NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اعرفكم بنفسي الاول
انا موجب من الزقازيق 30 سنه جسمي عريض قمحي وعندي شقتي الخاصه بيا
اتعرفت علي سالب بنوتي من هنا واتفقنا نتقابل مش كنت شوفت جسمه
اتقابلنا في بالينو في الزقازيق اول ماشوفته حسيت فعلا انه ماينفعش غير يكون سالب بنوتي اوصفه ليكم
هوه ابيض ومليان جدا بالذات من طيازه وعنده كرش صغير زي السوه كدا اول ماشوفته زبري وقف وهوه خد باله قعدنا اتكلمنا شويه وولعنا سجاير وبعد كدا طلعنا علي الشقه
حاولت اكرن هادي جدا جدا علشان اعرف اسمتع بيه خصوصا وانه قالي انه بيحب الهدوء
قعدت علي الكرسي وقولتله اقلع كل هدومك وفرجني عليك قلع كل حاجه وكان لابس اندر حريمي سبعه اصفر اووف كان محشور بين طيازه وزبره نونو خالص اول ماقلع هجت فشخ روحت قايم شايله ونازل فيه بوس مقطع شفايفه كانت حلوه قووي ورقلته ونزلت علي بزازه لحس وهوه عماله يتأوه زي النسوان وايده علي زبري نازل فبه فرك
راح نازل علي ركبه ومقلعني البنطلون والبوكسر ونازل مص في زبري كان بياكل فيه اكل كان ست محرومه بتمص وانا من المتعه قعدت وسبتله زبري خالص لمده خمس دقايق بعد كده روحت منيمه علي بطنه ومحرك الكلوت بتاعه علي جنب
انا بحب انيك السالب وزبره طالع بره بتكيف والسالب بنيكه وزبره واقف بيتهز من الطرقعه في طيازه روحت نازل لحس في خرمه كان احمر ونظيف لحسته وهوه بيصوت ودخلت صباع وتنين وطيزه واخده ومره واحده روحت مدخل زبري في طيزه شفطتها بس صوت ارل مادخل فيه نزلت فيه طرقه وكل مايصوت اكتر اطرقع في طيازه اكتر واخربش فيها بظوافري
كنت هايج قوري عليه لدرجه اني كنت بقطع في بزازه وهوه بيصوت ويقول ادي تاتي
روحت ماسك زبره النونو في ايدي تانيه وانا بنيكه وهوه يصوت
لحد ماهديت شويه روحت منيمه علي ظهره ومقلعه الكلوت خالص وفاتح رجليه وحاشر زبري في طيزه تاني ونايم فوقه ابوس في شفايفه وانيك في طيازه وهوه بيعيط من الالم لحد مانزلت في خرمه
نمت جتبه شويه كدا مش حاسس بحاجه وهوه ساكت كدا وبيضحك من النيكه اللي كيفته
قومت اتعدلت وقومته يستحمي وانا لفيت سجاره شربتها ولما طلع كنت مجهزله طقم حلو قميص لبني وكلوت احمر لبسهم كان احلي من اي ست لفيت طرحه علي راسه وحطيتله روج كان اجدع من اي ست تحسه كدا ست شعبيه عايزه تتناك هوه اول ماشاف نفسه في المرايه هاااج جدااا ونزل علي زبري مص سيبته يمص براحته وانا نايم علي ظهري لحد ماهيجت تاني روحت قايم عليه بووس وضرب بالاقلام علي طيازه وبزازه وهوه يقول نكني بس افشخني ياراجلي وانا شغال فيه طيازه نيك
هدني السالب ده خلاتي قايم من فوقه مش قادر امشي
احلي سالب فعلا نكته

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: شبراويشي و Tarek Tito
نفسي تعرفني عليه انا من الزقازيق وعندي مكان ومش لاقي حد جاد

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و عمر الشرقاوي
انا موجب يانجم

من الزقازيق برده بس مش لاقي سالب جاد يابختك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سوفت كبير ابحث عن صديق محترم