NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش استفسار و نقاش مهم عن الابن الديوث و الام

ولد سميرة

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا ابن ديوث بدات رغبتي بالدياثة منذ المراهقة كنت اعتقد اني ساتوقف مع تقدمي في العمر لاكن لحد لان ذالك لم يحدث عمري الان 22 سنة و امي 40 سنة و مازالت لدي هذه الميول تجاهها استمتع بارتداء ملابسها و الاستمناء على ملابسها الداخلية

هل هنالك من هو مثل حالتي ام ان دياثة الابن مقتصرة على سن المراهقة فقط او عندما تكون الام في سن صغير و انا حالة نادرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طول مابتحس بمتعه مش هتبطل وكل ما المتعه تقل هتدور علي اللي يعلي متعتك يعني اللول تتفرج عيها بس وبعدين لما حسيت انه بقي عادي لبست هدومها وهكذا

طول مابتحس بمتعه مش هتبطل وكل ما المتعه تقل هتدور علي اللي يعلي متعتك يعني اللول تتفرج عيها بس وبعدين لما حسيت انه بقي عادي لبست هدومها وهكذا
ايوه وهلأ نفسي اشوفها تتناك من الفحول قدامي واتناك معها واريد انا أنيكها اوي

طالما بتتمتع بكده خلاص سيبك من التفكير اللي يتعب

انا ابن ديوث بدات رغبتي بالدياثة منذ المراهقة كنت اعتقد اني ساتوقف مع تقدمي في العمر لاكن لحد لان ذالك لم يحدث عمري الان 22 سنة و امي 40 سنة و مازالت لدي هذه الميول تجاهها استمتع بارتداء ملابسها و الاستمناء على ملابسها الداخلية

هل هنالك من هو مثل حالتي ام ان دياثة الابن مقتصرة على سن المراهقة فقط او عندما تكون الام في سن صغير و انا حالة نادرة
هاد احساس بيزيد وخصوصي اذا كنت سالب لان فحول راح يتموا يثيروك على امك ويديثوك

• عجبني
التفاعلات: Mrtam و عاشق الجنس والصداقه
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%