NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محتاج تكون بالك فاضي مش بتفكر في اي حاجه وتغذيه كويسه

دعبها كتير

الناس بتوع الدياثه دول اعقلوا الكلام يا جماعه قبل ما تقولوه هو اي حد يحصله مشكله يجري يبقي ديوث يغضب ربه ويخسر رجولته اليس منكم رجل رشيد
بالنسبالك انت يا صديقي
لو اللي عندك دا لسه مستجد عليك او بمعني اصح مش دائم فمتقلقش دا طبيعي وبيحصل لكل الرجاله وانت مطلوب منك كذا حاجه كدا حاول توفر منهم اللي تقدر عليه
حاول تصفي دماغك قبل العلاقه من اي حاجه عارف انه صعب في ظل ظروف الحياه ولكن ابتغي الي ذلك ما استطعت
حاول متقلش في الاكل وسيبك من جو الكوارع والبطه والكلام اللي مبيوكلش عيش دا واهتم شويه باكلك امنع السكريات الصناعيه وقلل نشويات وكتر خضار والبروتين حسب مقدرتك
مارس رياضه خفيفه او مكثفه لو تقدر ولكن يكفيك شويه مشي خفاف مع كام عده ضغط وبطن
حاول تباعد بين العلاقه والتانيه عشان التعود والملل
حاول تمنع او اضعف الايمان تقلل الاباحيه لانها هتخلي مراتك متثيركش بالدرجه المطلوبه وهي من اسباب خراب البيوت
خلي هدفك الاول من العلاقه امتاع زوجتك وهتشوف العجب العجاب
احتوي زوجتك وتناقشا فيما يمتعكما واجتهدا في امتاع بعضكما
والنصيحه دي مني ليك حاول تخلي الممارسه اول ما تصحو الصبح بتبقي صاحي فايق وجسمك وهرموناتك في افضل حالاتهم وهتتكيف المهم بس كل واحد يضرب فرشه سنان في بوقه عشان ريحه البق بعد الصحيان بتبقي صعبه
وبس كدا يعم اتمني لك حياه جنسيه مليئه بالهئ والمئ والتفعيص

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Comfort zone و FahdFahd
ضغوطات شغل او نوع اكل بتاكله قبل العلاقه بس الاغلب توتر و ضغوط حياه

الناس بتوع الدياثه دول اعقلوا الكلام يا جماعه قبل ما تقولوه هو اي حد يحصله مشكله يجري يبقي ديوث يغضب ربه ويخسر رجولته اليس منكم رجل رشيد
بالنسبالك انت يا صديقي
لو اللي عندك دا لسه مستجد عليك او بمعني اصح مش دائم فمتقلقش دا طبيعي وبيحصل لكل الرجاله وانت مطلوب منك كذا حاجه كدا حاول توفر منهم اللي تقدر عليه
حاول تصفي دماغك قبل العلاقه من اي حاجه عارف انه صعب في ظل ظروف الحياه ولكن ابتغي الي ذلك ما استطعت
حاول متقلش في الاكل وسيبك من جو الكوارع والبطه والكلام اللي مبيوكلش عيش دا واهتم شويه باكلك امنع السكريات الصناعيه وقلل نشويات وكتر خضار والبروتين حسب مقدرتك
مارس رياضه خفيفه او مكثفه لو تقدر ولكن يكفيك شويه مشي خفاف مع كام عده ضغط وبطن
حاول تباعد بين العلاقه والتانيه عشان التعود والملل
حاول تمنع او اضعف الايمان تقلل الاباحيه لانها هتخلي مراتك متثيركش بالدرجه المطلوبه وهي من اسباب خراب البيوت
خلي هدفك الاول من العلاقه امتاع زوجتك وهتشوف العجب العجاب
احتوي زوجتك وتناقشا فيما يمتعكما واجتهدا في امتاع بعضكما
والنصيحه دي مني ليك حاول تخلي الممارسه اول ما تصحو الصبح بتبقي صاحي فايق وجسمك وهرموناتك في افضل حالاتهم وهتتكيف المهم بس كل واحد يضرب فرشه سنان في بوقه عشان ريحه البق بعد الصحيان بتبقي صعبه
وبس كدا يعم اتمني لك حياه جنسيه مليئه بالهئ والمئ والتفعيص
شابوه

• حبيته
التفاعلات: master1652
ممكن تجيب حد يساعدك في تعشير مراتك مش عيب.
هي الدياثه بقت مش عيب من إمتي لو سمحت ؟؟!!
يا (راجل المفروض )دي الحيوانات ما بتقبلش الدياثه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شاب عمري 36سنه
الجنس عندي رقم واحد بصراحة
بس المشكله عندي اني وقت ما بنيك زوجتي مرات يكون زبي بكامل انتصابه وساعات مش بكامل انتصابه انا بنيك يوميا مره واحده
الاكل عادي زي اي بيت شعبي وانا بسافر كتير بالسنه الاثنين وبتفرج علي افلام سكس كتيره يعتبر يوميا بس ما بنزل ويوم ما احب اعمل العاده السريه بين لوا في نص دقيقة ارجو الرد
مبدئيا لازم تقلل من الفرجه علي الأفلام الجنسيه وياريت لو قدرت تمنعها
تاني شيء لازم تقلل جدا في العاده السريه مش اكتر من مره في الاسبوع
تالت شيء ممكن بعد الاربيعن تستخدم وسائل مساعده بلاش فياجرا ولابش مؤخرات القذف ... خليك في السيالس واشباها ذي Teda long
اكتر من المداعبه قبل الادخال قدر الامكان حتي لو وصلتها للمتعه قبل ما تدخل
ممكن لو العمليه باظت منك ممكن تتخيل نفسك بتنيك واحده تانيه ممكن ده يهيجك ....بس مش تعرف مراتك عشان هتضايق ومش تحاول تتخيل معها ان فيه شخص اخر معها ولا حتي مع نفسك عشان ده خطير جدااااااااااااااااا

• عجبني
التفاعلات: فحل صعيدي اسود
غير نظام حياتك
رياضة واكل السمك.. غير الوضعيات او الأماكن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%