NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ارحمو المشرفين شويه بجد يا جماعه

كلامك جميل و احيك علي الفكره الممتازه

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي، الصقر_الجارح و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش أنا هختلف عن بقية الناس فى ردى و مش هبقا زيهم ,

١ - بالنسبة لمواضيع تعارف مش طبيعيه
مع أن في مواضيع مثبته للتعارف :

أه فيه مواضيع تعارف و عشوائية جدا يعنى أيه عشوائية ؟ يعنى موضوع واحد و خمسين الف رد !!! أنا لو داخل تعارف أزاى هقعد أأقلب فى كل الردود ؟؟؟ اغلب الناس بتعدى على أول ردود و ممكن تانى صفحة و بتمل و بينطبق علي موضوع التعارف مقولة أنك لو حبيت تخبى جثة حطها فى الصفحة التانية فى جوجل علشان محدش بيروح هناك الا قليل و بالتالى منطقى زيادة موضوعات التعارف علشان الناس مش عارفة توصل بسهولة لجد يكون عنده نفس الميول او الاهتمامات أَاضافة لده فقسم الفضفضة هو واحد من أكتر الاقسام اللى بيدخل فيها ناس و لو عملتم قسم للتعارف موضوعات التعارف هتقل فى قسم الفضفضة على الاغلب.
مثال لسه حالا : مين عنده قدرة يلف فى 7 الف كومنت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

النقط بقا 2 و 3 فردى عليهم هو نفس نقطة أنه قسم الفضفضة عليه أقبال أكتر و بالتالى المواضيع فيه هتتشاف أكتر و هيكون عليها تفاعل زى كده لما أنا كتبت موضوع للنقاش فى الفرق بين المتحرر و الديوث و تم نقل الموضوع و بسبب ده مكنش فيه تفاعل و لو كان الموضوع فى قسم الفضفضة يمكن كانت الناس تفاعلت و أتناقشنا , نقل موضوع للنقاش فى قسم مختلط بشكل عشوائى صور و أفلام و نقاشات بيظلم مواضيع النقاش لأن اللى داخل يتناقش غير اللى داخل هيجان أو عايز يهيج و مش هيهمه أبدأ يتناقش و بالمناسبة ده كلام عن تجربتى الشخصية أنا نفسى .

٤ -متفق معاك فى النقطة دى تماما .

• عجبني
معلش أنا هختلف عن بقية الناس فى ردى و مش هبقا زيهم ,

١ - بالنسبة لمواضيع تعارف مش طبيعيه
مع أن في مواضيع مثبته للتعارف :

أه فيه مواضيع تعارف و عشوائية جدا يعنى أيه عشوائية ؟ يعنى موضوع واحد و خمسين الف رد !!! أنا لو داخل تعارف أزاى هقعد أأقلب فى كل الردود ؟؟؟ اغلب الناس بتعدى على أول ردود و ممكن تانى صفحة و بتمل و بينطبق علي موضوع التعارف مقولة أنك لو حبيت تخبى جثة حطها فى الصفحة التانية فى جوجل علشان محدش بيروح هناك الا قليل و بالتالى منطقى زيادة موضوعات التعارف علشان الناس مش عارفة توصل بسهولة لجد يكون عنده نفس الميول او الاهتمامات أَاضافة لده فقسم الفضفضة هو واحد من أكتر الاقسام اللى بيدخل فيها ناس و لو عملتم قسم للتعارف موضوعات التعارف هتقل فى قسم الفضفضة على الاغلب.
مثال لسه حالا : مين عنده قدرة يلف فى 7 الف كومنت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشاهدة المرفق 311067

النقط بقا 2 و 3 فردى عليهم هو نفس نقطة أنه قسم الفضفضة عليه أقبال أكتر و بالتالى المواضيع فيه هتتشاف أكتر و هيكون عليها تفاعل زى كده لما أنا كتبت موضوع للنقاش فى الفرق بين المتحرر و الديوث و تم نقل الموضوع و بسبب ده مكنش فيه تفاعل و لو كان الموضوع فى قسم الفضفضة يمكن كانت الناس تفاعلت و أتناقشنا , نقل موضوع للنقاش فى قسم مختلط بشكل عشوائى صور و أفلام و نقاشات بيظلم مواضيع النقاش لأن اللى داخل يتناقش غير اللى داخل هيجان أو عايز يهيج و مش هيهمه أبدأ يتناقش و بالمناسبة ده كلام عن تجربتى الشخصية أنا نفسى .

