NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ادمان متعة المحاارم الجزء الرابع و الخامس

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

الناكح الذكي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اهلاً احبائي انا اسف علي التأخير في الجزء الرابع بس حقيقي انا مش عارف ادمج الاجزاء فا هيكون كل جزء او جزئين منفردين و في الاخر هنزلها كلها كاملة و اللي جاي دمار و متعة ما بعدها متعة اول مرة تحصل علي المنتدي و خاصة جداً لعشاق المحارم للعلم الاجزاء اللي جاي فيها خياال شوية بس فيها نيك اكتر اسف علي الاطالة ندخل علي طول.. 😍🤩😋

الجزء الرابع..
حسام يبقي صاحب هاني من الطفولة متربيين مع بعض و عشرة عمر و دماغة زرية هو في كلية علوم و غاوي تركيبات كميائية و مبيضيعش وقته غير في زيادة خبراته و ثقافته في العلم ده
بعد ما قفل حسام مع هاني وصل علي القهوة
هاني.. حسام حسام.. بينادي علي حسام عشان حسام مش شايفة
بعد بوس و احضان
هاني.. خير يبني قلقتني
حسام.. خير بس اصبر اخد نفسي و اطلبلي قهوة مظبوط عشان اللي هقولهولك ده عايز تركيز
هاني.. بينادي علي القهوجي
القهوجي.. اؤمر يا باشا
هاني.. هات اتنين قهوة مظبوط
القهوجي عنيا يا باشا.. و عندك اتنين مظبوط و صلحه
هاني.. ها بقا احكي
حسام.. بص يا سيدي السر ده محدش يعرفه غيري انا و انت.. انا هتكلم و انت متردش غير لما اخلص خالص
هاني.. اتفضل لما نشوف اخرتها
حسام.. طبعاً انت عارف اني بعشق حاجه اسمها كمياء و حياتي كلها فيها انا من سنتين اخترعت تركيبة هتغير العالم و اتأكد فعلاً ان التركيبة مظبوطة
هاني.. تركيبة ايه
حسام.. انا مش قلت متتكلمش
هاني.. اسف اتفضل
حسام.. الاختراع ده عباره عن قرص برشام الي بياخده مبيكبرش في السن بيفضل زي ما هو شباب يعني لو اخدت حباية و انت عندك 20 سنة هيفضل جسمك و شكلك عنده عشرين سنة حتي بعد عشرين سنة و ظائف الجسم كلها بتشتغل بنفس الكفائة و مبتتأثرش بعامل السن طبعاً انا كان لازم اجرب الاختراع قبل ما اتأكد من كل كلمة بقولهالك و فعلاً جربته و اتأكد انهرده من صحة كلامي
هاني.. في ذهول واضح علي وشه و مش مصدق الكلام ده و نفس الوقت هو مقتنع بأمكانيات حسام و انه يقدر يوصل لحاجه زي كده
هاني.. واتاكدت ازاي
حسام.. كان فيه واحد جارنا عنده سرطان في مرحله حرجه و حرفياً كان بيموت قلت لنا ادوب حباية في كباية مياه و اشربهاله نفعت نفعت منفعتش خلاص ولا من شاف ولا من دري و فعلا نفذت اللي خطط له و شربته المياه بالحباية و نسيت الموضوع و هو راقد في السرير و فات سنتين و انا قولت الحباية اكيد مشتغلتش و حاولت اطور منها سمعت صوت زغريط و غنا ببوص بسأل امي بتقولي استاذ هيثم اللي هو مريض سرطان مراته حامل طبعاً انا بلمت و افتكرت موضوع الحباية و قلت لا لازم اتأكد بنفسي و رحت عليه بحجة اني ببارك له و سلمت عليه و انا خارج لقيت منديل عليه نقطة ددمم ببص عليه لاقيته متعور في ايده خربوش بسيط اخدت المنديل و روحت علي المعمل بتاعي و حللت الدم طلع انه مفهوش خلاية سرطانية و الحباية فعلاً اشتغلت رحت مكلمك علي طول
هاني.. مش مستوعب و فاتح بوقو و مش عارف ينطق
حسام.. هاني انت روحت فين يبني
هاني.. ها لا معاك معاك و الحباية دي فين
حسام انا عملت منها كمية و سايبها في تلاجة المعمل
هاني.. و ازاي بقا هنعدي من الفقر
حسام.. انا اعرف ناس داكترة كبيرة في المجال ده ممكن يشتروا مني كميات مهولة بمبالغ خرافية بس لازم ياخده عينه و الناس دي بره مصر و ممكن تيجي مخصوص
هاني.. طب انت تواصلت معاهم
حسام.. لا بالليل
هاني.. طب و انا دوري ايه
حسام.. انت صاحبي و اخويا و عايز اجرب عليك حباية لو مشيت يبقي اللي هنكسبه بالنص ها ايه رأيك
هاني بدون تفكير قاله انا موافق
و فعلاً طلع حسام حباية من جيبة و ادها لهاني و هاني راح رافعها بشوية مياه
حسام.. هاني مش هوصيك ده سر
هاني.. متقلقش.. بش انت هتعرف ازاي انها اشتغلت
حسام.. بعمل تحليل ددمم بعد 24 ساعه و في حاجات بيبان منها
و بعد كام سنة بعمل اشاعة رسغ عشان اعرف السن بالظبط
متقلقش انا ظابط كله حاجه
هاني .. ماشي.. انا همشي بقا عشان اتأخرت و بكرة نتقابل نشوف هنعمل ايه ..
هنا ينتهي الجزء الرابع و هيكون في تعديل بسيط في السرد بدل ما هكتب هاني هكتب انا لزيادة المتعة

