NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ana medo@

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي مرات اخويا جامده فشخ جسم مربرب وحاجه من الي نفسك فيها هموت وانام معاها انا بتعمد ابص عليها واعض شفايفي واللبس الجلابيه وأبين زبي وهيا تبص مره وتلف وشها مره وكل ما اعدي من جنبها اعمل نفسي خبط فيها بالغلط بس من كتر التكرار بقت بتتجنبي بس هيا لما انا بخبط فيها أو ابص عليها كتير أو ابين زبي ليها مبتقولش لحد ومبتكلمش معايا ولا بتقولي اي حاجه فدوني اعمل ايه عشان انا بقالي كتير قوي هموت وانام معاها

• عجبني
التفاعلات: Sandro
الموضوع ده خطير جدا سكوتها مش معاناه انها عايزاك ممكن تكون مش عايزه تعمل مشكله بينك و بين اخوك
خد بالك انا حذرتك

• عجبني
التفاعلات: mpepo
متبطل شرمطه دى شرفك مرات اخوك

• عجبني
التفاعلات: Dream 1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابعد عنها عشان متخسرش اخوك و كل عيلتك و تترمي فالشارع

انتا شايل دماغك وحاطط مكانو بتاعك ما تفكر كدا واعقل واركز دي مرات اخوك المفروض أن انتا تحافظ عليه مش انتا اي تطعنو في ضهرو

هيا مش عايزاك اصلا باين ومش عايزه تعمل مشكله بينك وبين اخوك شوفلك واحد شرموطه احسن ما تعمل مشكله بين عيلتك

مفيش مخ اساسا ابعد يابني وبلاش قله ادب

افعل ما شئت فكما تدين تدان

عندي مرات اخويا جامده فشخ جسم مربرب وحاجه من الي نفسك فيها هموت وانام معاها انا بتعمد ابص عليها واعض شفايفي واللبس الجلابيه وأبين زبي وهيا تبص مره وتلف وشها مره وكل ما اعدي من جنبها اعمل نفسي خبط فيها بالغلط بس من كتر التكرار بقت بتتجنبي بس هيا لما انا بخبط فيها أو ابص عليها كتير أو ابين زبي ليها مبتقولش لحد ومبتكلمش معايا ولا بتقولي اي حاجه فدوني اعمل ايه عشان انا بقالي كتير قوي هموت وانام معاها
انا نفس مشكلتك مرات اخويا خلتني ديوث

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%