو مش عايز ياخد الخطوا خالص فا عايز حل من فضلكم و شكراا💋❤
خليه حتى ياخد ااخطوة لان لو اخدتها انت حتبقى صغير بعينه كل للعمر خليه هوا اللي ياخد خطوة بسا انت اغريه بلبس حركات

• عجبني
التفاعلات: عوكل الجن, enta 7abiby, Moe m و 2 آخرين
مدام بيتقرب منك يبقى هيحصل بس انت اصبر وولعه بيك اكتر

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby، الختيار السوري و hani1
ي بخته هيخرمك

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و الختيار السوري
لو مش قادر... فيه غيره 😎

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
خول اويي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: enta 7abiby, الرعد الشديد, Koko koko89 و شخص آخر
هو خايف

• عجبني
خليه حتى ياخد ااخطوة لان لو اخدتها انت حتبقى صغير بعينه كل للعمر خليه هوا اللي ياخد خطوة بسا انت اغريه بلبس حركات
بفضل اوطي قدامه و سعات بغير قدامه و بتمايس عليه كتير و هو ولا هنااا

• عجبني
انسى صاحبك و خليه بعيد و قرب مني اني و ببسطك

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
طيب ولما بتغير قدامه هو بيبص عليك ولا بيعمل ايه
جربتوا تتفرجو على افلام سكس سوا وهات فى وسط الأفلام ديه افلام واحد بينيك واحد وشوف هو هيتشد للموضوع ده ولا لا

• عجبني
التفاعلات: ع م ه م
حصلت معايا قبل كدا بس دا كان زبون ف المحل و كلمنى ف الموبايل و اتعرفنا ع بعض وعزمنى ف بيته ف مدينتى و روحت لقيته قمر و معاه صاحبه قمرين ولابسين هدوم بيت بناتى و حصل اللى حصل

يا ابنى امسك بتاعه على طول . بدون لف ولا دوران .

حصلت معايا قبل كدا بس دا كان زبون ف المحل و كلمنى ف الموبايل و اتعرفنا ع بعض وعزمنى ف بيته ف مدينتى و روحت لقيته قمر و معاه صاحبه قمرين ولابسين هدوم بيت بناتى و حصل اللى حصل
يا بختك يعم😂

• حبيته
التفاعلات: Jooks
طيب ولما بتغير قدامه هو بيبص عليك ولا بيعمل ايه
جربتوا تتفرجو على افلام سكس سوا وهات فى وسط الأفلام ديه افلام واحد بينيك واحد وشوف هو هيتشد للموضوع ده ولا لا
بيفضل باصص علي طيزي و اول لما ابص عليه بيلف و شو

طب ما تيجي أدلعك بداله

• عجبني
التفاعلات: اكس ار
صاحبك دا مش بيفهم يا مازن دا انا من الكلام بس زبي ولع عليك ما بالك بقا لو بتتشرمط عليا اوووووف 👀♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%