NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ادمان متعة المحاارم حتي الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الناكح الذكي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اصدقائي الاعزاء دي اول مشاركة ليا في المنتدي بعض خبرات كبيرة القصة حقيقية و مدمجة ببعض الخيال... 😇
الجزء الاول
..
انا هاني عندي 22 سنة خريج تربية رياضية من منطقة شعبية في الاسكندرية امي ليلي 45 جسم بلدي علي ابوه بزاز كبيرة طيز تشوفها تجبيهم علي نفسك مش طويلة اوي طولها مناسب وشها ابيض مدور موظفة في هيئة حكومية و معروف عنها الادب و الاحترام في الشغل و ما بين الجيران.
ابويا سيد 50 سنة جسم رياضي لسه بصحته طويل و عنده عضلات و شكلة ميديش جسمه خالص شغال مع امي في نفس المكان و ده كان سبب انهم يتجوزو
اختي يارا 20 سنة كلية اداب ملتزمة و جسمة افرس من جسم امي بزاز مشدودة و كبيرة تحس انها هطلع شوكلاتة من حلاوتها طيز متققسمة فردتين يتنهشوا عينك متسبهمش غير لما تنكها لبسها علي طول جينس و قصير متحرره في لبسها و محدش بيعترض
اختي سلمي و دي اخر العنقود الدلوعة 16 سنة في 2 ثانوي عام نفس جسم يارا بس علي اقصر شوية
نبدا الحكاية في ايام امتحانات كنا كلنا بنمتحن في وقت واحد بس هنخلص في ايام مختلفة..
امي بتصحيني الصبح ..
يا هاني قوم يبني هتتأخر علي امتحانك
هاني.. حاضر ياماما سيبيني بس خمس دقايق و قايم و انا نايم طبعاً مهدود من ضرب العشاري علي افلام السكس اللي انا مدمنها
امي.. يا يارا صحي اخوكي عبال ما احضر الفطار
يارا.. يوووو هو مافيش غير يارا في البيت ده
امي.. يلا يا بت من غير لاماضة و انتي يا اوزعة يالي اسمك سلمي صحي ابوكي يلا عشان الشغل.
سلمي ..الاوزعة بتلبس و طالعة اهو
يارا.. يلا يا هاني الامتحان هيفوتك
هاني بيقوم من السرير و هو بالبوكسر عادي اخواته متعودين يشوفه كده و بيقولها قومت اهو يا يارا قولي لماما تعملي قهوه عبال ما البس.
يارا.. حاضر .. و بتروح يارا تقول لماما علي القوه
سلمي.. بابا يا بابا اصحي بقا..
سيد.. صباح الفل يا اوزعة..
سلمي.. قلب الاوزعة.. ايدك بقا علي المصروف عشان البنات مستيني تحت
سيد.. اه ما انتي بتصحيني عشان مصلحتك
تدخل عليهم ليلي..
ليلي ..مفيش نزول قبل ما تفطري
سلمي ..يا ماما هفطر مع صحابي
ليلي.. اه منك انتي ... ماشي يا سلمي
سلمي.. حبيبتي يا لولا
نزلت سلمي قابلت صحابها رغد و هدير معاها في نفس المدرسة
نرجع لليلي واقفة في المطبخ بتحضر الفطار يدخل عليها سيد..
سيد.. صباح الفل يا لولا كنتي لبوة اوي امبارح و بيمسك طيزها و زبره يوقف اصل ابو السيد بيسخن من اقل حاجه و علي طول هايج
ليلي.. بس يا راجل ل حد من العيال يشوفنا و داري زوبرك ده لا احسن واقف و باين
هاني.. بيكح علي باب المطبخ ايه يا حاج نحن هنا انت مكفكش اللي عملته امبارح انا معرفتش انام
سيد.. بس يا عرص لما اشوف لما تتهبب تتجوز هتعمل ايه
هاني.. عيب عليك يا حاج ابنك سندال طالع لك بس اتجوز واحده في جسم لولا كده
هنا نزل الصمت علي التلاتة لمدة 3 ثواني و استغراب بدون كلام و هاني ارتبك و قالي انا نازل .. فتح هاني الباب و نزل
تطلع يارا من غرفتها..
