NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اخويا بيضربنى على طيزى هل ده عادى هزار ملحوظه انا جسمى كيرفى وملابسش اندر وهو عندو16وانا22

maram +&

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
اخويا بيضربنى على طيزى هل ده عادى هزار ملحوظه انا جسمى كيرفى وملابسش اندر وهو عندو16وانا22

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • جامد
التفاعلات: خالد العنيف, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥, اردني رايق و 24 آخرين
بيضربك ازاي يعني اكيد مش عادي

اخويا بيضربنى على طيزى هل ده عادى هزار ملحوظه انا جسمى كيرفى وملابسش اندر وهو عندو16وانا22
لا اخوكي عايز يدخل زبه الصغير في طيزك الي انتي عماله تلعبي فيها كل شويه و كسك الحلو النار دا

لا مش هزار ده هايج هو في بدايه سن البلوغ وهياج علي اخته المربره

بيقولى بهزر وانا برضهالو
طب ما انتي كدا اللي معوده ع كدا ومش عامله حدود المفروض بما انك الكبيره تكلميه الاول وبعدين لو مسمعش الكلام تزعقيله او تعرفي اهلك

طيب بتنامي و بيتحرش بيكي و لا لاء

اخوكي هاج عليكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عادي طبعا هو في المرحلة هذي يبدا يكتشف حياته الجنسية اكيد هوا هايج عليكي وبيتمناك خاصة انك بتتحرشي بيه بملابسك

أخوكي بيهيج على جسمك وعايز يمارس معاكي يعني ممكن عايز يبوس كسك أو يلحسه أو يرضع بزازك او ينيك طيزك أو يفرش كسك. فهو لو طلب منك هتوافقي تشاركيه في الممارسة دي؟؟

ممكن ندردش سوى دقيقة

مهم وضروري

عندي حل بجد ليكي

اخوكي في مرحلة مراهقه والنت اكيد لحس مخو احتويه وبالراحه عليه واحده واحده فهميه

اما لو كنتي مستمتعه بدا فكملي وهيجيب نتيجه هايله ف الاخر

يا تعرفيه علي حد من سنه و ينام معاها بس انتي تعلميه علشان مش يفتح البت و يلبس انتي كوني القائد ليه و مفيش مشكله تكسبي ثواب

اتكلمي معاه بالهداه ثم انتي قلتي قبل كده أنه ماسك عليكي صور ايه نوع الصور دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%