NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ازاي اقلل من ممارسة العادة السرية

Casper.

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفترة اللى فاتت كان عندي وقت فراغ كبير جدا وفى الوقت دا بدل ما كنت بمارس العادة كل يومين تلاته بقيت دلوقتى بمارسها فى اليوم حوالى تلات مرات وسعات كمان اربعة لو لقيت وقت فاضى حرفيا الموضوع مدمرنى وعايز اقلل الموضوع دا بس مش عارف فا ياريت حد يفيدنى

• عجبني
التفاعلات: Awesomeguy، Nnmmmmnnnnnnn و Elmgk
حاول باى طريقه متقعدش لوحدك كتير اشغل نفسك باى حاجه تبعدك عن التفكير فى الممارسه ابعد ايدك عن عضوك حاول وحط فى دماغك ان الحاجه دى هتضعفك

• عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2 و الزب الكبير
ممكن رابط سلسلة الاولى من قصة الارادة

• عجبني
التفاعلات: Lucifer.
حاول باى طريقه متقعدش لوحدك كتير اشغل نفسك باى حاجه تبعدك عن التفكير فى الممارسه ابعد ايدك عن عضوك حاول وحط فى دماغك ان الحاجه دى هتضعفك
للأسف هيجى وقت وابقا فيه لوحدي انا اهلى من النوع اللى بينامو بدري فا بيبقا فيه وقت فراغ كبير + حاولت انى اقضى الوقت دا فى المذاكرة بس مش ببقا مركز والموضوع دا مأثر على مذاكرتى ودرجاتى

تعالى على جسمك وانت قاعد لى واحدك فى الرياضيه العب سويدى كتير وتعال على نفسك فى الاول صعبه شوى بس هتيجى

التعديل الأخير:
  • حبيته
ممكن رابط سلسلة الاولى من قصة الارادة
مش عارف تقريبا مش موجودة فى المنتدي انا قريتها فى المنتدي القديم والقصة عظمة

مش عارف تقريبا مش موجودة فى المنتدي انا قريتها فى المنتدي القديم والقصة عظمة
أنا إيضا قرأتها في قديم من أول يوم له في جبل وأريد أن أقوم بأعادتها فلم أجدها

• عجبني
بص مرة واحدة كل يومين او لو انت من النوع ال بتهيج جامد مرة كل يوم حلو ودة كلام دكاترة مش كلامى المهم متوصلش لمرحلة الادمان انما لو وصلت لمرحلة الادمان دور على اى شى يسليلك العاب اقعد مع اهلك كتير حاول متقعدش لوحدك دور على اى شى يلزمك تبقى مشغول

• عجبني
التفاعلات: Lucifer. و Elmgk
بص مرة واحدة كل يومين او لو انت من النوع ال بتهيج جامد مرة كل يوم حلو ودة كلام دكاترة مش كلامى المهم متوصلش لمرحلة الادمان انما لو وصلت لمرحلة الادمان دور على اى شى يسليلك العاب اقعد مع اهلك كتير حاول متقعدش لوحدك دور على اى شى يلزمك تبقى مشغول
انا فى اول البلوغ كنت بضرب كل يوم وكدا بس قللت الموضوع لما عرفت ان كتره غلط بس جيت من فترة كدا بقيت بهيج من اي حاجة حتى ان كانت بسيطة وبدل ما كنت بضرب كل يومين بقيت اضرب كل يوم ومش مرة لا مرتين وسعات تلاته كمان

انا فى اول البلوغ كنت بضرب كل يوم وكدا بس قللت الموضوع لما عرفت ان كتره غلط بس جيت من فترة كدا بقيت بهيج من اي حاجة حتى ان كانت بسيطة وبدل ما كنت بضرب كل يومين بقيت اضرب كل يوم ومش مرة لا مرتين وسعات تلاته كمان
دور على حاجة تشغلك او انزل شغل اى شغل هضيع فية وقتك والعب رياضة كلنا كنا كدة ومع مرور الوقت لنتحكم فى نفسنا المهم متسيبش نفسك انك توصل لمرحلة الادمان

• عجبني
مفيش امل الي انك تجوز فا لو عملت العادة فا مش هتعرف تقوم معه بي الواجب فا هتبعد عن العادة عشان هتفضحك لو معرفتش تسد

• عجبني
التفاعلات: Abdo10، Lucifer. و آلَفـ❣ـہرعـ❣ـہونـ❣ـہ
شوف قناة واعي وباشر برحلة التعافي

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش امل الي انك تجوز فا لو عملت العادة فا مش هتعرف تقوم معه بي الواجب فا هتبعد عن العادة عشان هتفضحك لو معرفتش تسد
في حل العلبة الذهبية😂😂😂😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%