الجزء الخامس
وصلت البيت و فتحت الباب و انا دماغي مشغولة بموضوع حسام و الحباية يا ترا بجد في حاجه ممكن متخلكش تكبر في السن و لو في هنكسب منها قد ايه
دخلت لاقيت امي قاعدة بتتفرج علي التلفزيون في الصالة ولابسه ترنج كت هيتقطع من كتر ما هو ضيق عليها و فلقة بزاها باينة و اختي يارا لابسة فيزون مبين روعة و جمال طيزها و من فوق تيشرت بنص كم عادي و قاعدة بنحط مانكير في رجلها و ابويا قاعد بشورت و فانلة حملات و سلمي بتذاكر في غرفتها طبعاً انا شوفت المنظر ده زبي قام وقف تعظيم سلام للابطال اللي قدامي ابويا اخد باله ان زبي واقف بس عمل مش شايف ببص له لقيت كمان هو زبه واقف استغربت طب هو زبه واقق ليه قعدت معاهم شوية و دخلت غرفتي و قولت اتفرج علي كام فيلم سكس كنت منزلهم و فعلاً فتحت اللاب بتاعي ة دخلت علي الفايل اللي فيه افلام السكس و بتفرج علي الافلام كلهم افلام عادية الا فيلم شدني اوي عبارة عن شاب في العشرين قاعد بيذاكر و امه بتنضف الشقة جمبه و الجو كان حر و من كتر حرارة الجو قلعت هدومها و بقيت بتنضف و هي عريانة ملط طبعا ابنها شاف المنظر ده جه من وراها و نزل الشورت و راح رزعه مره واحد في طيزها و انا زبي بقا احمر من كتر التخيل و انا شايف امي هي اللي بتتناك مني و نزلت مني كمية لبن شلالات من اللبن خلصت و لبست شورت و تيشرت و طلعت اقعد معاهم شوية في الصالة قاعد علي الكرسي و في الوش ماما و بابا و يارا علي الارض و انا بقعد شوفت احلي كس في حياتي امي قاعدة فاتحه رجلها و كسها باظظ من البنطلون الضيق اللي هي لابساه طبعاً انا زبي وقف تاني من المنظر و فضلت باصص و عمال اسرح في الجمال اللي قدامي و مش شاغل دماغي مين باصص عليا و مين لا و بحركة لا ارادية ايدي راحت علي زبي و بقيت بعدل من الشورت قمت وقفت عشان ادخل غرفتي و زبي عامل خيمة الاعمي هيعرف اني هايج و زبي واقف لاقيت ابويا بييصلي و بيضحك انا اتكسفت و مشيت دخلت غرفتي ضربت عشرة و انا بحلم انيك امي و اركبها و قررت اخود خطوة
سيد بيوشوش امي في ودنها اسبقيني علي القوضة عشان هفشخك ليلي ضحكت و راحت داخلة علي القوضة
يارا.. انا هدخل انام يا بابا عايز حاجه
