NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة اخوااااااااااااااااتي أعضاء العصابه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
يا جدع بلاس تفخم فيا اكتر من كدا، كدا كتيير يا عم خليني متواضع احسن
مش انا قابلت حمادة فتحي ف بني سويف ف كليته اللي جنب كليتي صدفة وكان هيمووت ويعرف جيت رقمه منين 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Alkhyari Ahmed و ༺Ƈҽȥαɾ༻
صدقني، كلامك عني ميفرقش معايا ب ربع جنيه حتى، ايوا انت عمال تغلط بس انا قولت اعمل بأصلي اللي مش عاجبك و اسكت، مفكر نفسك حلو ف الكلام ايوا يا عم انت حلو في الكلام و مفيش منك اتنين، ما هي دي ميزة الحريم مش كدا ولا ايه ( مع احترامي ليهم طبعا) ، بس فعلا دا اخرك تتكلم و بس من ورا شاشة و السلام لما تعرف قيمتك عند اللي شتمته دا هتحس فعلا انك قليل القيمة قدام نفسك

• بيضحكني
التفاعلات: ALNASK9H
مش انا قابلت حمادة فتحي ف بني سويف ف كليته اللي جنب كليتي صدفة وكان هيمووت ويعرف جيت رقمه منين 😂😂😂
لو حابب تقوله قول عادي 👌👌مش باقية على حد يا رايق 👌👌👌

و يا ريت تقوله كمان اني بسلم عليه، مقولتلكش انا اني قطعت علاقتي بناس كتير و هو منهم 😂😂😂

دولقتي بيضحك على كلامي لكن للأسف من جواه عارف انه طلع فعلا قليل القيمة، بالشفا يا رايق مش واقفة على حد صدقني، صحيح، ابقى اعمل ليا بلوك هناك احسن، كدا كدا مش هعمل بلوك ليك ف اعمله انت احسن بدل ما تبعت و انا اشوف و اسكت و انت يتحرق دمك 😂

• عجبني
التفاعلات: night player
دولقتي بيضحك على كلامي لكن للأسف من جواه عارف انه طلع فعلا قليل القيمة، بالشفا يا رايق مش واقفة على حد صدقني، صحيح، ابقى اعمل ليا بلوك هناك احسن، كدا كدا مش هعمل بلوك ليك ف اعمله انت احسن بدل ما تبعت و انا اشوف و اسكت و انت يتحرق دمك 😂
يسطا عيب خالص كده

• عجبني
يسطا عيب خالص كده
لا عيب ولا حاجة، ف داهية مش أغلى من اللي راحوا يا عم مافيا و اديك شوفت كلامه عامل ازاي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صدقني، كلامك عني ميفرقش معايا ب ربع جنيه حتى، ايوا انت عمال تغلط بس انا قولت اعمل بأصلي اللي مش عاجبك و اسكت، مفكر نفسك حلو ف الكلام ايوا يا عم انت حلو في الكلام و مفيش منك اتنين، ما هي دي ميزة الحريم مش كدا ولا ايه ( مع احترامي ليهم طبعا) ، بس فعلا دا اخرك تتكلم و بس من ورا شاشة و السلام لما تعرف قيمتك عند اللي شتمته دا هتحس فعلا انك قليل القيمة قدام نفسك
ي غالي مش بتكلم عنك ما هو قدامك وع عينك ي تاجر بلاش تحور ف الكلام ي شيخ ونعمل فيها البرئ اووي كدة معلش ابقا غطيها قبل ما تنام م

• عجبني
ولا يشغلني ي غالي بطلت اخد أوامر من ظابط ف الجيش😂😂😂

• عجبني
ولا يشغلني ي غالي بطلت اخد أوامر من ظابط ف الجيش😂😂😂
ههههه عندك حق فعلا داخل تلت و تعجن زي الحريم، اقسم ب**** معرفتك معرفة زبالة 👌⚜️⚡

• عجبني
ههههه البلوك عمل ليه دوخه و صداع اصله بلعه كله و اتخنق

• عجبني
ههههه عندك حق فعلا داخل تلت و تعجن زي الحريم، اقسم ب**** معرفتك معرفة زبالة 👌⚜️⚡
لو انا زبالة زي ما بتقول ف الطيور ع أشكالها تقع ما الزبالة ميعرفش غير الزبالة اللي زيه يعم يعني انا زبالة مش حاجة جديدة عليك 😂😂😂

• عجبني
ههههه البلوك عمل ليه دوخه و صداع اصله بلعه كله و اتخنق
ده بعد ما دخلت و قولتلي اعمل بلووك ولا قبله😂😂😂

• عجبني
ي باشا اتأكد انك دوست ع زرار البلووك ممكن😂😂

• عجبني
  • عجبني
وضع اي نوع من الايموجي ممنوع في الاسم, بعيدا عن صعوبة الاشارة اي اسم به ايموجي, هناك ايضا عدة مجموعات تستخدم الايموجي كعلامة مميزة مثل المشرفين والمديرين, ونعمل علي ادارج المزيد من العضويات ذات ايموجي مميز, وإمكانية وضع ايموجي من دون كون العضو في مجموعة, يبطل هذه الميزة الممنوحة من الادارة للاعضاء

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: night player، CESAR و ALNASK9H
ي باشا اتأكد انك دوست ع زرار البلووك ممكن😂😂
باشا دي تروح تقولها لحد غيري.
نرجع ل موضوعنا، هو انت مفكر انك لما تقول زبالة انا هزعل، بالعكس يا رايق، كلامك كله عامل زي شراميط بيوت الدعارة، تلقيح و بس.
يلا يا عم ابسط، الواد عبده فاجر يا ولاد و بيكلم سيزر و بيلقح عليه، َاد مفيش منه اتنين، محصلش 😂😂😂😂😂

• عجبني
وضع اي نوع من الايموجي ممنوع في الاسم, بعيدا عن صعوبة الاشارة اي اسم به ايموجي, هناك ايضا عدة مجموعات تستخدم الايموجي كعلامة مميزة مثل المشرفين والمديرين, ونعمل علي ادارج المزيد من العضويات ذات ايموجي مميز, وإمكانية وضع ايموجي من دون كون العضو في مجموعة, يبطل هذه الميزة الممنوحة من الادارة للاعضاء
كلامك على راسنا من فوق يا دكتور بس سؤال معلش، هو ايه المخالفة ف اننا ننعمل موضوع و نعمل ايموجي خاص بيننا و نقضيها هزار و ضحك
+ ايه الحل في موضوعي اللي ف الشكوى اللي اتغلق فيه الرد

• عجبني
كلامك على راسنا من فوق يا دكتور بس سؤال معلش، هو ايه المخالفة ف اننا ننعمل موضوع و نعمل ايموجي خاص بيننا و نقضيها هزار و ضحك
+ ايه الحل في موضوعي اللي ف الشكوى اللي اتغلق فيه الرد
+مش كل الناس اتحذف من عندهم الايموجى

• عجبني
  • عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%