NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخر مره عيطت امتي وكان ايه السبب

• بيضحكني
التفاعلات: GrownyWashingtonJR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من اسبوع كنت حاسسانى فاشل و معملتش اى حاجه كويسه فى حياتى تفيدنىىد

• عجبني
التفاعلات: ميرڤت
امبارح ، تحليلي ف المعمل باظ بعد ما كتبت كل البيانات ، أتاريني مكنتش مضبطة الوحدات من الاول اصلا 💔💔😭

شغل سناكيح ، بس فعلا بعد كل اللي عملته اطلع مش واخدة بالي من اهم تفصيلة 😹😹😹😹 و المعيد كان شوبة و يلطم على وشي لانه اكد بدل المرة مرات ع اننا ناخد بالنا من الوحدات اللي بنتعامل بيها هل هي اللي موجودة ف المسألة او لا م نضبطها الاول

امبارح ، تحليلي ف المعمل باظ بعد ما كتبت كل البيانات ، أتاريني مكنتش مضبطة الوحدات من الاول اصلا 💔💔😭

شغل سناكيح ، بس فعلا بعد كل اللي عملته اطلع مش واخدة بالي من اهم تفصيلة 😹😹😹😹 و المعيد كان شوبة و يلطم على وشي لانه اكد بدل المرة مرات ع اننا ناخد بالنا من الوحدات اللي بنتعامل بيها هل هي اللي موجودة ف المسألة او لا م نضبطها الاول
لسبب ما في اكتر الاوقات اللي ببقي مركز فيها-او بنبقي مركزين فيها- بنقع علي مناخيرنا نفس الوقعه دي كده

• بيضحكني
التفاعلات: ميرڤت
من الناس ... الناس بقت وحشة اوى اقرب الناس هما اوحش الناس
تعرف حضرتك الناس الغرب احسن المن الناس القرايب 100 مرة

من الناس ... الناس بقت وحشة اوى اقرب الناس هما اوحش الناس
تعرف حضرتك الناس الغرب احسن المن الناس القرايب 100 مرة
حضرتك🥺🥺

طب ايه نوع الموقف اللي خلاكي تفتحي عينك علي الحقيقه دي لو مسموح اني اسأل بردو

• جامد
التفاعلات: حنان اسماعيل
لسه معيطة من شوية .. لما حسيت انى ممكن اكون ضايقت حد اعرفة واتسببتلهم فى مشكلة مع بعض

• محزن
التفاعلات: GrownyWashingtonJR
الان :mad:
بسبب جهل البعض

محدش يتكسف او يتضايق ايا كان نوع الحاجه اللي خلتك تعيط، احكي من غير ما تفكر واعتبر الثريد دي مساحه امنه تماما
الموضوع صعب جدا انى احكى بس انتو اخواتى و عادى
من كام يوم كده قتلت ايوه قتلت
كنت جعان عادى زى اى بنى ادم
بس هنا بقى كانت البداية بدايه النهايه لبصله كنت منمر عليها من فتره دبحتها صعبط عليا فا عيط اتمنى تكونوا اتاثرتو 😢

لا فعلا هى دى اخر مره عيطت فيها من يجى عشر شهور

بصراحة كان زمان .. عيطت كرمال اكلت كف من بابا .. كنت يستاهل بصراحة 🤣 🤣

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%