سيد.. شكرا يا حبيبتي تصبحي علي خير
و دخل سيد القوضة و ساب الباب موارب عن عمد
سيد.. لولا في موضوع عايز اكلمك فيه
ليلي.. خير يابو هاني
سيد.. فاكره الواحد بتاع امبارح
ليلي.. اه طبعاً و ده يتنسي
سيد.. فاكره و انا بنيكك قولت لك ايه خلاكي تهيجي
ليلي و عنيها علي الارض بكثوف شذيد.. فاكرة يا سيد بس ده كان غصب عني اصل ش...
سيد.. اصل ايه قولي متتكثفيش انا فاهم كل حاجه بس عايز اسمعها منك
ليلي.. بجد يابو هاني يعني مش هتزعل
سيد.. ابداً
ليلي.. الواد هاني كبر و زبه بقا طويل و عريض و يا بخت اللي هتتجوزو و تتمتع بيها لمحته من يومين من الشورت و من ساعتها مش مفارق دماغي
سيد.. نفسك فيه
ليللي.. ......
سيد.. ردي
ليلي.. اوي يا سيد
سيد.. و انا هققلك امنيتك
راح جايب شفايفها و قعد يبوس و يمص في لسانها و هما الاتنين بقو هيجين ع الاخر و سيد من هيجانه قطع التيشرت بتاع ليلي و البرا و نزل عصر و مص في بزازها و هي عماله توحوح و تقولو مش قادرة يا سيد هموت دخله ابوس ايدك و سيد ولا هنا راح مقطع البنطلون و نزل مص و لحس في كس ليلي و ليلي عمالة تترجاه و تقولو يلا يا سيد دخله فجأة سيد وقف و بص ل ليلي و هي بتوحوح
سيد.. نفسك فيا ولا في هاني
ليلي.. بدون تردد انتو الاتنين
سيد.. عايزه ابنك ينيكك
ليلي.. اه
سيد.. و انا هخليه ينيكك
مره واحد سيد راح رافع رجل ليلي و راح مدخل زوبو كله مره واحده في كسها ليلي راحة صرخت صرخه سمعت الشارع كله
ليلي.. نيييك جامد ارززززززع في كسي افشخني نيكيني اووووووي مش قادة يا سيد هموت عايزه اتناك يا سيد اهاهاهاهاهاهاه
طبعاً انا سمعت صوت الصويت روحت جري علي غرفة امي وابوي وببص لاقيت الباب موارب و ابويا وشو للباب و هو عمال ينيك
سيد.. عايزه هاني ينيكك يا لبوة
ليلي.. نفسي اوي يا عرص
سيد.. سمع الكلمة ذي و زبه هاج اكتر
ليلي بتصوت و عمالة تجيب في مياته
و انا زوبري سمع الكلام ده مبقاش قادر خلاص قلعت الشورت و ماسك زبي و عمال اضرب عشرة و مره واحده ببص لاقيت ..
هنا ينتهي الجزء الخامس..
اشوفكم قريب عاوز رأيكم اكمل ولا لا

• عجبني
التفاعلات: K lion, wtah2016, LORDDODY و 14 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%