يارا .. يلا يا ماما هتأخر فين الفطار
ليلي حطيت الفطار و فطروا كلهم و. يارا اول واحدة خلصت و نزلت عشان متتأخرش علي الامتحان
سيد قاعد بيفكر في الكلمة اللي قالها ابنه هاني و زبه بقا قايد نار مرة وحده و هايج و في نفس الوقت عقلة مش قابل الفكرة خلص فطار و نزل هو وليلي و ركبوا عربيته و طول السكة ساكت و ليلي مستغربة من السرحان اللي هو فيه ده لحد لما وصلوا الشغل و كل واحد راح مكتبة
نرجع لهاني.. ،
هاني وصل الكلية و دخل الامتحان و بيراقب عليهم دكتورة جديدة بس ايه.. نسخه من ليلي علوي في عزها هاني بيستلم ورقة الامتحان و مركز اوي فيها و بيفكر في الاجابة و عينو بتيجي علي الدكتورة الجديدة و مره واحده افتكر امه ليلي و زبه وقف
نفس هاني.. ايه يا هاني انت ايه زبك وقف علي امك ولا علي الدكتورة
هاني.. مش عارف بس الدكتورة دي جامدة اوي
نفسه.. انت عجبك الدكتورة ولا افتكرت ليلي لما شوفتها
هاني بيفوق نفسه و بيطلع كل الافكار دي من دماغه و بدأ يركز في الامتحان.. خلص الامتحان و وقف شوية مع اصحابه و طلعوا علي القهوة شرب قهوة و هما شربوا عصير و هزار و ضحك لحد لما كل واحد روح و هاني فضل قاعد ماسك الموبيل شوية يتفرج علي صور سكس في موقع نسوانجي عشان الواي فاي بتاع القهوة سريع و فجأة تظهر في دماغه امه ليلي و يرجع زبه يقف تاني و يرجع تاني لحوار مع نفسه
نفسه.. ايه يا هاني انت هايج علي امك ولا ايه
هاني.. مش عارف بس انا هايج اوي
نفسه.. طب ما تجرب
هاني.. اجرب ايه دي امي مينفعش
نفسه.. المتعه ملهاش حدود
هاني بيرجع يفوق نفسه تاني و يحاسب القهوجي و يروح و هو داخل علي البيت قابل يارا اخته
يارا.. ح.. له علي السلامة
هاني.. ا.. ه يسلمك عملتي ايه في الامتحان؟!
يارا.. كان سهل الح.. له
هاني ..طب يلا نطلع
يارا تطلع علي السلم الاول و هاني وراها و اول مرة ياخد باله من طيزها و هي بتترج قدامه و هو عمال يتفرج و فجاة لقا زبه وقف و بقا سيخ حديد لحد ما وصل الشقة و هو بيعدي من جمب يارا عشان يفتح الباب زبه لمس ايدها من غير ما يقصد فتح الباب كانت سلمي وصلت و قاعدة بتتفرج علي التلفزيون
سلمي.. حم.. له علي السلامة
يارا.. ا.. له يسلمك
دخل هاني غرفته و قعد يفكر في الي دار في دماغه انهرده لحد لما زبه بقا حديد و يرجع تاني للحوار بينه و بين نفسه.

الجزء التاني..
