NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المنحرف¹

سرسجي المنتدي
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعه هو انا مثلا لو عايز اجيب حاجه من بره مصر بس معنديش اي فكره اعمل اي ف هل لو كلمت شركه استيراد و تصدير و ورتهم المنتج يجبهولي هما ولا لزمن انا الي اعمل كل حاجه و هما عليهم التوصيل بس. و لو هما الي بيعملو كل حاجه بياخدو عموله قد اي و شكرا 🌹❤

.

.

• عجبني
التفاعلات: ME KOKO
ناوي تجيب اية

حضرتك احنا فندق معتمد تبع وزارة السياحه
وبندخل دولارات للبلد وعندنا ازمه حاليا اننا مش عارفين نجيب طلبيتا الاساسيه
فما بالك بالافراد الى زيك

• عجبني
التفاعلات: thomas_12320
حضرتك احنا فندق معتمد تبع وزارة السياحه
وبندخل دولارات للبلد وعندنا ازمه حاليا اننا مش عارفين نجيب طلبيتا الاساسيه
فما بالك بالافراد الى زيك
يعني استنا شويه

يعني استنا شويه
مش موضوع تستنى لو عرفت تتصرف اتصرف
وانتاصلا طارح مشكلتلك فى المكان الغلط
الفيس هيساعدك اكتر

• عجبني
التفاعلات: thomas_12320
جماعه هو انا مثلا لو عايز اجيب حاجه من بره مصر بس معنديش اي فكره اعمل اي ف هل لو كلمت شركه استيراد و تصدير و ورتهم المنتج يجبهولي هما ولا لزمن انا الي اعمل كل حاجه و هما عليهم التوصيل بس. و لو هما الي بيعملو كل حاجه بياخدو عموله قد اي و شكرا 🌹❤

.

.
ع حسب ايه هو المطلوب
في حجات كتير تتجاب من مصر احسن لو موجوده حتي لو غاليه وفي حجات تتجاب من امازون USA بس يكون الشاحن والبايع Amazon ساعتها بيديك فاتوره كامله بالشحن والجمارك قبل تاكيد الشراء

شوف حد في البلد الي انت محتاج منها طلباتك وخليه يحولها لك مدفوعه الثمن .... غير كدة هتنتظر شهور وايام .

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)

.

.
بص ياغالي انته ممكن تشتري عن طريق موقع على بابا تتواصل مع المورد بالحاجات اللي انته عايزها وبعد كده هاتدفع مبلغ البضاعه مع الشحن وبعد كده هما يوصلولك البضاعه لغاية عندهم اما اذا انته هاتجيب كونتينر لازم عن طريق مكتب جمركي عشان هما يخلصولك البوليصه او الجمرك بتاع الكونتينر بتاعك وتدفع حق الجمرك لشركة الشحن

بص ياغالي انته ممكن تشتري عن طريق موقع على بابا تتواصل مع المورد بالحاجات اللي انته عايزها وبعد كده هاتدفع مبلغ البضاعه مع الشحن وبعد كده هما يوصلولك البضاعه لغاية عندهم اما اذا انته هاتجيب كونتينر لازم عن طريق مكتب جمركي عشان هما يخلصولك البوليصه او الجمرك بتاع الكونتينر بتاعك وتدفع حق الجمرك لشركة الشحن
تمام 🤝

.

.
مش دى المشكلة المشكلة انك هتتفشخ من الجمارك وهتلاىق ان هتدفع اكتر من تمناها فمش هتستلمها وفلوسها هتروح عليك :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
وبردو على حسب انت هتجيب ايه

انا بيتهيئلي العشرين الف اياهم لسا محيرينك ؟

انت في نسوانجي ياعم انت. وبتطرح. موضوعك في فضفضه جنسيه.ركز بس. الموضوع ع الفيس اسهل وابسط.وهتلاقي اللثي يفيدك هناك

• عجبني
التفاعلات: المنحرف¹
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%