NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة ازاي نيكت نسوان كتير

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا هقولكو ازاي عملت كده وو**** مش فخور خالص وندمان وبقيت احاول اهرب كتير من ده بس مبقدرش
وبرجع تاني
بص كل واحد ابتلي بشئ يعني في ناس السجاره في بقها في ناس حشيش وهكذا انا ولا حاجه من دول جت سكه معايا
اللي جه النسوان والجنس عموما ف بقيت اودي وطبعا كل متدوس تلاقي طريق الحرام بيفتح قدامك بصاروخ لدرجه كانك هتقابل كل اللي بيتناكو في البلد وربنا بيحصل معايا مواقف لو حكيتها محدش هيستوعب انها حقيقه بس هي بتبقي اختبارات وفشلت فيهم كلهم لاني بحب الشهوه دي

• عجبني
التفاعلات: sexypump
انا هقولكو ازاي عملت كده وو**** مش فخور خالص وندمان وبقيت احاول اهرب كتير من ده بس مبقدرش
وبرجع تاني
بص كل واحد ابتلي بشئ يعني في ناس السجاره في بقها في ناس حشيش وهكذا انا ولا حاجه من دول جت سكه معايا
اللي جه النسوان والجنس عموما ف بقيت اودي وطبعا كل متدوس تلاقي طريق الحرام بيفتح قدامك بصاروخ لدرجه كانك هتقابل كل اللي بيتناكو في البلد وربنا بيحصل معايا مواقف لو حكيتها محدش هيستوعب انها حقيقه بس هي بتبقي اختبارات وفشلت فيهم كلهم لاني بحب الشهوه دي
مصدقك جدا يا دولا ..لان فعلا بيكون ابتلاء 👍
بس ماتنكرش ابتلاء حلو 😁😂

مصدقك جدا يا دولا ..لان فعلا بيكون ابتلاء 👍
بس ماتنكرش ابتلاء حلو 😁😂
هو حلو بس برضو يظل ابتلاء وبنندم بعد مبنعمله

عندك حق وكل ما تحاول تبعد عن السكه كى تلاقيهم بيزيدوا اكتر

وبرجع تاني
ربنااا يهدينا جميعا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سكة الحرام سهلة
لكن صعب الواحد يمشى فى سكة الحلال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%