NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (0710)

ضيف
السلام عليكم ياربت محدش يخش يستظرف اول انا بحب الجنس و مراتي عندها برود جنسي و كل ما احاول اعمل معاها علاقه بتتحجج و لو عملت علاقه مش بتقعد اكتر من ربع ساعه و عايزاني اخلص و انا ببقي عايز اخلص علشان بحس اني نايم مع حجر فا عايز حل يا شباب

• عجبني
التفاعلات: marioo fan 2
السلام عليكم ياربت محدش يخش يستظرف اول انا بحب الجنس و مراتي عندها برود جنسي و كل ما احاول اعمل معاها علاقه بتتحجج و لو عملت علاقه مش بتقعد اكتر من ربع ساعه و عايزاني اخلص و انا ببقي عايز اخلص علشان بحس اني نايم مع حجر فا عايز حل يا شباب
فيه منشطات حريمي

خلي بالك ممكن يكون البرود ده نتيجه ان هيا بتحب حد تاني او انتا مش علي هواها مش شرط يكون عندها برود جنسي وفي حجات بتتباع ف الصيدلية لبان وشيكولاته وعسل وحبوب وفي عند العطار بخور كل دول بيحلو ف البرود الجنسي بس مش بيعالجوه ع طول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لست وحدك - كثيرا من الازواج مثلك بعد مرور السنين وخلفة الاولاد ( المصريات )

بص ممكن يكون هي اصلا باردة جنسياً و دا لية علاج كتير و ممكن يكون العيب فيك في النظافة و هي بتتضايق من حاجة زي كدة فا بقت تكرها و ممكن تكون نفسياً وانتا مش كويس معاها فا هي كارهة حاجة زي كدة و ممكن تكون جسمها معاك و عقلها مع حد تاني و ممكن تكون حجات كتير اقعد معاها و اتكلموا بالراحة و شوف المشكلة فين و حلها انتا راجل مسئول حل مشاكلك بالراحة و بالهداوة

اتكلم معاها الأول وحاول تفهم هي ليه كده
طمنها واطلب منها تقول كل اللي عندها بدون خوف
وخللي عندك سعة بال واستعداد تسمع حتى لو كان انتقاد ليك علشان تعرفوا تلاقوا حل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%