NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخو زوجى الذى أحبنى

Magyd

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمى فاتن تزوجت فى سن الثامنة عشر زواج تقليدى فى اقل من ستة أشهر كنت أصغر عروسة فى المنطقة لزوج اى بنت تتمناه طول بعرض مثقف متفتح
تزوجت فى بيت عائلة الدور الاول حمايا وحماتى وحمزه اخو جوزى اعتبره كاخ صغير تربى معي لمض مرازى جريئ متدلع
الدور الثانى شقتى انا وجوزى عادل وشقة قصادى متشطبة وفاضية ومقفولة
بعد المقدمة السمجة دى نبدا القصة.
حمزه كان عايش معايا فى شقتى مابينزلش تحت غير على النوم وانا بحكم التعود بعد اربع سنين جواز بدأت البس براحتى فى البيت فى وجود حمزه اخو جوزى أما عادل جوزى كان دائما يقول لى بلاش تلبسى لبس مكشوف قدام حمزه ولاكن لا حياة لمن تنادي حمزه اوقات كتير كان يسهر معانا واحيانا ينام وعادل ما يرداش يصحيه حمزه كان بلسانين ما بيفلتش حاجة دائما ليه كومنتات على لبسى ومشيتى وضحكتى
فى ليلة من ليالي. الصيف الشديدة الحرارة كان حمزه سهران معانا وفجأة حمزه نام يا فاتن اصحية علشان ينزل تحت
لا سيبه يا عادل
يا بت انت وحشانى وعايزك الليلادى
هو حد حايشك
طب والولد ده
فكك منه وتعالا جوه ولا اقولك ربع ساعة وتعالالى
دخلت لبست اكتر قميص نوم بيولع عادل من غير اندر ولا برا مفتوح من الصدر مبين كل بزازى وقصير يادوب مغطى طيازى اللى كانت بتهبل عادل
عادل دخل عليا من غير مقدمات حضنى من ورا اتفاجئت بيه قالع كل هدومه قبل ما يدخل الاوضة حاضنى خلفى من غير اى حركة حسيت بزوبره بين طيازى وشفايفه على رقبتى وايديه بتفرك فى بزازى وبيقرص حلمات بزى ونزل بايده يفرك كسى اول ما لمس زنبورى شلال ميه نزل منى قالى بكل هدوووء ارفعى رجلك اليمين على السرير وهو حاضنى من ورا مسك زبه بايد وحاضنى بالتانيه وبدأ يمشى زبه على شفايف كسى وانا واقفه على مشارف الانهيار مش قادره اتكلم أو اصوت علشان حمزه اللى نائم بره وعادل نسى يقفل باب الاوضة حتى جائت اللحظة التى اوردتنى المهالك فى هذه اللحظة بدا عادل يدخل زوبره فى كسى ولم استطع الكتمان انفجرت منى اهه أعتقد أن الجيران سمعهوها وبدأ عادل يبادلنى الاصوات يدخل ويخرج زوبره من كسى واقوله كمان يا عادل نيك فاتن الشرموطة مش قادره يا عادل نيك كمان دخله للآخر ياعادل نيك لبوتك يا عادل انا شرموطة وعايزه اتناك جامد كنت خلاص نزلت رجلى من على السرير وواقفة على قوائمى الأربعة ايديا ورجليا وعادل ماسك طيازى بايده الاتنين وشغال رزع وصوت ارتطام جسدينا ببعضهم اقوى من صوتى وإهاتى وبدأت تستغيث بعادل خلاص يا عادل نزلهم مش قادره يا عادل نزلهم فى كسى اروى كسى بلبنك يا عادل مش قادرة حتى شعرت بقزفات لبنه بتضرب فى جوفى أشعر بلهيبها تكوينى نارها من داخل كسى حتى هدأ وعادل وتوقف تمام وانا انهرت ونزلت على ركبتيا وراسى بينما عادل ألقى بجسده على السرير وبعد خمس دقائق رفعت راسى من على الأرض وانظر خارج الغرفة وإذا بحمزه اخو جوزى ينظر إليا وهو مبهوت مصدوم لم يحرك ساكنا ولا انا تحركت ببطء حتى أغلقت باب الغرفة ونمت جمب عادل جوزى كما انا عارية لا افكر فى شىء إلا نظرة حمزة وهل كان يشاهدنى من امتى طبعا حصل حاجات كتير هتعرفوها فى الجزء التالى

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: لبن ابيض، أموت فى الجنس و gamal basm
فين الجزء التاني

• عجبني
التفاعلات: السريع و Magyd
عاش كمل

• عجبني
التفاعلات: Magyd
قصة جميلة ومميزة واسلوب شيق ولكن انصحك بتطويل الاحداث اكثر من ذلك وبداية موفقة وفي انتظار الجزء الثاني

• عجبني
قصة جميلة ومميزة واسلوب شيق ولكن انصحك بتطويل الاحداث اكثر من ذلك وبداية موفقة وفي انتظار الجزء الثاني
شكرا

فين التكمله

• عجبني
فين الجزء التانى؟؟؟،
الجزء صغير جدا ....

• عجبني
فين الباقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روووووووووعه

جزء صغير