٤ -متفق معاك فى النقطة دى تماما .
تحياتي لردك ونقاشك المميز
بس حضرتك بتتكلم من بره مش شايف كميه مواضيع التعارف قد ايه الي بتتكتب رغم التنبيه والمشكلة أنها لا ترتقي أنها تكون اصلا مواضيع صياغه في غايه السوء وأسلوب رديء جدا
فطبيعي لازم نحكم الموضوع بمواضيع ثابته لأن غير كده المنتدى هيبقي همجيه بصوره مش كويسه

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي، الصقر_الجارح و fucker one
تحياتي لردك ونقاشك المميز
بس حضرتك بتتكلم من بره مش شايف كميه مواضيع التعارف قد ايه الي بتتكتب رغم التنبيه والمشكلة أنها لا ترتقي أنها تكون اصلا مواضيع صياغه في غايه السوء وأسلوب رديء جدا
فطبيعي لازم نحكم الموضوع بمواضيع ثابته لأن غير كده المنتدى هيبقي همجيه بصوره مش كويسه
متفهمك بس زى ما قلت لك طول ما مفيش قسم مفتوح للتعارف الازمة هتستمر ف زى ما أنتم عاملين قسم مثلا للشواذ و المثلية أعملوا قسم للتعارف جواه أقسام فرعية للتعارف بمختلف الميول و اللى عايز يدخل يدور بقا أو يعمل موضوع فى القسم اللى يحبه , مسألة صياغة الموضوع دى بقا اللى مفيش فيها تحكم نهائى لأن زى ما أنتا عارف فيه نسبة مش قليلة هنا بيدخلوا و زى ما بنقول شايلين زبهم على كتفهم و لما تعمل قسم مخصوص للتعارف مش هتحتاج تشيل هم كلامهم و كده كده البنات هتدوس مع اللى يعجبها و هتنفض للباقى

• عجبني
متفهمك بس زى ما قلت لك طول ما مفيش قسم مفتوح للتعارف الازمة هتستمر ف زى ما أنتم عاملين قسم مثلا للشواذ و المثلية أعملوا قسم للتعارف جواه أقسام فرعية للتعارف بمختلف الميول و اللى عايز يدخل يدور بقا أو يعمل موضوع فى القسم اللى يحبه , مسألة صياغة الموضوع دى بقا اللى مفيش فيها تحكم نهائى لأن زى ما أنتا عارف فيه نسبة مش قليلة هنا بيدخلوا و زى ما بنقول شايلين زبهم على كتفهم و لما تعمل قسم مخصوص للتعارف مش هتحتاج تشيل هم كلامهم و كده كده البنات هتدوس مع اللى يعجبها و هتنفض للباقى
هيبقي كله مخالفات ممكن تودي المنتدي للغلق سواء ارقام تليفونات مضروبه أو حوارات تانيه السيطرة علي ٥ مواضيع بتعليقاتهم اسهل من فتح باب ٥٠٠ موضوع يومياً تحديداً في التعارف

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي، الصقر_الجارح و fucker one
هيبقي كله مخالفات ممكن تودي المنتدي للغلق سواء ارقام تليفونات مضروبه أو حوارات تانيه السيطرة علي ٥ مواضيع بتعليقاتهم اسهل من فتح باب ٥٠٠ موضوع يومياً تحديداً في التعارف
أنا معنديش فكرة لو حاجة زى دى كانت سبب من اسباب غلق المنتدى التاني , أعتقد أنه المنتدى كان بيقع من هجمات الهكر المحافظين لكن أعتقد أنه الاختيار بين أستمرار المخالفات فى الاقسام المختلفة بخصوص التعارف أو حلها و أنتا شايف بنفسك ناس كتير بدأت تحس أن المنتدى كل شوية بيضيع أكتر , متفهم أن الاختيار صعب بس اللى بشوفه من الناس و أرائهم فالمنتدى بقواعده الكتير دى و اللى بعضها مبالغ فيها ممكن ميقعش من المخالفات لكنه ممكن يقع من أن الناس متحسش بالاستمتاع بالتواجد فيه و اللى أصلا مخلى البعض فيه لحد الان هو مجد المنتدى التاني و أنهم عندهم أمل يرجع جذاب

• عجبني
أنا معنديش فكرة لو حاجة زى دى كانت سبب من اسباب غلق المنتدى التاني , أعتقد أنه المنتدى كان بيقع من هجمات الهكر المحافظين لكن أعتقد أنه الاختيار بين أستمرار المخالفات فى الاقسام المختلفة بخصوص التعارف أو حلها و أنتا شايف بنفسك ناس كتير بدأت تحس أن المنتدى كل شوية بيضيع أكتر , متفهم أن الاختيار صعب بس اللى بشوفه من الناس و أرائهم فالمنتدى بقواعده الكتير دى و اللى بعضها مبالغ فيها ممكن ميقعش من المخالفات لكنه ممكن يقع من أن الناس متحسش بالاستمتاع بالتواجد فيه و اللى أصلا مخلى البعض فيه لحد الان هو مجد المنتدى التاني و أنهم عندهم أمل يرجع جذاب
انت كلامك صح بس التعارف تحديداً السيطره عليه صعبه من أسباب غلق المنتدى التاني الصور الي كانت بتترفع لناس وارقام هواتف مضروبه في التعارف عملت مشاكل كتير جداً
صدقني عمل قسم زي انت ما بتقول هيريحنا اكتر
لكن مشاكله وعواقبه كتير جداً

