NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازاي نكت ايمي البنوتي احلي سالب بنوتي

اتعرفت علي سالب بنوتي من علي موقع ما من فتره وقعدنا ندردش وكان حيحان اوي ونفسه يجرب عمره ماجرب قبل كدا قعدنا فترة نفتح كام لبعض
نسيت اعرفكوا عليه الاول هوة بنوتي عندة ٣٥ سنه متجوز ماتفتحش قبل كدا جسم ابيض ملبن وطيازة مربربه وعنده بزاز حلوة وبيلبس حريمي كلوتات مراته وقمصان نومها
لما اتعرفت عليه واخدنا علي بعض في الكلام صارحني انه بيحب الدياثه بس بشكل خيالي بيخاف يمارسها في الخقيقه بس هوة بيسخن ويحس انه عايز يتناك لما بيلاقي حد هايج علي مراته
مراته بقي فرجني عليها ست فظيعه لبوة جدا موظفه من اللي بيلبسوا بدله وهما رايحين الشغل الصبح ومحجبه لما وريهالي زبري نطر عليها من اليهجان كان كل يوم يوريني صورها وهيا راحه الشغل وصورها وهيا راجعه بتغير واخر الليل يلبسلي لبسها ويقعد يفتحلي كام
لحد مافي يوم اتفقنا نتقابل عنده في الشقه ومراته بره في الشغل روحت لقيته لابسلي لبسها كامل ليجن اسود وبلوزة وتحتهم كلوت مراته السبعه الاحمر وسنتيانه ولافف طرحه كامله وحاطط روج انا اول ماشوفت روحت نازل فيه بوسومنيمه في الصاله علي بطنه ونازلةبعبصه في طيازة وضرب عليها وهوة عمال يوحوح تحتي وعمال يقول نيكني زى مراتي يافحلي مراتي نفسها تتناك منك انا الخول جوزها وانا كل ماسمع كدا اولع روحت مقلعه الليجن ونازل لحس في خرم طيزة وبعبصه لحد ماخرمه وسعه روحت مدخل زبري مره واحده في خرمه وخرمه قبل زبري نزلت نيك فيه ربتساعه وانا فوقه وهوة عمال يرفص ويصوت تحتي ولا اجدعها شرموطه لحد ماعبيت طيازة لبن
بعدها قومنا قعد علي سريره هوة ومراته وقعد يفرجني علي لبسها ويوريني صور وفيدوهات ليها وهيا ملط لحد ماسخنت روحت منيمه علي ظهرة ونازل نيك فيه لحد ماعبيت طيزة
كان احلي يوم مع احلي سالب بن تي بس للاسف هوة خد مراته وسافر دلوقتي
HYJDgHl.md.jpg HYJDrR2.md.jpg

• عجبني
التفاعلات: عضو جميل, وليد ليو 3, وليد مبادل و شخص آخر
اكيد بعدها صحيت من النوم :D

• بيضحكني
التفاعلات: Dr.Basem
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%