NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nourali

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
أنا نور واد طري وجسمي رفيع بس طيزي مدورة وشكلها حلو ١٧٢ سم ووزي ٧٠ تخيلتني؟ تمام يلا هحكي قصة حصلت بجد بس هحط إضافات.

زي كل يوم طيزي بتاكلني وشعور إني عايز أبقى عبد ملازمني دايما، دايما حاسس إني لازم أخدم حد، الموضوع بدأ بجرايندر نزلته وكتبت اللي أنا عايزه كتير بيخش يتكلم وكتير بيبقى عايز يفرد نفسه بالعافية لكن ماحدش بيسيطر بجد، كان نفسي أوصل لدرجة من السيطرة إني أخاف من اللي قدامي اللي هو أنا بعمل الحاجة دي علشان خايف منه وبهابه مش علشان هو طلب كدا لا أنا عايزه يبقى أمر ويبقى كاسر عيني وبعد ما كلمت يجي ألف واحد، واحد دخل كلمني وقال لي:
رقمك يا ابن المتناكة!
فأنا قولت له: طب نتعرف الأول أنا نور
هو: كسمك يا عرص مش عايز أعرف اللبوة، قولت لك رقمك ابعته حالا
أنا قلقت الصراحة ماكنتش عايز اديله رقمي، بس اديتهوله لأنه رن كتير.
وبعدها هو اتصل بيا شخر لي شخرة صغرت بتاعي وهيجت طيزي كدا وحسستني قد ايه أنا خول، وقال لي: هو مش أنا قولت لك يا ابن الخول تبعت رقمك، تاعبني معاك ليه؟ احا يا ابن المتناكة لو اتكررت هنيك دين أمك، وانا كل دا مرعوب منه وعمال أقول له آسف اخر مرة و**** سامحني يا سيدي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: عبسكه، كوكي بوتوم بنوتي و نبيلة
حنيتي يعني يالبوة علطول لسيدك علشان صوته عالي عقبال ماتتفتحي
تعاليلي خاص

أنا نور واد طري وجسمي رفيع بس طيزي مدورة وشكلها حلو ١٧٢ سم ووزي ٧٠ تخيلتني؟ تمام يلا هحكي قصة حصلت بجد بس هحط إضافات.

زي كل يوم طيزي بتاكلني وشعور إني عايز أبقى عبد ملازمني دايما، دايما حاسس إني لازم أخدم حد، الموضوع بدأ بجرايندر نزلته وكتبت اللي أنا عايزه كتير بيخش يتكلم وكتير بيبقى عايز يفرد نفسه بالعافية لكن ماحدش بيسيطر بجد، كان نفسي أوصل لدرجة من السيطرة إني أخاف من اللي قدامي اللي هو أنا بعمل الحاجة دي علشان خايف منه وبهابه مش علشان هو طلب كدا لا أنا عايزه يبقى أمر ويبقى كاسر عيني وبعد ما كلمت يجي ألف واحد، واحد دخل كلمني وقال لي:
رقمك يا ابن المتناكة!
فأنا قولت له: طب نتعرف الأول أنا نور
هو: كسمك يا عرص مش عايز أعرف اللبوة، قولت لك رقمك ابعته حالا
أنا قلقت الصراحة ماكنتش عايز اديله رقمي، بس اديتهوله لأنه رن كتير.
وبعدها هو اتصل بيا شخر لي شخرة صغرت بتاعي وهيجت طيزي كدا وحسستني قد ايه أنا خول، وقال لي: هو مش أنا قولت لك يا ابن الخول تبعت رقمك، تاعبني معاك ليه؟ احا يا ابن المتناكة لو اتكررت هنيك دين أمك، وانا كل دا مرعوب منه وعمال أقول له آسف اخر مرة و**** سامحني يا سيدي
🔥

• عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
  • عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%