NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل واحد هنا داخل باكونت فيك عشان يمارس اللي هو بيحبه واللي الي حد ما بيكون عكس طبيعته اللي معروف بيها وسط الناس السؤال هنا بقا تفتكر انهي شخصيه فيهم اللي بجد اللي عايش بيها وسط الناس ولا اللي هنا
شخصيتي اللي بره
اللي هنا ده نتيجة هيجان مش اكتر وفضول

كل واحد هنا داخل باكونت فيك عشان يمارس اللي هو بيحبه واللي الي حد ما بيكون عكس طبيعته اللي معروف بيها وسط الناس السؤال هنا بقا تفتكر انهي شخصيه فيهم اللي بجد اللي عايش بيها وسط الناس ولا اللي هنا
الى هنا زى الى وسط الناس مفيش وشوش لكن هنا الفرق حرية كلام اكثر

أنا شخصيتي ادام الناس غير هنا نهائي بس انا عايز اعيش بشخصيتي اللي هنا مش عارف ليه كل الناس اللي حوليه وخدين عني فكره اني انا محترم
وانت مش محترم طبعا

سؤال بسيط هل ينفع تتعامل مع حريم انت تعرفها فى حياتك فى الشغل مثلا او فى الكليه او مهما يكن بنفس طريقه التعامل الى بتتعامل بيها مع الحريم هنا ؟
مش ده قصدي

• عجبني
التفاعلات: جديد لانج 3535
كل التصرافات اللى بتطلع منك وقت الشهوة 90٪ منها انت بتندم عليها بعد مالشهوة تروح
مش ده قصدي

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عارف

مش فاهمه قصدك
قصدي أن هنا بنكون علي طبيعتنا بره الموقع بنداري طبيعتنا دي ف انتي بالنسبالك انهي اصدق اللي هنا ولا اللي بره

• عجبني
التفاعلات: جديد لانج 3535

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%