NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بتاخر اوي لما بجيب و ساعات كتير مش بجيب بطول يعني
بس المني بينزل عادي في الاحتلام اي دا بقا
من كتر ممارسة حضرتك للعادة جسمك مبقاش معتبرها حاجة مثيرة او اللى بتشوفه سواء من افلام او غيرة مبقتش بتثيرك بالشكل الكافي
نصيحة مني حاول تبعد عن العادة فترة ع الالقل عشرين يوم عشان لو استمريت كدا بعد كدا لو اتجوزت هيسببلك برود جنسي وممكن كمان ضعف انتصاب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بما انك بتروحي جيم
سبب رعشه الايد مثلا لما اشيل وزن تقيل يعني انا ممكن العب بيه هامر كيرل مثلا بس مقدرش العب بيه بنش

من كتر ممارسة حضرتك للعادة جسمك مبقاش معتبرها حاجة مثيرة او اللى بتشوفه سواء من افلام او غيرة مبقتش بتثيرك بالشكل الكافي
نصيحة مني حاول تبعد عن العادة فترة ع الالقل عشرين يوم عشان لو استمريت كدا بعد كدا لو اتجوزت هيسببلك برود جنسي وممكن كمان ضعف انتصاب
انا حضرتك بمارسها كل مدة مش ادمان يعني + فهمت قصدك و شكرا جدا

طيب انت هتحتاج ٤٥٠٠ كالوري في اليوم عشان تزيد كيلو كل اسبوع وحاول تخلى النسبة الاكبر بروتين خصوصا الحيواني عشان تبني كتلة عضلية مش دهون وترهلات وممكن تمارس زياضة كمان بس كدا هتحتاج تزود الكالوري ١٠٠٠ كمان عشان تعمل في الاخر فورمة كويسة وتزيد في الوزن
بس عشان اكون قولتلك المعلومة كاملة انت كدا معندكش نقص عن المعدل الطبيعي غير ٥ كيلو تقريبا فلو مش بتدور على لعب رياضة وفورمة وكدا يبقا تمشي على الدايت ده خمس او ست اسابيع وتوزن بعدها
وربنا يباركلك في صحتك دايما وتكون دايما بصحة وعافية وسلام ❤😊
لا دكتوره دكتوره بعنى 😂😂

الممارسة من الخلف ممتعة للست والراجل وهل فيها ضرر صحي...والسؤال التاني لحس الكس أو المهبل يضر إللي بيلحس أرجو الإجابة بصراحة
اولا انا اتكلمت عن الممارسة الخلفي دي كتير وصدقني لحظة المتعة اللى هتاخدها سواء انت او اللى بتمارس معاه متستاهلش البلاوى اللى هتيجي بعدها يعني انت مهدد بنسبة كبيرة انك تصاب بامراض زي الايدز والكانسر والكبد والزهرى وده اخطرهم لان اعراضه مبتكونش ظاهرة ومبتظهرش غير في مراحل متاخرة وبعدها بيعمل مشاكل في القلب والشريان الاورطي والمخ وممكن لاقدر **** تقتل

الممارسة من الخلف ممتعة للست والراجل وهل فيها ضرر صحي...والسؤال التاني لحس الكس أو المهبل يضر إللي بيلحس أرجو الإجابة بصراحة
لحس الكس مفهوش ضرر لالا في حالة عدم النضافة بس اضرارة بتكون قليلة لان حتى لو في بكتريا دخلت عن طريق الفم فاللعاب فيه انزيمات هاضمة بتكسر البكتريا ولو عدت من الفم المعده فيها حمض الhcl اللى بيدوب كل حاجة فيها بروتين والبكتريا كلها بتتكون من البروتينفنسبة الاصابة بامراض بتكون ضعيفة جدا بس لسه موجودة فلو حابب تجرب انصحك تخلى شريكتك تنضف المنطقة كويس بكحول قبل العلاقة ومتخافش الكحول بيطير في وقتها فمش هتحس بيه ولا هياذيك

عندي هدفين عايز اتخلص منهم
1 الكرش وابني جسم صحي او علي الاقل لائق
2 السرعة
ومعنديش وقت اروح لدكاترة لسببين مادي ووقتي
خلينا نتكلم في الاهم وهي اول نقطة الاول قولى وزنك وسنك وطولك وبتمارس كام مرة رياضة في الاسبوع

انا حضرتك بمارسها كل مدة مش ادمان يعني + فهمت قصدك و شكرا جدا
جرب ومش هتخسر حاجة
العفو انا موجودة دايما في الخدمة وربنا يبعدك عنها خالص ويارب دايما تبقى بخير وفي احلى حال لان مفيش اغلى من الصحة

جرب ومش هتخسر حاجة
العفو انا موجودة دايما في الخدمة وربنا يبعدك عنها خالص ويارب دايما تبقى بخير وفي احلى حال لان مفيش اغلى من الصحة
❤❤

انا مقدرش افيدك ااوى في النقطة دي لانها بتاعت الكوتش بس انا سالت الكوتش بتاعتي قبل كدا وقالتلى دا سببه ممكن يكون ارهاق في العضلة بسبب الضغط عليها وعشان انت لعب عليها فاللى بيحصل ان العضلة بتكون محتاجة جلكوز كتير واكسجين اكتر عشان تكسر الجلكوز دا وتطلع باور بس عشان اللعب المتواصل عليها الدم مبيقدرش يلاحق عليها فبتقل نسبة الجلكوز والاكسجين فالعضلة بتتعب فمخك بيعمل الرعشة دي عشان ينبهك انك تقف بس انت طبعا بتكمل وده مفهوش ضرر عليك لو بتلعب صح فده طبيعي لان زي ماقولت العصب بردو بيتعب مع الضلة وبيعمل الرعشة ده فلو كدا خدلك بريك خمس دقايق الدم فيها يكون قدر يمد العضلة بجلكوز كفاية لتمرينة تانية بس

مغص كلوى بيحصل او شبهه كده لو ما مارستش كل يوم زى العادى ولو عملت مرتين ف يوم وعملت تانى يوم واحد بس
الصراحة مش هفتي واكدب عليك معرفش ايه اللينك بين دي ودي ف الاحين تشوف دكتور متخصص في امراض الكلى لو الموضوع بيتكرر كتير
بس لو بتحس بالوجع ده بعد الممارسة للعادة فده بنسسبه كبيرة اجهاد للكلية لان مع ممارسة العادة القلب بيدق بسرعة ولما القلب بيشتغل اكتر بيحصل ضغط على الكلية والرئة فعشان كدا بتلاقى زفسك بتنهج لما تخلص بس دا اللى اقدر افيك بيه بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%