NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب ازاي اخلي مراتي تقبل دياثتي عليها

الفحل عمر

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقت انا شاب وداخل على سن جواز وفي بالي اوي بشوف مراتي المستقبليه بتتناك من فحول وبترقص وبتتشرمط و بتلبس لبس مبين كتير من جسمها
ونفسي في واحده تبقا كده فعلا

فعايز اعرف ازاي انقيها و لما نتجوز ازاي اقنعها انها تعمل الحاجات دي

ياريت اللي عنده افكار يكلمني وبلاش جو اللي داخلين ينصحوا ويقولولي كده غلط دول عشان مبياكلش معايا يا تقول اقتراحك في الموضوع يا نشكرك على مرورك وتتكل
وشكرا للكل ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ماجد HGZ, ديوث اعرض, Headliner و 3 آخرين
خليها هي مسيطرة من البداية وخلي كلمتها هي اللي تمشي ف كل كبيرة وصغيرة وخلي شخصيتك ممحية بالنسبالها بحيث انها متخفش وحسسها بالأمان وانك عمرك ما هتفضحها والا نسبها ف يوم من الايام

• عجبني
التفاعلات: Hotwife husband2024 و carb
دلوقت انا شاب وداخل على سن جواز وفي بالي اوي بشوف مراتي المستقبليه بتتناك من فحول وبترقص وبتتشرمط و بتلبس لبس مبين كتير من جسمها

ياريت اللي عنده افكار يكلمني وبلاش جو اللي داخلين ينصحوا ويقولولي كده غلط دول عشان مبياكلش معايا يا تقول اقتراحك في الموضوع يا نشكرك على مرورك وتتكل
وشكرا للكل ❤️
حلك عندي بس على مراحل مش مره واحده

• عجبني
التفاعلات: Hotwife husband2024
خليها هي مسيطرة من البداية وخلي كلمتها هي اللي تمشي ف كل كبيرة وصغيرة وخلي شخصيتك ممحية بالنسبالها بحيث انها متخفش وحسسها بالأمان وانك عمرك ما هتفضحها والا نسبها ف يوم من الايام
كلب كلب بمعني الكلمة انا كدا اطمنت عليك ف مجال الخدامين

• نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: AHMEDSALEM2 و carb

وشكرا للكل ❤️
مرحبا

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969
كلب كلب بمعني الكلمة انا كدا اطمنت عليك ف مجال الخدامين
صح كلامه كنت بقول نفس الكلام بس بحاول اكتب الصيغه

ربناا يشفيك

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: carb

وشكرا للكل ❤️
تروح تتجوز من بيت دعاره هاتبقي لقطه بالنسبالها وهي بالنسبالي فتاه احلامك 😁 هو فيه شويه ضربت البلد ولا الفراخ البيضا هي الي عملت كده في الجينات ولا ايه بالظبط

حبيبي كلها تحت امرك 😘
احنا فيها ابعتها عشان لديها أوامر تنزل تحتي ونكسر السرير تحتنا

• انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تروح تتجوز من بيت دعاره هاتبقي لقطه بالنسبالها وهي بالنسبالي فتاه احلامك 😁 هو فيه شويه ضربت البلد ولا الفراخ البيضا هي الي عملت كده في الجينات ولا ايه بالظبط
كنت هتموتني من الضحك خد بالك

• بيضحكني
التفاعلات: monsun
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%