NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله اجتماعييه اسباب اختلاف الميول الفتره الاخيره عند الست والرجل

Ahm . Y

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير يا نسوانجيه ازيكم
شايفين الفتره اللي فاتت
اغلب بنات بقت تحب لاما تبقي ليسبيان لاما تبقي مستيرس
واغلب الشباب بقت تحب لاما تبقي جااي لاما ديوث لاما سيلف
شايفين اختلاف الميول دي اسبابه ايه
يعني انا كلمت كذا بنت من هنا من جروب كلهم متجوزين تقولي انا اللي بنيك جوزي مع انه محترم جدا .. وشباب يبقي محترم جدا وتلاقيه بيعرض اخته او محارمه انا متفهم انه هرمونات بس زياده مستوي اختلاف ميول دي مش طبيعي
احب اسمع اقتراحتكم ونتناقش

• عجبني
التفاعلات: نصحي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
1 عقلك يخادعك ويختار لك ما تريد، مثل الذي يفكر ان يشتري سيارة مرسيدس سيلاحظ ان المرسيدس ملأت البلد و يراها في كل طريق
2 المنتدى ليس الحياة الحقيقية، فهنا ستجد غالبا ذوي الميول المختلفة لانه منبر لهم للتعبير عن رغباتهم وخيالاتهم

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Any name و Ahm . Y
السبب الرئيسي: افلام البورنو

• حبيته
التفاعلات: Ahm . Y
السؤال جيد جدا و من افضل المواضيع واذا انا كنت مشرف لكنت ثبت موضوعك

رايى ان تاثر المرأة بما يدعوه حديثا حقوق المرأة و مما تصوره تلك الحقوق عن الرجل من السيادة و الظلم لهم و التكبر عليهم و ايضا مواقع التواصل التى تظهر فتيات يرسمن انهم مسيطرين و يستطيعو هزم هرقليز و تمزيق جودزيلا لكن فى الحقيقة ما هذا الى خيال الفتاة فطرتها حنونة و زكية و الرجل يحتويها و يحميها و يدعمها خلقنا ازواجا

طب ما سبب الرجال الشذوذ و هم ليسوا برجال

هذا ناتج ما ظنوه حرمانا لكنه ليس حرمان انه فضا وقت فاضى لا يشغلون أدمغتهم بشى فا رد فعل سيطرة الشهوة على العقل وتصوير الحرمان
بعد هذا يستضعفون شاب اخر يمارسوا مع الشذوذية وايضا يمكنهم البحث عن فتى ملعوب بدماغه وعنده فضول اعمى يظن انها تجربة لكن هى باب من ابواب الجحيم

وايضا لكلا الجنسين المواقع الاباحية برمجت عقول جيل كامل على أشياء فارغة غير صحيحة البتة

وغير المواقع ايضا تجمد دماغ كلا الجنسين في امكانيتهم على العيش بدون الجنس الاخر
ونسوا اننا مخلوقون ازواج من بعضنا الى بعضنا

العالم العربى يحتاج الى صحوة والرجوع الى ***

تحياتي لموضوعك الممتاز

• حبيته
التفاعلات: Ahm . Y
السؤال جيد جدا و من افضل المواضيع واذا انا كنت مشرف لكنت ثبت موضوعك

رايى ان تاثر المرأة بما يدعوه حديثا حقوق المرأة و مما تصوره تلك الحقوق عن الرجل من السيادة و الظلم لهم و التكبر عليهم و ايضا مواقع التواصل التى تظهر فتيات يرسمن انهم مسيطرين و يستطيعو هزم هرقليز و تمزيق جودزيلا لكن فى الحقيقة ما هذا الى خيال الفتاة فطرتها حنونة و زكية و الرجل يحتويها و يحميها و يدعمها خلقنا ازواجا

طب ما سبب الرجال الشذوذ و هم ليسوا برجال

هذا ناتج ما ظنوه حرمانا لكنه ليس حرمان انه فضا وقت فاضى لا يشغلون أدمغتهم بشى فا رد فعل سيطرة الشهوة على العقل وتصوير الحرمان
بعد هذا يستضعفون شاب اخر يمارسوا مع الشذوذية وايضا يمكنهم البحث عن فتى ملعوب بدماغه وعنده فضول اعمى يظن انها تجربة لكن هى باب من ابواب الجحيم

وايضا لكلا الجنسين المواقع الاباحية برمجت عقول جيل كامل على أشياء فارغة غير صحيحة البتة

وغير المواقع ايضا تجمد دماغ كلا الجنسين في امكانيتهم على العيش بدون الجنس الاخر
ونسوا اننا مخلوقون ازواج من بعضنا الى بعضنا

العالم العربى يحتاج الى صحوة والرجوع الى ***

تحياتي لموضوعك الممتاز
تحياتي انا لردك المتميز .. 👌👌 بجد لخصت ولميت الموضوع ف نقط واضحه

• حبيته
التفاعلات: مرحب
تحياتي انا لردك المتميز .. 👌👌 بجد لخصت ولميت الموضوع ف نقط واضحه
يا ليتها حتى كل النقاط و الاسباب

ما تعرفنى على الى بتنيك جوزها 🥺

ال ممنو ع مرغوب وافلام البورنو بتخلى الموضوع مثير ف الناس بتهيج على الافلام ال معمول لها قصة بقا ويتخيل موقف حصل معاه سواء بنت او ولد عشان كدة الناس بدءت تفكر بالطريقة دى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%