NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوبري لكل حريم سوهاج

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
8 يونيو 2022
المشاركات
191
مستوى التفاعل
148
نقاط
900
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فندق وسط البلد
صباح الخير او مساء الخير علي حسب ما بتقرا حضرتك
القصه دي من وحي خيال الكاتب
انا اسمي علي من سوهاج 21 سنه بدرس في كليه حقوق طولي 177 وزني 71 جسمي عادي زوبري 19سنتي القصة بدات من يومين لما كنت في مصر ونزلت في فندق في وسط البلد كنت تعبان من السفر نمت وصيت وطلعت قعدت في الريسبشن وطلبت شاي وكان احلا كوباية شاي في حياتي كانت جايبها بطلت القصه واسمها نجاح
وصف البطله نجاح نقول مثلا هي 23 سنه جسمها يهبل بزاز كبار قد كف الايد و طيز كبار وعراض اووف عليهم وعيون خضر وشفايف يتاكلو
جابت الشاي و حطته قدامي ومشيت وانا مبحلق في طيزها ومن اول ما شفتها وانا مش علي بعضي عدي وقررت اني لازم اركبها باي طريقه
المهم في يوم طلبت شاي للغرفه فاجبته هي ومن هنا بدات اعاكس فيها الموضوع بدا بعمزه و ضحكه وهي استجابت لدا قولت لنفسي اشطا كده السناره غمزت المهم مره في التانيه وفي التالته اتعرفت عليها وهي جات بسهوله في كل مره تحبلي حاجه كنت بتعمل امسك ايديها بس وهي كانت عادي وطبعا تبادلنا الارقام وكنا بنتكلم عادي لحد اليوم الموعود اللي جابت لي الغدا و حطته ومشيت وهي ماشيه انا مركز علي طيزها راحت هي لفت مره وحده وشافتني وانا باصص عليها ضحكة و عضة علي شفايفها عرفت ساعتها انها شرموطه رسمي ولازم اركبها
بليل بقا بنتكلم راحت هي جرت معايا كلام وبتقولي بكل جراءه انت مركز لي علي طيزي قوتلها بصراحه انتي طيزك حلوه اوي وعجباني واني ادوق لقيتها اتنهدت تنهيده تقوم الزوبر النائم قالت واي كمان قوتلها نفسي اركبها واملها لبن قالت اه رحت قوتلها انتي مفت وحه ورا وقدام قالت ورا بس قوتلها ازاي قالت نزيل كان عندنا ونام معايا من ورا وهو اللي فتحها قوتلها ي بختو ضحكت ضحكه بشرمطه كده قوتلها هو عادي هنا انك تنامي مع النزلا قالت مينفعش ارفض لانه ممكن يشتكي من اي حاجه وهما عارفين اننا بنام مع النزلا قوتلها اشطا قوتلها من هنول المراد بقا قالت هشوف قوتلها بكره قالت ماشي بس بره الفندق قوتلها فين يعني انا مش من هنا قالت انا عايشه لوحدي نروح هناك قوتلها امان يعني قالت اه قوتلها علي البركه 🤣
تاتي يوم رنت علي وقالت انا هستأذن وهستناك في المكان الفلاني قوتلها تمم وبعد نص ساعه وصلت هناك لقيتها واقفه ولابسه عبايه سمرا اوووف
خدتها ورحنا عندنا وصلنا هناك اول ما قفلت الباب رحت زانقه ورا الباب قالت ايدا براحه طيب قوتلها مفيش راحه ي لبوه وطلعت بتحب الشتيمه الشرموطه قالت طيب استنا اغير سبتها وبعد خمسه دقايق طلعت لي احلا واجمد مزه شفتها لابسه قميص نوم اسود لحد قبل الركبه بحاجه بسيطع واندر فتله و مفيش برا اول ما شفتها قومت من مكاني ولفيت حوليها وعنيا طالعه عليها وعمال اصفر قالت عجبتك قوتلها دا انتي تعجبي الريس رحت ضاربها علي طيزها قالت اه شدت زوبري زياده لفيت قدام وشها ودخلنا في بوسه طويله تقطيع بمعني الكلامه وانا شغال تفعيص في طيزها و تقطيع في شفايفها لحد ما تعبنا من الوقفه قومت شلتها بين ايديه ورجليها حولين وسطي ودخلنا اوضة النوم ونزلها علي السرير و نزلت كملت عليها مص في شفايفها و نزلت علي بزازها كانو كبار و جامدين و حلمة بزازها واقفه قد عقلة الصباع نزلت مص وعضعضه زي العيل الصغير لحد ما الحلمه حمرت و نزلت شويه لتحت علي سورتها وكانت رحتها تجنن بوستها و نزلت علي الكنز المفقود رحت لكسها ابوس واشم في شويه من فوق الاندر لحد ما نفسها علي رحت شلت الاندر علي جنب واشتغلت مصمصه في كسها وهي شغااله اه اه اه اووف اوف احح و تشخر خخخ لحد ما نزلت علي وشي و كان طعمو يجنن خت من عسلها و رحت علي شفايها وخدنا خمس دقائق في الوضع دا لحد ما نضفت وشي من عسلها قالت لي عايزه اشوف زوبرك قوتلها ما تنزلي البوكسر اهو قدامك نزلت البوكسر نط في وشها قالت كل دا وراحت اشتغلت فيه بوس من فوق لتحت ودخلته في بوقها