NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Loranzi

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا من الاعضاء القدامى فى المنتدى قبل تغييره وكنت بتابع فى صمت...
حابب افضفض معاكو يمكن الاقى حل انا تزوجت وانفصلت وبعد ماقعدت بدون زواج لمدة ٣ سنوات تزوجت زواج صالونات وللاسف اكتشفت ان اللى تزوجتها شخصية لاجنسية بمعنى ان الجنس عندها تقريبا منعدم مالهاش اى ميول ليه ودة ظهر بعد الزواج فى اول ايام للزواج كان بيحصل مرة كل يومين وبعد كدة بقى مرة ف الاسبوع والان بعد سنتين منعدم نهائى.. فكرت انفصل بس مش قرار سهل ولا اقدر عليه لاسباب كتير منها السن
بدات احس ب الاحتياج ومابقتش عارف اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى و امير الجنس العربى
ممكن تكلمني خاص

• عجبني
حابب افضفض معاكو يمكن الاقى حل انا تزوجت وانفصلت وبعد ماقعدت بدون زواج لمدة ٣ سنوات تزوجت زواج صالونات وللاسف اكتشفت ان اللى تزوجتها شخصية لاجنسية بمعنى ان الجنس عندها تقريبا منعدم مالهاش اى ميول ليه ودة ظهر بعد الزواج فى اول ايام للزواج كان بيحصل مرة كل يومين وبعد كدة بقى مرة ف الاسبوع والان بعد سنتين منعدم نهائى.. فكرت انفصل بس مش قرار سهل ولا اقدر عليه لاسباب كتير منها السن
شوف حياتك برا البيت

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: احمد العربى
حاول تحطلها منشطات جنسيه منغير ما هيا تحس

• عجبني
اتجوز تانى

• عجبني
  • عجبني
اتمنى بجد منك متقعش ف الحرام ولو عندك امكانيه اتجوز تاني

• عجبني
اتمنى بجد منك متقعش ف الحرام ولو عندك امكانيه اتجوز تاني
تالت ماعتقدش انى اقدر اقدم على الخطوة دى لان اللى اتلسع من الشوربة ينفخ ف الزبادى ومبقاش عندى ثقة ان فى واحدة صادقة مع نفسها حتى كله كدب وخداع

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى و $$$ الحكيم
تالت ماعتقدش انى اقدر اقدم على الخطوة دى لان اللى اتلسع من الشوربة ينفخ ف الزبادى ومبقاش عندى ثقة ان فى واحدة صادقة مع نفسها حتى كله كدب وخداع
لا ف كتير ونا ممكن اقولك ع حد يساعدك بس تعال خاص وع فكره ناس كوييه

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
حاول انك تشجعها علي العلاقة مش انك تزقها وتقولها يلا بينا
لا يعني خلي في يوم من الايام انك تصحي الصبح تقولها كلمة حلوة مع ابتسامه انك تبوس ايدها بوسه خفيفة وانها لما تحضر الاكل مثلا تقولها تسلم ايدك وتمدح في الاكل حتي لو بتاكلوا كل يوم
تيجي باليل هاتلها هدية حتي لو وردة المهم هدية الستات بتحب الاهتمام والهدايا هي هتفرح اوي قولها انتي متغيرة النهاردة عن كل الايام وتحضنها بعد كده قولها تعالي اقلك حاجة وتاخدها علي اوضة النوم قولها وحشتيني والعب في شعرها بعد كده ابدا بوس وقلها كلام حلو يحسسها انها انثي ومرغب فيها
انصحك انك تتثقف جنسيا قبل كل دا انك تتفرج علي فيديوهات ثقافة جنسية مش سكس دي تفرق
دي هتخليك رومانسي في العلاقة مش انك تنزل لبنك وخلاص وبعد العلاقة خليها في حضنك مش بعد العلاقة ترجع زي ما كنت لا خدها في حضنك وقلها انتي جميلة وبحبك وهي اكيد هتتكلم معاك وخليك علي كده علي طول مثلا تخش المطبخ تحضنها من ورا وتهزر معاها وتتكلم معاها وتقولها انتي النهاردة قمر خليك كده علي طول

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الكينج123 و Joumana
خليك حنين هين لين عاملها بطيبه وعاكسها اتغازل فيها هتلاقيها ست تانيه صدقني لو في منها تقصير دور في نفسك هتلاقي السبب

حاول انك تشجعها علي العلاقة مش انك تزقها وتقولها يلا بينا
لا يعني خلي في يوم من الايام انك تصحي الصبح تقولها كلمة حلوة مع ابتسامه انك تبوس ايدها بوسه خفيفة وانها لما تحضر الاكل مثلا تقولها تسلم ايدك وتمدح في الاكل حتي لو بتاكلوا كل يوم
تيجي باليل هاتلها هدية حتي لو وردة المهم هدية الستات بتحب الاهتمام والهدايا هي هتفرح اوي قولها انتي متغيرة النهاردة عن كل الايام وتحضنها بعد كده قولها تعالي اقلك حاجة وتاخدها علي اوضة النوم قولها وحشتيني والعب في شعرها بعد كده ابدا بوس وقلها كلام حلو يحسسها انها انثي ومرغب فيها
انصحك انك تتثقف جنسيا قبل كل دا انك تتفرج علي فيديوهات ثقافة جنسية مش سكس دي تفرق
دي هتخليك رومانسي في العلاقة مش انك تنزل لبنك وخلاص وبعد العلاقة خليها في حضنك مش بعد العلاقة ترجع زي ما كنت لا خدها في حضنك وقلها انتي جميلة وبحبك وهي اكيد هتتكلم معاك وخليك علي كده علي طول مثلا تخش المطبخ تحضنها من ورا وتهزر معاها وتتكلم معاها وتقولها انتي النهاردة قمر خليك كده علي طول
ردك بيحسسنى انك عايش معانا وشايف بقى اللى بيحصل والنبى بلاش فزلكة علشان انت لو قادر تفهم معنى الكلام هاتقدر ترد ماتعملش نفسك فاهم افهم الاول معنى كلمة لاجنسي وبعدين تعالى رد

مش ممكن تكون ميولها مختلفه او بتفكر في حاجه جماعي مثلا او لسبيان حجات من دي

خليك حنين هين لين عاملها بطيبه وعاكسها اتغازل فيها هتلاقيها ست تانيه صدقني لو في منها تقصير دور في نفسك هتلاقي السبب
قبل الرد اقرا كويس الموضوع وابحث عن معنى لاجنسي وبعدين ترد مش كلام مالهوش اى اساس من الصحة علشان تظهر بمظهر الشخص المثقف

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت محتاج تطلع بره المود وتفصل عن الواقع جرب تشربو سوا انت وهي الخمره بتسخن وحتخليكو مبسوطين وشكل العلاقة حيتغير اهو تجربه جديده بعيدا عن السكس التقليدي لو مش عايز تشرب خمره هات ادويه مهيجه للست بس ابقي صد انت بقي

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
افهم معنى لاجنسي وبعدين تعالى رد
فاهم معني لا جنسي كويس ومش قصدي حاجه بس انت مقولتش انك جربت تفاتحها با حاجه في ميول تانيه

واللى مش عارف يلاقيها بره البيت
خليها تغير
اتفرج علي سكس قدامها
اضرب عشرات قدامها
هتغير وتحس انها مقصره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%