NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed Abdel-Rahman

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا طول الوقت بتخيل زوجتي لابسة بدلة رقص او مايوه بكيني في مكان عام بس مش قادر اتكلم معاها فحاجة زي دي لانها ملتزمة جدا وبتتكسف جدا جدا جدا .. هي طبيعية كدة اكيد واللي بقوله مستحيل انا عارف بس حاسس هتجنن ومش قادر اطلع الفكرة من راسي
اعمل ايه؟

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007
اقولهالك صريحه مفيش واحده مش حابه التحرر بس علي حسب ما انت توصلها للمرحلة دي بس بسيطه كلمني واقولك تعمل ايه

انا طول الوقت بتخيل زوجتي لابسة بدلة رقص او مايوه بكيني في مكان عام بس مش قادر اتكلم معاها فحاجة زي دي لانها ملتزمة جدا وبتتكسف جدا جدا جدا .. هي طبيعية كدة اكيد واللي بقوله مستحيل انا عارف بس حاسس هتجنن ومش قادر اطلع الفكرة من راسي
اعمل ايه؟
كل الستات بداخلهن عهر مكبوت وافكار تحررية حرب وراح تتفاجا

• حبيته
التفاعلات: mohsenadel8
اعمل ايه؟
علي حسب شخصيتك

روح اماكن الناس كلها كدا مهو مش هتقلها تعالي ننزل في بسين نادي الي منطقه عندك وتنزل ببيكني خدها وروح شرم ساحل غردقه مره واتنين والتالنه قلها وش انتي وحشه علشان متلبسش زيهم و يتفرجوا يقوله بص ام شوال الي هناك و هتلقها مايو شيك كدا و قلها يلا البسيه علشان

روح اماكن الناس كلها كدا مهو مش هتقلها تعالي ننزل في بسين نادي الي منطقه عندك وتنزل ببيكني خدها وروح شرم ساحل غردقه مره واتنين والتالنه قلها وش انتي وحشه علشان متلبسش زيهم و يتفرجوا يقوله بص ام شوال الي هناك و هتلقها مايو شيك كدا و قلها يلا البسيه علشان
الموضوع مش بالبساطة دي
هي ***** واصلا بتتكسف تقلع الكوتشي او الشراب اصلا قدام حد
ولما كنا في المصيف مرضيتش حتى تقلع الشراب عشان تحط رجلها في الماية

اقولهالك صريحه مفيش واحده مش حابه التحرر بس علي حسب ما انت توصلها للمرحلة دي بس بسيطه كلمني واقولك تعمل ايه
ممكن تقوضحلي اكتر؟

الموضوع مش بالبساطة دي
انت موضوعك محتاج تعب بقي شويه

الموضوع مش بالبساطة دي
اصل الصراحه اغلبهم بيبقوا مستنينها بس ال منعهم الخوف من الزوج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص كدا اغلب الستات الي اجوازهم مسافرين او مش متباعنهم هتلاقيهم مقضينها ولبس ولبونه وكل حاجه يعني هنا بيبقا نفسهم يعيشوا و يلبسو بس ال بيبقي مانع الراجل

بص كدا اغلب الستات الي اجوازهم مسافرين او مش متباعنهم هتلاقيهم مقضينها ولبس ولبونه وكل حاجه يعني هنا بيبقا نفسهم يعيشوا و يلبسو بس ال بيبقي مانع الراجل
بس انا بالعكس بكلمها ان ال**** مش فرض وكدة وانها حتى ممكن تلبس الوان فاتحة وهي اللي مش موافقة

تعاله خاص عوزك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%