NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohamed.M

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
الناس الى جربت مص الزبر فعل ممتع انا بتكلم لما واحده تمص لواحد
واللحس الكس طعمه حلوو و لا لا
العلاقه بين الراجل و المراه خلوة و شى من اىخيال و كأن الواحد طاير و ممتع زى ما بقرأ ف القصص و لا لا عادى

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
انت لسه معملتش حاجة من دي دخل الجنه حتف 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector و Mohamed.M
لسة قدامك كتير على ما تتعلم بس حافظ على نفسك كده احسن علشان تفضل سوي لما يكرمك و تتجوز

اكيد متعه جميله جدا بس بتبقي اكتر متعه مع اتنين بيحبه بعض ومرطبتين ببعض بتبقي اجمل

لسة قدامك كتير على ما تتعلم بس حافظ على نفسك كده احسن علشان تفضل سوي لما يكرمك و تتجوز
يعنى اعمل ايه انا اخرى اضرب عشره و بس لو كلمت واحده بكلمها من منكلق الصدااقه انا برضو وحيد ملسش حد و حابب اتعرف ع الناس

• عجبني
التفاعلات: Life selector
يعنى اعمل ايه انا اخرى اضرب عشره و بس لو كلمت واحده بكلمها من منكلق الصدااقه انا برضو وحيد ملسش حد و حابب اتعرف ع الناس

الناس الى جربت مص الزبر فعل ممتع انا بتكلم لما واحده تمص لواحد
واللحس الكس طعمه حلوو و لا لا
العلاقه بين الراجل و المراه خلوة و شى من اىخيال و كأن الواحد طاير و ممتع زى ما بقرأ ف القصص و لا لا عادى
ممتع جدا لما تجرب هتعرف

• حبيته
التفاعلات: Mohamed.M
اجمد ي ريكو 🤣🤣🤣😂

• حبيته
التفاعلات: Mohamed.M
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحاجة الي مبتفكرش فيها بتجيلك لغاية عندك،،، متنويش و مترتبش علشان متتحاسبش على النية،،،، و خلي بالك النجاسة مش حلوة

الحاجة الي مبتفكرش فيها بتجيلك لغاية عندك،،، متنويش و مترتبش علشان متتحاسبش على النية،،،، و خلي بالك النجاسة مش حلوة
انا مش عاوز نجاسه

• عجبني
التفاعلات: مرحب
اصبر و اسس لعلاقة حلوة طبيعية مبنية على الصداقة و الاحترام و الي فيه اعجاب يتحول لحب و سبها بعد كده زي ما تيجي ممكن ربا يكرمك و تلاقي الي تغنيك

اصبر و اسس لعلاقة حلوة طبيعية مبنية على الصداقة و الاحترام و الي فيه اعجاب يتحول لحب و سبها بعد كده زي ما تيجي ممكن ربا يكرمك و تلاقي الي تغنيك
يا رب

• عجبني
التفاعلات: Life selector

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%