واللبوه بؤقها فرن واشتغلت مص لمدة خمس دقائق لحد ما حسيت اني هنزل رحت طلعت زوبري من بوقها و قلبتها علي ضهرها ورحت عند رقبتها و ابدات ابوس فيها وانزل علي ضهرها لحد ما وصلت للكنز طيزها كانت تجنن و الاندر الفتله داخل لجوه قلعتها الاندر و فتحت طيزها وشفت خرمها الوردي السخن نزلت عليها بالساني لقيتها اتنفضت ونزلت لتاني مره رحت قومت و عدلت زوبري ودخلت الراس في خرمها وسمعت شخره متطلعش من راجل و خرمها كان ضيق دخلت الراس وسبته شويه رحت نايم عليها بجسمي كلو دخل زوبري كلو للاخر ولولا اني حاطط ايدي علي بوقها كانت لمت علينا العماره وسبت زوبري جوه شويه لحد ما هديت وبدات رزع في طيزها ربع ساعه وهي شغااله توحوح و تشخر وتقولي ارزع جامد في طيزي وتقول انت جامد قوي يخربيتك انا تعبت وهي نزلت مرتين و زوبري جوها وشغال في طيزها مش راحمها لحد ما حسيت اني هنزل قوتلها عايزاهم فين ي شرموطه قالت جوه وانا اول ما سمعت كده رحت رازع زوبري علي اخرو جوه ونزلت كميه كبيره اول مره انزلها ونمت عليها لحد ما زوبري طلع وحده وضربتها علي طيزها قالت اه بمحن كده ونمنا في حضن بعض نص ساعه ودار حوار بيني وبينها
قوتلها كام مره اتنكتي من طيزك
قالت خمس مرات
قوتلها غريبه طيزك مش واسعه
قالت ازبارهم رفيعه مش زيك
قالت بس انت تعبتني قووي
قوتلها احنا عملنا حاجه لسه
قالت احاا انا طيزي وجعتني ومش هقدر اعمل حاجه تاني
قوتلها يعني كل دي و بتاخد زوبري واحد في الليله عيب و**
قالت و**** تعبت انت اول واحد يتعبني كده
قوتلها تعالي بس مصي زوبري وكان واقف نص وقفه
نزلت مص في زوبري لحد ما بقي حديده في ايدها قوتلها هاتي بزازك واشتغلت عشر دقايق نيك في بزازها لحد ما حسيت اني هنزل تاني قوتلها فين قالت عايزه ادوق لبنك عطيتها زوبري تمص فيه لحد ما نزلت في بوقها واللبوه تتف علي بزازها وتدعك الحلمات باللبن
قوتلها تعالي ناخد دوس سوا قالت يلا واحنا ماشين لحد الحمام شغال تقفيش في طيزها لحد ما وصلنا واحنا في الحمام زوبري شد قوي قالت مش بينام دا قوتلها حد يشوف الجسم دا وينام دخلنا في بوسه بت متناكه والمايه نازله علينا اوف رحت لفيتها ولعبت في خرمها شويه لقيته سخن بقولها مالك ي متناكه قالك خرمي وجعني قوتلها تعالي اريحهولك قالت بلاش عشان وجعاني قوتلها متخفيش رحت دخلت زوبري براحه لحد الاخر واشتغلت فيها اكتر من نص ساعه افتريت عليها في المره دي بصراحه لحد ما جبت في طيزها و مليتها و هي كانت مش قادره تقف من الوجع خلصنا الدوش وشلتها بين ايديا ودخلنا الاوضه واحنا ملط حطيتها علي السرير وانا جنبها رحت نزلت علي شفايفها ودخلنا في بوسه قطعت نفسنا قالت كفايه كده انا تعبت بجد مش حاسه بطيزي قوتلها خلاص ماشي ختها في حضني ودار حوار تاني
قوتلها انتي عايشه هنا لوحدك لي
قالت ابويا وامي متوفين واخويا طردني بعد ما مراته قوته عليا
قوتلها وعايش ازاي وشغل الفندق بيكفي
قالت اهو بيمشي الدنيا معايا
قوتلها النيك من الزبابن دا بتاخدي فلوس
قالت لو الزبون من دول اتكيفت معاه واتبسط مش باخد فلوس لكن لو طلع نص لبه باخد منه كتير
قوتلها اتبسطي ولا زي اللي قبلي
قالت اول مره احس اني بتناك بجد واني مرغوب فيا كل اللي نامو معايا كان عايزني امصلو ويدخلو وينزل و بس كده لكن مكنش في متعه زي كده
قوتلها امتعك تاني
قالت لا كفايا دا انا مش عارف هروح الشغل ازاي الصبح
قوتلها ماشي كفايا كده
وقمت لبست و نستها من بوقها ونزلت
ورحت الفندق نمت زي المقتول
واستمر التحرش بنجاح طول الفتره اللي انا نازل فيها في الفندق وفي مره كنت قاعد في قدام الغرفه في صاله طلبت شتي جابته هي وهي بتحط الشاي مسكت بزها قوتلها الكاميرا دي شغااله قالت لا قوتلها اشطا تعالي معايا ختها ودخلت الاوضه و دعكتها نص ساعه نيك في طيزها لحد ما طيزها ورمت و مليت طيزها لبن وطلعت راحت مكانها وانا شربت الشاي .
وبكده تكون خلصت قصتنا مع نجاح ام طيز كبيره ويا** تكون عجبتكم القصه وتنول اعجابكم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Roogenaaa, الضاحك الباكى, Bhzyman و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%