• عجبني
شاابووه👏

• عجبني
  • حبيته
والناس اللى بتكتب طلبات تعارف ورا بعضها اربع خمس مرات والبوست طويل وممل ومعظم الكلام اللى فيه مالوش اى تلاتين لازمة يا ريت الناس دى تراعى اعصابنا وعنينا

• عجبني
  • بيضحكني
كلام في الصميم و محترم
الواحد بصراحة بيقرا شوية تعليقات و مواضيع قمة في الاستفزاز

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
IMG 20220825 WA0036

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي و Elghost
😂😂 و اكتر نوع مستفز الي يسأل علي حاجه فالبنت و عايز صور للتأكيد

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي
اظن إحنا أغلبنا بالغ وكبير وعاقل وماسك تليفون يعني بيعرف يقرأ كويس
حرام اكتر من ٢٠٠ موضوع يومياً افضل اقراهم واقفلهم عشان العضو مكسل يقرا التعليمات
١ -مواضيع تعارف مش طبيعيه
مع أن في مواضيع مثبته للتعارف
٢ - مواضيع في الفضفضه سطر واحد بكلمتين
ممكن نكتبها في المواضيع العامه الغير جنسيه ونهزر ونلعب كمان
٣ - مسابقات في الفضفضه احلف أن في قسم للعب والنكت ولا اعمل ايه يقولك ما المشرف ينقله بقي
٤ - يصور بتاعه وينزله في موضوع
ايه الجمال في صوره بتاعك افهم ما كلنا عندنا صدقني وأغلبها صور نت ارحمونا
٥ - تعليقات سلبيه ومحبطه وغير مفيده
واحد بيسأل علي مشكله مع زوجته تلاقي الرد هاتها انيكهالك ما تخليك محترم يعم انت بس بتعرف تنيك ما الكلب بيعرف ينيك ارحمنا من الدمل الي بياكلك
٦ - اكتر نوع مستفز هو حر في ميوله لكن امك واختك مراتك ذنبهم ايه تعريهم قصاد الناس خصوصاً لما انت بتعترف أنها محترمه ليه تقبل كده
عموماً كل المواضيع الي سبقت فوق دي هتكون مرفوضة في قسم الفضفضه
الفضفضه لطرح مشكله فكره كويسه استشاره الناس تفضفض بالي جواك
لكن غير كده هيتم غلق الموضوع عشان محدش يرجع يسألني ليه اتقفل
لما المنتدي يبقي في ١٠ بس اخوات ومحترمين وبيحبو بعض احسن ما يبقي في مليون بس بدون هدف
دي وجهه نظري اتمني متزعلش حد
وانا عضو قبل ما اكون مشرف اتمني اشوف المنتدي جميل بجد زي زمان

ارتقوووووووووا بعد اذنكم
انا عضو جديد هناا وتقريبا مش فاهم اي حاجه 🙂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: الفهد الصعيدي و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
روستخ روستخ يا عم الحاج
هدى نفسك شويتين احنا هنقفل الموضوع ونحذر صاحب الموضوع بالمخالفه
بس انا جيب صورة بتاع من البتاع وعاوز انشرها بحد ما تنشف
ياترى معاك مشابك ولا لاع 😂😂😂
خليك روووويح انا عارف انه مرار طافح
بعد اذنكو ممكن حد يفهمني الدنيا هنا ماشيه ازاي...؟

• عجبني
التفاعلات: الفهد الصعيدي
حرام اكتر من ٢٠٠ موضوع يومياً افضل اقراهم واقفلهم عشان العضو مكسل يقرا التعليمات
٣ - مسابقات في الفضفضه احلف أن في قسم للعب والنكت ولا اعمل ايه يقولك ما المشرف ينقله بقي
واحد بيسأل علي مشكله مع زوجته تلاقي الرد هاتها انيكهالك ما تخليك محترم يعم انت بس بتعرف تنيك ما الكلب بيعرف ينيك ارحمنا من الدمل الي بياكلك
٦ - اكتر نوع مستفز هو حر في ميوله لكن امك واختك مراتك ذنبهم ايه تعريهم قصاد الناس خصوصاً لما انت بتعترف أنها محترمه ليه تقبل كده
لما المنتدي يبقي في ١٠ بس اخوات ومحترمين وبيحبو بعض احسن ما يبقي في مليون بس بدون هدف

ارتقوووووووووا بعد اذنكم
بجد ....ارفع لحضرتك القبعه.... الناس دول مش بس يتقفل موضوعه دا مفروض يحرم من العضويه نفسها......

ولا للتَأقلمَ . فَوَّقَ نِسيَانُ . الأصُولُ
لاَ للرِضُوخِ..لِوَاقِعُ الحَظِ .المُضِنَٰا

• عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ

ارتقوووووووووا بعد اذنكم
القيود المفروضه على المواضيع وقلنا ماشي لكن حتى في الردود اصبحت اوفر جدا اظن من حق العضو له حق الرد على المواضيع و حريه التعبير خصوصا انها مواضيع جنسيه اذا قلت راي بدون اهانه وبعدين المشرف ماوافق اذا ليش انا اصلا عضو في المنتدي كماله عدد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%