NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الزبير الفاجر56

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بجد يارجالة لو حد خبير ازاي اقدر اعرف امي مارست الجنس واتناكت في طيزها قبل كدة ولا لا بجد مع العلم طيزها كبيرة مدورة بس مش كبيرة الي تقرف زي ستات كتير لا كبيرة بحلاوة مدورة

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Jonasser82 و الجنتل حوده
بجد يارجالة لو حد خبير ازاي اقدر اعرف امي مارست الجنس واتناكت في طيزها قبل كدة ولا لا بجد مع العلم طيزها كبيرة مدورة بس مش كبيرة الي تقرف زي ستات كتير لا كبيرة بحلاوة مدورة
تعال خاص

من. مشيتها

محدش هيفدر يديك افادة لازم تشوف خرم طيزها

• عجبني
التفاعلات: اخو بشري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ممكن اديها منوم واشوفه
هههههه و ساعتها هتنيكه هههههههههههه و تستحلى الموضوع و تديها كل شوبة منوم و تقوم تنكها ههههههههه عجيب امركم ايها المصريون

• بيضحكني
التفاعلات: Hell boy
هههههه و ساعتها هتنيكه هههههههههههه و تستحلى الموضوع و تديها كل شوبة منوم و تقوم تنكها ههههههههه عجيب امركم ايها المصريون
لا يا عسل انا بس عايز اعرف

لازم تدخل زبك بطيزها لو دخل بسهولة تبقى طيزها مفتوحة وشبعانة نيك

• عجبني
التفاعلات: اخو بشري و بطل مصر في نيك الطيز
  • عجبني
التفاعلات: مها بزاز
وأنت عايز تعرف ليه

• عجبني
التفاعلات: مها بزاز
  • عجبني
التفاعلات: مها بزاز و اخو بشري
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%