نفسه.. مالك هايج ليه
هاني.. مش عارف
نفسه.. نفسك في مين فيهم.. امك ليلي ولا اختك يارا
هاني.. الاتنين
نفسه.. طب و مستني ايه اطلع اركب يارا دلوقتي و انت هايج
هاني بيرجع يفوق نفسه و يقلع ملط و يقفل بابا الغرفة بالترباس قعد يضرب عشرة و هو بيتخيل انه بينيك امه و اخته لحد ما جابهم اربع مرات ورا بعض و نام من التعب
سيد بيخلص شغل و بيتصل ب ليلي عشان يروحوا
سيد.. الو انتي فين
ليلي .. انا اهو ثواني و هكون قدام العربية
سيد.. طيب انا هقفل المكتب و نازل
ليلي.. تمام مستنياك ..سلام
سيد.. سلام
يوصل سيد للعربيه و يدور و يطلع و طول اليوم سرحان و هايج من الموقف اللي حصل الصبح سايق سيد العربيه و مره واحد الطريق اللي هما فيه كان و كله اراضي زراعية
وقف بالعربية
ليلي.. مالك وقفت ليه
سيد بيفتح سوستة البنطلون و بيطلع زبه
سيد.. مصي
ليلي.. انت اتجننت يا سيد احنا في الشارع
سيد.. احا يا مره انا جوزك و هايج و بقولك مصي
ليلي.. بس احنا معملنهاش من ايام الخطوبة ياسيد
سيد.. معلش هايج و مش قادر هنعمل واحد سريع و نمشي
وطيت ليلي علي زب سيد الطويل الطخين طوله حوالي 20/سم و فضلت تمص ولا اجدعها شرموطة طلع سيد سيجاره و قعد يشرب فيها و ليلي شغالة مص راح سيد رافع دماغها و اخد نفس من السيجاره و نفخه في جوا بوقها فضلت تكح راح فارد الكرسي بتاعه و فاتح ما بين رجليها و فضل يدعك في كسها و يهيج فيها
ليلي.. مش قادرة يا سيد حرام عليك دخله مش قادرة اه ه ه ه بموت يا سيد احووووو و تشخر
سيد.. مالك يا لبوة هيجانه
ليلي.. اوي انت ولعتني
سيد.. مش كنتي عايزه تروحي
ليلي.. لا اروح ايه انا عايزه اتناك دلوقتي
راح سيد ب**** صبعه اللي في النص و فضل يدخله في كسها و يقولها ابنك عايز يتجوز واحده شبهك يا لولا
ليلي.. اهاهاهاها
سيد.. هاني عجبه جسمك يا لولا
ليلي.. اهاهاهاهاه كلامك بيهيجني يا سيد
سيد.. هايجه علي كلامي ولا علي ابنك يا لولا
ليلي.. احوووو دخلو دخلو هموووووت
سيد.. ادخل ايه
ليلي.. زوبرك
سيد.. فين
ليلي.. في كسيي مش قادرة
يطلع سيد و يفتح رجل ليلي و يدخله مره واحده في كسها و يفضل ينيك و هو بينيك..
سيد.. نفسك في هاني يا لولا..
ليلي.. هاني مين اهاه بتتوجع ارزع جامد يا سيد
سيد.. هاني ابنك يا متناكة
هنا ليلي تسخن اكتر و تلف رجلها حاولين سيد
و يجيبه الاتنين مع بعض ... يعد سيد هدوه و ليلي تعدل هدمها و يدور العربيه و يطلع علي البيت من غير صوت لحد لما وصلوا البيت فتح سيد الشقة..
سلمي نايمة قدام التلفزيون و يارا في قوضتها
هاني نايم في غرفته و قافل عليه
سيد خبط علي هاني و طبعاً هاني في سابع نومه فين و فين لما سمع و قام من علي السرير
هاني.. حاضر يابا انا جي اهو
هاني اكتشف انه ملط قام بسرعه لبس شورت و تيشرت علي اللحم من غير بوكسر و راح فتح الباب
سيد.. ايه يا زفت انت انا مش قلت الباب ميتقفلش عليك من جوا
هاني.. اسف يا حج
سيد عينه بتيجي علي زب هاني اللي باين طوله منالشرورت عشان لابسه علي الاحم
سيد.. ماشي اتغديت
هاني.. لا لسه يا دوب جيت انا و يارا و دخلت نمت
سيد.. طب يلا اغسل وشك و ظبط نفسك عبال ما امك تحضر الغدا
دخل سيد يغير هدومه وليلي كمان كانت بتغير قلعت عباية الشغل و لابسه برا سوده و اندر اسود و سيد دخل و هيا كده فجأة زبه وقف راح قافل الغرفة بالترباس
استنوا الجزء التالت
عايز رئيكم الجاي متعة بلا حدود

• عجبني
التفاعلات: K lion, wtah2016, سمو الامير و 15 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%